Näin miehen kirjahyllyn ekaa kertaa... jäiks!
Olen nyt siis tapaillut yhtä miestä ja eilen kävin ensimmäistä kertaa hänen luonaan. Kiinnitin huomioni hänen melko isoon kirjahyllyyn ja ajattelin toki heti positiivisesti, että kiva jos mies lukee! Mutta lähemmällä tarkastelulla mielipiteeni muuttui... hyllyssä oli paljon esim. sotakirjallisuutta, Hitlerin Taisteluni, Nabokovin Lolita ja tämä nyt paljon otsikoissa ollut Saatanalliset säkeet (joka ilmeisesti on jonkinlaista vihakirjallisuutta?). Olenko ihan outo kun itselle tuli vähän "red flag" fiilis tuosta kirjahyllyn sisällöstä?
Kommentit (49)
Mulla kävi ystävä ekan kerran niin tutki Roskiksen sisällön. Siinä hetkessä huomasin, että ei käy kaikilla sylintereillä tämä veijari.
Käykö kirjastossa? Sieltä sitten suurempi valikoima kirjoja.
Mutta joo, jos keskittyy vain sotaan ja kolmanteen valtakuntaan, niin vähän olisin varuillani.
Olet ainakin siinä mielessä outo, ettet tiedä Saatanallisista säkeistä tuon enempää.
Lolita on klassikko ja Mein kampf kiinnostava. Eivät ne lukijaansa pilaa.
Noihan on kesyjä, pahempi olisi Harry Potterit, koska ne on kirjoittanut tunnettu transfoobikko
Naisena luin sotakirjallisuutta kolmisen vuosikymmentä ja sen mukaan oli myös kirjoja hyllyssäni. Mikä tuossa on omituista, jos on kiinnostunut erilaisista asioista niin on hankkinut sellaista kirjallisuutta luettavakseen. Itseäni kuvottaisi jos mies ei lukisi mitään eikä olisi kirjahyllyä.
Vierailija kirjoitti:
Käykö kirjastossa? Sieltä sitten suurempi valikoima kirjoja.
Mutta joo, jos keskittyy vain sotaan ja kolmanteen valtakuntaan, niin vähän olisin varuillani.
Outo mielipide. Kiinnostunut historiasta, sanoisin. Itsellänikin on Mein Kampf, olen sen lukenutkin. Appivanhempani saivat sen aikoinaan Aatun nimikirjoituksella varustettuna häälahjaksi.
Omasta kirjahyllystäni löytyy myös todella paljon sota kirjallisuutta ja varsinkin toisesta maailmansodasta.
Ei se minusta silti sotahullua tee.
Mitä kirjoja odotit löytäväsi? Tai olisit halunnut löytyvän?
Mitä sinun kirjahyllystä löytyy? Ai sulla ei ole sellaista.
Oliko ensiajatuksesi ehkä rovion sytyttäminen?
Vierailija kirjoitti:
Naisena luin sotakirjallisuutta kolmisen vuosikymmentä ja sen mukaan oli myös kirjoja hyllyssäni. Mikä tuossa on omituista, jos on kiinnostunut erilaisista asioista niin on hankkinut sellaista kirjallisuutta luettavakseen. Itseäni kuvottaisi jos mies ei lukisi mitään eikä olisi kirjahyllyä.
Lukemiseen ei tarvita kirjahyllyä.
Nuorena 2000 luvun alussa havahduin asuvani yhdessä väärän miehen kanssa, luki koonzia ja kingiä, lisäksi joi alkoholia, oli äkäinen luonne.
Saatanalliset säkeet on todella laadukas kirja, samoin Lolita. Taisteluni kirjasta olisin itse ainakin kysynyt mikä juttu.
Ilmiselvästi olet bongannut kirjastojaltijan
Hei trolli. Kehittele miesvihaa kiinnostavampi lähtökohta kirjallisuuskeskustelullesi.
Vierailija kirjoitti:
Nuorena 2000 luvun alussa havahduin asuvani yhdessä väärän miehen kanssa, luki koonzia ja kingiä, lisäksi joi alkoholia, oli äkäinen luonne.
Mä luen molempia, kuten Todella moni muukin. Ei vaikuta luonteenseen taikka alkoholin käyttöön.
Ap on mies, joka pitää näitä kolmea teosta maailmankirjallisuuden helminä. On tehnyt niistä aloituksia ennenkin ja pitää itseään näköjään jännämiehenä, jolla on spesiaali kirjamaku. Haluaa vain naisten mielipiteitä itsestään.
Isoon kirjahyllyyn mahtuu kaikenlaista ja ihmisillä on kaikenlaisia kirjoja mitä moninaisimmista syistä. Itsellänikin on kirjallisuutta, josta en pidä, vaan pidän yleissivistyksen ja satunnaisen tarkistamistarpeen takia.