Onko teistä kukaan onnistunut lopettamaan tupakoinnin ilman mitään nicoretteja?
tai muita tuotteita? Itse olen nyt kolmatta päivää polttamatta ja olisihan se hienoa ja ennenkaikkea halvempaa, jos pystyisi tahdon voimalla päästä röökistä eroon.
Kommentit (72)
Mulla on parikin tuttua, jotka lopetti jonkun tupakoinnin lopettamis-kirjan lukemalla. En valitettavasti muista kirjan nimeä. Ehkä joku tietää.
Vierailija kirjoitti:
Nuuskalla, mutta joutuu vain entistä pahempaan koukkuun joten ei kannata. Nykyään vapetan mutta samaa paskaahan tämäkin että ei tässä mitään lopetettu ole.
Mitä on vapettaminen?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuuskalla, mutta joutuu vain entistä pahempaan koukkuun joten ei kannata. Nykyään vapetan mutta samaa paskaahan tämäkin että ei tässä mitään lopetettu ole.
Mitä on vapettaminen?
ap
Sähköröökaaminen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä on vapettaminen?
apSähköröökaaminen
Okei, kiitti.
ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä on vapettaminen?
ap
Vaporisaattori eli höyrytupakka. Makunesteitä joita on joka lähtöön höyrystetään ja sekaan lisätään nikotiini. Ei terveys tai hajuhaittoja kuten tupakoinnissa mutta nikotiinista et kyllä pääse. Finnvape . fi
Mun isobroidi lopetti "kylmiltään". Ensin oli vähän äkäinen mutta ajan kanssa helpotti. Nyt hän on ollut polttamatta jo vuosia.
Tsemppiä ap yritykseen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä on vapettaminen?
apVaporisaattori eli höyrytupakka. Makunesteitä joita on joka lähtöön höyrystetään ja sekaan lisätään nikotiini. Ei terveys tai hajuhaittoja kuten tupakoinnissa mutta nikotiinista et kyllä pääse. Finnvape . fi
Finnvape löi lapun luukulle, konkurssi. Puffila toimii.
Mä oon yrittänyt laastareilla ja nikotiinipurkalla mutta aina sortunut. Viime kerralla lopetin ilman mitään ja nyt mennyt 10 vuotta jo.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on parikin tuttua, jotka lopetti jonkun tupakoinnin lopettamis-kirjan lukemalla. En valitettavasti muista kirjan nimeä. Ehkä joku tietää.
Samoin, useampi tuttu kirjan lukemisen jälkeen vain lopetti. Kirja taisi olla stumppaa tähän.
Minä. 22.2 2022 päätin että nyt poikki tästä ja hyvin toimii. Mitä nyt välillä haluttaa. Eli puoli vuotta ylihuomenna.
Lopetin ihan kylmiltään kerralla. Viisi vuotta meni ennenkuin oluen juomiseen ajoittuva tupakanhimo häipyi kokonaan.
Kyllä nikotiini koukuttaa, ja tuo sosiaalinen tapa myös.
Tiedä sitten, mielipiteeni on kumminkin että ei kannattaisi käyttää mitään nikotiinituotteita, ne vaan pidentää vieroitusoireita.
Kirja, johon keskustelija 2 viittaa, lienee klassikko Stumppaa tähän (Allen Carr). On innostava, vaikkei vielä saanut minua lopettamaan.
AP, kolme päivää kuulostaa mahtavalta saavutukselta. Itse olisin ylpeä päivästäkin. Olen kateellinen! Kuinka päädyit aloittamaan ja miten olet ekat päivät selvinnyt?
Mä! Lopetin kerralla ilman mitään korvikeaineita. Polttelin lähes askin päivässä sellaiset 15 vuotta. Oikein harmitti, etten ollut lopettanut aiemmin, kun se olikin sitten ihan helppoa vaikka muuta luulin. Mä en ole kovin addiktoituvaa sorttia, mutta luulin että jotain viekkareita olisi tullut.
6v sitten lopetin kerrasta. Heemostuin kun piti automatkalla pysähtyä röökille ja nakkasin loput saman tien roskiin.
En lopettanut varsinaisesti tupakoimista, päätin vain olla ostamatta sitä. Pian 4 vuotta täysin polttamatta, en sauhuttele edes viihteellä enkä veetutukseen. Ajattelin ensin vähentää mutta polttaminen vain kiihtyi, 2 isoa askia päivässä ja siitä kerrasta poikki lopetus kun viimeisen tumppasin. Ei purkkaa eikä laastareita.
Olen, mutta mulle taisi olla luonnostaan tosi helppoa. Kaverille oli hyvin vaikeaa. Onnistui asumalla kesän Islannin takamailla, missä kaupassakäynti on harvinaisempi tapahtuma. Onnistui olemaan ostamatta niillä keikoilla röökiä ja loppu meni itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin, useampi tuttu kirjan lukemisen jälkeen vain lopetti. Kirja taisi olla stumppaa tähän.
Ruotsiksi Äntligen ickerökare eli Lopultakin ei tupakoitsija.
Kerran lopetin sen avulla.uin vaan 20 sivua ja olin vaan lopettanut tupakoinnin.Työkaverit kysyivät ,olenko lopettanut. Juuripa niin. Oisko jonkinlainen hypnoosi?
Minä lopetin ilman mitään. Monesti teki mieli polttaa tupakkaa, sitten muutaman kuukauden jälkeen vain viinin kanssa ja sitten parin vuoden päästä ei tule missään tilanteessa halua polttaa.
Ei ole mitään vippaskonsteja, se vaan vaati tahdonvoimaa.
Lopetin varmaan sadannen kerra ja ostin sähkötupakan. Se tuntui parin päivän päästä niin lapselliselta että lopetin siihen. Nyt pidän itselläni yllä mielikuvaa että tupakointi on matalan sosiaaliluokan ihmisten juttu. Ei siis minulla ole mitään tupakoisijoita vastaan, mutta olen sen verran snobi luonteeltani että tuo mielikuva estää minua polttamasta. Mieti mikä oikeasti toimii sinulla vastaavasti, mihin assosioit tupakan.