Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teistä kukaan onnistunut lopettamaan tupakoinnin ilman mitään nicoretteja?

Vierailija
20.08.2022 |

tai muita tuotteita? Itse olen nyt kolmatta päivää polttamatta ja olisihan se hienoa ja ennenkaikkea halvempaa, jos pystyisi tahdon voimalla päästä röökistä eroon.

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuuskalla, mutta joutuu vain entistä pahempaan koukkuun joten ei kannata. Nykyään vapetan mutta samaa paskaahan tämäkin että ei tässä mitään lopetettu ole.

Vierailija
2/72 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on parikin tuttua, jotka lopetti jonkun tupakoinnin lopettamis-kirjan lukemalla. En valitettavasti muista kirjan nimeä. Ehkä joku tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuuskalla, mutta joutuu vain entistä pahempaan koukkuun joten ei kannata. Nykyään vapetan mutta samaa paskaahan tämäkin että ei tässä mitään lopetettu ole.

Mitä on vapettaminen?

ap

Vierailija
4/72 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä on vapettaminen?

ap

Sähköröökaaminen

Vierailija
5/72 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä on vapettaminen?

ap

Sähköröökaaminen

Okei, kiitti.

ap

Vierailija
6/72 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä on vapettaminen?

ap

Vaporisaattori eli höyrytupakka. Makunesteitä joita on joka lähtöön höyrystetään ja sekaan lisätään nikotiini. Ei terveys tai hajuhaittoja kuten tupakoinnissa mutta nikotiinista et kyllä pääse. Finnvape . fi

Vierailija
7/72 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isobroidi lopetti "kylmiltään". Ensin oli vähän äkäinen mutta ajan kanssa helpotti. Nyt hän on ollut polttamatta jo vuosia.

Tsemppiä ap yritykseen!

Vierailija
8/72 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä on vapettaminen?

ap

Vaporisaattori eli höyrytupakka. Makunesteitä joita on joka lähtöön höyrystetään ja sekaan lisätään nikotiini. Ei terveys tai hajuhaittoja kuten tupakoinnissa mutta nikotiinista et kyllä pääse. Finnvape . fi

Finnvape löi lapun luukulle, konkurssi. Puffila toimii.

Vierailija
9/72 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon yrittänyt laastareilla ja nikotiinipurkalla mutta aina sortunut. Viime kerralla lopetin ilman mitään ja nyt mennyt 10 vuotta jo.

Vierailija
10/72 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on parikin tuttua, jotka lopetti jonkun tupakoinnin lopettamis-kirjan lukemalla. En valitettavasti muista kirjan nimeä. Ehkä joku tietää.

Samoin, useampi tuttu kirjan lukemisen jälkeen vain lopetti. Kirja taisi olla stumppaa tähän.

Vierailija
11/72 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. 22.2 2022 päätin että nyt poikki tästä ja hyvin toimii. Mitä nyt välillä haluttaa. Eli puoli vuotta ylihuomenna. 

Vierailija
12/72 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin ihan kylmiltään kerralla. Viisi vuotta meni ennenkuin oluen juomiseen ajoittuva tupakanhimo häipyi kokonaan.

Kyllä nikotiini koukuttaa, ja tuo sosiaalinen tapa myös.

Tiedä sitten, mielipiteeni on kumminkin että ei kannattaisi käyttää mitään nikotiinituotteita, ne vaan pidentää vieroitusoireita.

Vierailija
13/72 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirja, johon keskustelija 2 viittaa, lienee klassikko Stumppaa tähän (Allen Carr). On innostava, vaikkei vielä saanut minua lopettamaan.

AP, kolme päivää kuulostaa mahtavalta saavutukselta. Itse olisin ylpeä päivästäkin. Olen kateellinen! Kuinka päädyit aloittamaan ja miten olet ekat päivät selvinnyt?

Vierailija
14/72 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä! Lopetin kerralla ilman mitään korvikeaineita. Polttelin lähes askin päivässä sellaiset 15 vuotta. Oikein harmitti, etten ollut lopettanut aiemmin, kun se olikin sitten ihan helppoa vaikka muuta luulin. Mä en ole kovin addiktoituvaa sorttia, mutta luulin että jotain viekkareita olisi tullut.

Vierailija
15/72 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

6v sitten lopetin kerrasta. Heemostuin kun piti automatkalla pysähtyä röökille ja nakkasin loput saman tien roskiin.

Vierailija
16/72 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lopettanut varsinaisesti tupakoimista, päätin vain olla ostamatta sitä. Pian 4 vuotta täysin polttamatta, en sauhuttele edes viihteellä enkä veetutukseen. Ajattelin ensin vähentää mutta polttaminen vain kiihtyi, 2 isoa askia päivässä ja siitä kerrasta poikki lopetus kun viimeisen tumppasin. Ei purkkaa eikä laastareita.

Vierailija
17/72 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, mutta mulle taisi olla luonnostaan tosi helppoa. Kaverille oli hyvin vaikeaa. Onnistui asumalla kesän Islannin takamailla, missä kaupassakäynti on harvinaisempi tapahtuma. Onnistui olemaan ostamatta niillä keikoilla röökiä ja loppu meni itsestään.

Vierailija
18/72 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin, useampi tuttu kirjan lukemisen jälkeen vain lopetti. Kirja taisi olla stumppaa tähän.

Ruotsiksi Äntligen ickerökare eli Lopultakin ei tupakoitsija. 

Kerran lopetin sen avulla.uin vaan 20 sivua ja olin vaan lopettanut tupakoinnin.Työkaverit kysyivät ,olenko lopettanut. Juuripa niin. Oisko jonkinlainen hypnoosi?

Vierailija
19/72 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lopetin ilman mitään. Monesti teki mieli polttaa tupakkaa, sitten muutaman kuukauden jälkeen vain viinin kanssa ja sitten parin vuoden päästä ei tule missään tilanteessa halua polttaa.

Ei ole mitään vippaskonsteja, se vaan vaati tahdonvoimaa.

Vierailija
20/72 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin varmaan sadannen kerra ja ostin sähkötupakan. Se tuntui parin päivän päästä niin lapselliselta että lopetin siihen. Nyt pidän itselläni yllä mielikuvaa että tupakointi on matalan sosiaaliluokan ihmisten juttu. Ei siis minulla ole mitään tupakoisijoita vastaan, mutta olen sen verran snobi luonteeltani että tuo mielikuva estää minua polttamasta. Mieti mikä oikeasti toimii sinulla vastaavasti, mihin assosioit tupakan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi