Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kanssa työttömät apuja kysyn

Vierailija
21.08.2022 |

mitä nyt, työkkärin omasivut on nyt huollossa ja mun olisi pitänyt ilmoittaa ne hakupaikat.
Se aukee vasta 18 tänään jolloin näen pääsenkö ilmoittamaan vai joudunko byrokratiapyöritykseen.Ei se oo mun vika että niitä sivuja päivitetään. Muita samassa tilanteessa?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sis oisi eilen pitänyt ilmoittaa.

Vierailija
2/24 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

entä onko kukaan vain ilmoittanut työpaikan mutta ei hakenut siihin, onko siitä jäänyt kiinni?

Mitä sitten käy?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei toisia työttömiä hereillä?

Vierailija
4/24 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita huomenna työkkäriin niin saat asian kuntoon. Itse leikin niin avutonta etten osaa niin työkkärin tädit täyttää ne tarvittavat kohdat. 

Vierailija
5/24 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan on ihan pulassa, en ole laittnut niirä hakwmuksia

Vierailija
6/24 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen oli lauantai 20.8. Tänään on sunnuntai 21.8. miten Te toimisto ilmoitetaan tai päästän sivuille vasta kello 18 ?

Vierailija
7/24 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole vielä edes työnhakusuunnitelmaa päivitetty, joten en voi ilmoittaa mihinkään haettuja paikkoja. Sellaista saraketta ei ole.

Vierailija
8/24 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsit nyt vaan kiltisti sen karenssin tai menet pupukurssille.

Vierailija
9/24 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen oli lauantai 20.8. Tänään on sunnuntai 21.8. miten Te toimisto ilmoitetaan tai päästän sivuille vasta kello 18 ?

Työkkärin työttömän omasivut huollossa 20.8. alkaen klo 6 loppuu vasta 21.8. klo 18 huolto./päivityd, en käynyt sivustolla ennw 20. eli eilen joten en tiennyt ilmoittaa ennen.

Vierailija
10/24 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole vielä edes työnhakusuunnitelmaa päivitetty, joten en voi ilmoittaa mihinkään haettuja paikkoja. Sellaista saraketta ei ole.

Kohta pääset toukokuusta kolme kuukautta, ja pääset uuteen järjestelmään.

Vierailija
11/24 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

varmaan on ihan pulassa, en ole laittnut niirä hakwmuksia

Ootteko laittaneet niitä hakemuksia? mikä chäännssi jäädä kiinni jos ei laita? siis sanoo hekeneensa mutta ei hae?

Vierailija
12/24 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuis on, ole ko isossa pulassa, ap.

Vierailija
13/24 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö kukaan ole samassa tilanteesa?

Vierailija
14/24 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita heti huomenna aamulla sinne työkkäriin ja kerro, että olet hakenut vaadittavat paikat mutta päivityksen vuoksi et päässyt oma asiointi -sivulle niitä merkitsemään. Jatkossa kannattaa tehdä niin, että käyt ilmoittamassa jo muutamaa päivää ennen määräaikaa tehtävän suoritetuksi. Näin on minullekin suositeltu te-palvelujen puolelta, koska ikinä ei tosiaan voi tietää, sattuuko jokin huoltokatko tms. juuri määräpäivälle.

Vierailija
15/24 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on työttömän vika eli karenssia tulee. Sain karenssin siitä että olin työturvakorttia suorittamassa mutta kurssin pitäjä ei kirjoittanut heti todistusta kurssista koska sillä oli lomakkeet loppu. Minun olisi pitänyt saada se heti koska menin olkiluotoon töihin.  En päässyt siis töihin ja työkkäri katsoi sen kieltäytymiseksi. Minun olisi pitänyt hakea se todostus huittisista 60 km päästä itse mutta en omista autoa.

Vierailija
16/24 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soita heti huomenna aamulla sinne työkkäriin ja kerro, että olet hakenut vaadittavat paikat mutta päivityksen vuoksi et päässyt oma asiointi -sivulle niitä merkitsemään. Jatkossa kannattaa tehdä niin, että käyt ilmoittamassa jo muutamaa päivää ennen määräaikaa tehtävän suoritetuksi. Näin on minullekin suositeltu te-palvelujen puolelta, koska ikinä ei tosiaan voi tietää, sattuuko jokin huoltokatko tms. juuri määräpäivälle.

Ongelma vaan on kun en ole hakenut niitä työpaikkoja. Että sitten valehtelen? Tarjolla on vain myyjän paikkoja tai puhelintyötä. Puhelinmyyjäksi en ikinä mene, ja myyjäntyötä en voi ottaa koska en voi tehdä iltatöitä tai vkloppuisin koska lapsi ei voi olla yksin eikä ketään joka voisi hoitaa.

Vierailija
17/24 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma palvelu työkkärillä toimi taasen, ja kuten arvelinkin, automaattisen selvityspyyntö. Ei muuta kuin selittelemään. Vaativat jotain asiakirjoja liitteiksi, mutta ei sellaisia nykyään tule kun kaikki hakemukset thedään kirjautuneena rekrytointisivustoille. eli I'm f@cked?

Laitoin että voi päättää selvityksen asian ilman liitteitä. Hakemukset tehty.

Vierailija
18/24 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa nyt vähintään viittä päivää ennen määräaikaa ne pilipalihakemukset sinne lokerikkoon, ettei mene vaikeaksi.

Vierailija
19/24 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on haettava niitä ilmoittamia ne paikkoja. Tsekataan tsekataan..

Vierailija
20/24 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtäkään paikkaa en ole oikeesti hakenut. Ei niitä kukaan tarkasta, kunhan sivut on ajoissa täytetty. Jos jätät täyttämättä voit joutua kuseen 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän