Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Riitaisa käytös naisella?

Vierailija
20.08.2022 |

Taas yksi lomareissu meni pieleen jo alkaessaan. On yhtä nuoralla tanssimista välillä elämä. Nyt oli varmaan tän vuoden ennätys, parisen viikkoa leppoisaa kotielämää ja nyt tuli taas stoppi. Riita voi syntyä ihan mitättömästä. Nyt jankkasi minulle, neljästi kysyi samaa asiaa mitä tein, kun hain tavarat autoon kuten tarkoitus oli ja hän odotti autolla, 15 metrin päässä kotiovesta. Mitä tein siellä niin kauan, miten tavaroiden haku voi kestää, miksen vastannut puhelimeen, enkä toiseenkaan, jne, kuin ei uskoisi mitä sanon, ja lopulta vastasin varmaankin ärtyneesti. Siitähän se sota syttyi, miksi olen vihainen jo tullessani ulos (en ollut) , mistä se johtuu, miksen vastaa kysymyksiin ja huutaa vain niin että korviin ottaa eikä sanaa saa väliinkään. Kutsuu mua psykoksi kun kuulemma olin raivona valmiiksi ja kyselee olenko tyhmä! Ja jatkuu vaan ja lopulta häipyy laukkunsa kanssa jonnekin, en tiedä lähtikö kokonaan pois metrolle vai mitä, sellaista kun usein tapahtuu että vain häipyy kaupungille.

Löydän sitten hänet parin auton päästä pakun takaa kännykkää selailemasta ja kysyn mitäs nyt ja suuttuneena taas julistaa saavansa tehdä mitä haluaa. Pyytelen useasti anteeksi jos ärähdin alussa kyselyihin ja hän lopulta palaa autolle ja lähdemme matkaan. Saa olla vähän varuillaan aina kun ei tiedä milloin kaikki olisi taas ns. Hyvin.

Perillä hän vaikuttaa jo normaalimmalta ja varovasti kerron että haluaisin nauttia kunnolla vaikka ei ole paras olo että vaivaa ne haukkumiset psykoksi ja tyhmäksi aamutuimaan että ois kiva jos hänkin pyytäisi anteeksi kun loukkaa. Kaikki muuttui samantien ja äänentaso nousee kuinka mulla ei ole varaa tuomita, kuka on syyllinen ja mitä oon tehnyt joskus ja ei halua edes katsoa mua päin, ja haluaa takaisin kotiin kun pilasin päivän ja mun pitäis ymmärtää että jos haluan puhua jostain sen sijaan että lakaistaan maton alle, niin hän ei sitten muutamaan päivään välitä olla kuin yksin ja niinhän siinä kävi, vaikka kuinka yritti piristää niin surullinen matka siitä tuli ja kotiin tultiin jo joidenkin tuntien kuluttua ja saa nähdä montako päivää hän on taas etäinen.

Ja ei sillä ole väliä kuinka rauhallisesti ja rakentavasti yrittää jutella, lukemattomat kerrat oon tuonut esille että ollaan parisuhteessa eikä ole oleellista että kuka oikeassa tai kuka syyllinen, että yhdessä ollaan ja koitetaan oppia kommunikoimaan paremmin mutta hänellä ei jotenkin ole välimuotoa asioissa, joko puhutaan "säästä" ja kaikki hyvin mutta jos mikään saa hänet vähääkään kokemaan että jostain kritisoidaan, alkaa vertailu johonkin mitä olen joskus tehnyt tai sanonut ja kuinka en voi tuomita häntä. Ja huutamalla ja ei katso edes mua päin tuolloin on niin vihainen olemus. Ja koitan varta vasten varoa syyllistäviä sanamuotoja ja puhua rauhallisesti mutta tuntuu että toisella herää aina jokin taistelu mentaliteetti jossa on voittajat ja häviäjät vaikka oman kokemukseni mukaan perhe-elämässä yleensä ollaan samassa veneessä.

En vain enää tiedä miten parantaa suhdetta, näitä raivareita ja päivien pilalle menemisiä on yleensä viikottsin ja viet yleensä sitten useamman päivän ns. Toipua

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se.

Vierailija
2/77 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normi nainen. Eroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla sitä vasta onkin riidan haastajia ja provoja.

Vierailija
4/77 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä Kaalimadosta Kitty tilaukseen. Älyää häipyä paketin saapuessa.

Vierailija
5/77 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kehon kieli kertoo enenemmän kuin sinä itse. Kehonkielestä huomaa jos toinen vihainen tms., vaikka toinen väittäisi ettei ole jne. Tämä näkyy puolisolle, ja taustalla varmasti paljon käsittelemättömiä asioita joita tuo "asenne" aina toisessa laukaisee.

Vierailija
6/77 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea kuin 1/3 mutta jätä se. Ihan epävakaa sekopää. Ei tuollaista tarvitse sietää.

Vierailija
7/77 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et vastannut hänelle mitä sisällä teit?

Vierailija
8/77 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuhlata omaa elämää epämiellyttävän ihmisen kanssa

Vierailija
9/77 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti tai epävakaa. Et saa terapiaan koska "ei mua mikkään vaivaa". Ei kukaan normaali ole noiden kansaa!

Vierailija
10/77 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla kaksisuuntainen miealahäiriö. Kannattaa nyt sanoa että menee lääkäriin noiden oireiden takia.

Vierailija
11/77 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet naisen kanssa? Ihmettelen vain. Sänkyhommien takia???

Vierailija
12/77 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ottaa ja lähtee, niin anna mennä, tee yksin se mitä pitäisi tehdä . Älä lähde perään tai kysele perään asiasta mitään. Hän ei ole lapsi, hänen olinpaikasta ei tarvitse olla tietoinen. Tuollainen pelleily on lapsellista, edes omilta lapsilta en sellaista hyväksy.

Vierailija
13/77 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on kaikkien naisten tavoin niin tottunut vuosituhantiseen etuoikeutettuun asemaansa, ettei tunnista etuoikeuksiaan. Voit kauniisti kehoittaa häntä tsekkaamaan privilegionsa ja huomioimaan, että hän on jo vuosimiljardeja riistänyt ja alistanut meitä muita.

Vierailija
14/77 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihainen, koska asiat eivät mene hänen haluamallaan tavalla. Ei kuitenkaan tiedä, mitä oikeastaan haluaa.

Vierailija
15/77 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et vastannut hänelle mitä sisällä teit?

Kerroin kyllä juuri kuten asia oli, hain tavarani matkalle mukaan, ja tulin kassin kanssa autolle. Puhelimeen en vastannut kun se oli joko autossa tai kassissa ja aamun jäljiltä lentotilassa enkä voinut montaa minuuttia viipyä, ei tullut mieleenkään katsoa puhelinta kun vaan keräsin tavarani ja ehkä siinä 5 min meni

Vierailija
16/77 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet naisen kanssa? Ihmettelen vain. Sänkyhommien takia???

Eipä tässä seksiä ole, kertoi että hänellä stressi vaikuttaa libidoon että se on harvinaista että sitä löytyisi. Eilen olisi kuulemma halunnut vihdoin illemmalla mutta pilasin kaiken kun puheenaiheen valintani vei häneltä kaiken onnellisuuden pois moneksi päiväksi. Tässä nyt kotona heräiltyään vastaa jos puhuu mutta on yhä etäinen, eli taitaa olla niin että muutama päivä tässä menee, hän ei kuulemma voi tunteilleen mitään vaan on aito, eikä teeskentelijä joten ei hymyile enää.

Vierailija
17/77 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellisen raivottaren olet naisystäväksesi saanut! Kai teissä on jotain, mikä teidät pitää yhdessä?

Oma elämä ensin, muista se. Haluatko ja jatkatko tosiaan tuommoisen ns. tuulella käyvän ihmisen kanssa? Vaikka on tavallisiakin aikoja välillä?

Osaako tuo ihminen edes koskaan pyytää käytöstään anteeksi ?

Vierailija
18/77 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveää, en kattelis hetkeäkään

Vierailija
19/77 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä tuossa tilanteessa voi tehdä mitään mikä auttaisi. Lueskelin juuri narsismista, siinä sanottiin että narsistin kumppani miettii aina ja jatkuvasti miten olisi ja mitä sanoisi että toinen ei vain suuttuisi. Ja silti myrsky nousee...

Enkä väitä että tässä olisi se kyseessä, mutta jos et voi olla oma itsesi ja pikkuasioistakin tulee sanomista niin eipä siinä auta vaikka vetäisit itsesi rusetille. Hankala ihminen on hankala. Oletteko puhuneet asiasta?

Vierailija
20/77 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se emakko.