Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä sanoisitte jos miehenne jäisi kiinni potenssilääkkeen käytöstä, ja tunnustaisi että on käyttänyt sitä salaa koko 2 vuoden suhteenne ajan?

Vierailija
19.08.2022 |

Löytäisit taskuun unohtuneen lääkeliuskan, joka kuitenkin tyhjä.

Miehellä ei olisi muuta vaihtoehtoa kuin tunnustaa...Mitä sanoisit tai tekisit?

Kyseessä 31v mies

Kommentit (100)

Vierailija
81/100 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos nainen jäisi kiinni allergialääkkeen tai insuliinin käytöstä?

Vierailija
82/100 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se olisi selvä merkki että mies pitää minua rumana eikä halua minua. Joutuisi pyytämään anteeksi, vaikka tuskin antaisin ja seksi loppuisi siihen paikkaan. Mies saisi lohduttaa ja niellä tunteensa, tuskin hänellä on paha mieli kun ei sepelvaltimotaudin takia saa erektiota enää koskaan ilman lääkettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/100 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuisi kyllä tosi pahalta, ettei ole asiasta minulle uskaltanut kertoa. Kokisin varmaan oloni aika epäonnistuneeksi vaimona, puoliso ei luota sen vertaa että kertoisi noin tärkeästä asiasta.

Minä, minä, minä. Ei puhettakaan siitä, että empatia kohdistuisi koskaan mieheen. Eikun minä vain. 

Vierailija
84/100 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

95% av-mammoista on oikeasti näin sekaisin.

Vierailija
85/100 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

95% av-mammoista on oikeasti näin sekaisin.

Eli miten sekaisin? En nyt oikein saanut selvää, mitä sekaisuus sisältää, voisitko siis avata hieman kirjoitustasi.

Vierailija
86/100 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuisi kyllä tosi pahalta, ettei ole asiasta minulle uskaltanut kertoa. Kokisin varmaan oloni aika epäonnistuneeksi vaimona, puoliso ei luota sen vertaa että kertoisi noin tärkeästä asiasta.

Minä, minä, minä. Ei puhettakaan siitä, että empatia kohdistuisi koskaan mieheen. Eikun minä vain. 

Kerropa sitten miehenä miten naisen tulisi suhtautua asiaan. Olet ilmeisesti kokenut lerpan melan, joten voisit auttaa meitä kertomalla miten meidän pitäisi asiaan suhtautua, jos joskus niin kävisi. Oikeasti jään odottamaan tästä aiheesta hyvää keskustelua.

Vierailija
87/100 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttääkö miehesi steroideja? Jätä se sika

Meinaatko että kulli kovettuu huonommin, kun testotasot on viisinkertaiset normaaliin verrattuna?

Miehen keho voi käyttää vain tietyn määrän testosteronia ja tuo määrä aika pieni. Ylimääräisen testosteronin elimistö muuttaa estrogeeniksi. Niinpä monella hormonien käyttäjillä on valtavat estrogeenitasot ja se aikaansaa impotenssia.

Vierailija
88/100 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt lensi hieman jollakin yli.. Potenssilääke on aika tavalla erilaisena asia kuin mainitsemasi allergialääke tai insuliinin. Tai sitten syöpä, johon joku valopää sitä jo vertasi aikaisemmin. Jos et tunne asioiden eroa, on paras pysytellä ihan hissukseen taustalla tai ottaa asioista selvää. :)

Vierailija
89/100 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko että kulli kovettuu huonommin, kun testotasot on viisinkertaiset normaaliin verrattuna?

Miehen keho voi käyttää vain tietyn määrän testosteronia ja tuo määrä aika pieni. Ylimääräisen testosteronin elimistö muuttaa estrogeeniksi. Niinpä monella hormonien käyttäjillä on valtavat estrogeenitasot ja se aikaansaa impotenssia.

En tiedä tajuavatko palstan pojut asiaa vaikka sitä miten rautalangasta vääntäisi.

Vierailija
90/100 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt lensi hieman jollakin yli.. Potenssilääke on aika tavalla erilaisena asia kuin mainitsemasi allergialääke tai insuliinin. Tai sitten syöpä, johon joku valopää sitä jo vertasi aikaisemmin. Jos et tunne asioiden eroa, on paras pysytellä ihan hissukseen taustalla tai ottaa asioista selvää. :)

Millä tavalla?

Vierailija
91/100 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä tajuavatko palstan pojut asiaa vaikka sitä miten rautalangasta vääntäisi.

Nooh nartut selittää kyllä

Vierailija
92/100 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

31 vuotias mies on hyvin hyvin nuori ja hänen ei pitäisi tarvita käyttää tuollaisia lääkkeitä. Jos mies olisi 51 vuotias, olisi se ihan ok, mutta normaalikuntoinen ja terve mies ei tarvitse silloinkaan.

Asian salaaminen on mielestäni kuitenkin ihan ok, kun on kyse noin lyhyestä suhteesta. Pitemmässä suhteessa ihmettelisin salaamista ja luottamuspulaa. N48

Et vissiin ymmärrä että erektiohäiriö voi olla "muuten terveelläkin" miehillä ihan iästä riippumatta? Samalla tavalla kun muuten terveellä lapsella voi olla syöpä.

Ymmärrän hyvin, jos sairauden takia on ongelmia, mutta eiköhän niistä olisi tullut jo muutenkin juttua kahden vuoden yhdessäolon aikana ja asiaa ei tarvitsisi salata rakkaaltaan.

Jos kyse on typerästä huvikäytöstä, niin kolmekymppinen ukko lentäisi kuin leppäkeihäs, samoin jos mies olisi hakenut pilsunsa jostakin muualta kuin asiansa osaavalta lääkäriltä. Tueksi ja turvaksi lääkkeiden käyttöä en myöskään oikein tuon ikäisellä ymmärtäisi, varsinkaan jos mies ei ole etsinyt syytä lerpahtamiseensa. Onko hänen terveys ja elintavat yleensäkään viisaat, jos lääkkeeisiin pitäisi turvautua noin nuorena?

Aika lailla tämä. Olisi mielenkiintoista tietää miksi 31 vuotias mies käyttää pillereitä. Ovatko ne oikeasti tarpeen vai vaan itsetuntoa kasvattamassa?

Vierailija
93/100 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerropa sitten miehenä miten naisen tulisi suhtautua asiaan. Olet ilmeisesti kokenut lerpan melan, joten voisit auttaa meitä kertomalla miten meidän pitäisi asiaan suhtautua, jos joskus niin kävisi. Oikeasti jään odottamaan tästä aiheesta hyvää keskustelua.

Odotan..

Vierailija
94/100 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Roinatessa tietenkin käytetään aromataasin estäjiä. Ja se impotenssi ei johdu liiasta estrogeenistä, vaan kuurin jälkeisestä testosteronivajauksesta, kun oma tuotanto on pohjilla eikä ulkoisesti testosteronia enää tule. Impotenssi ei kuitenkaan vaivaa kuurin aikana, vaikka aromataasin estäjiä ei käyttäisi, koska testosteroni määrää erektion, ei estrogeeni. Estrogeeni kasvattaa tissejä ja aiheuttaa mielialanvaihteluita sun muuta kivaa kyllä. 

Vierailija
95/100 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit nyt tyrskyttelyn sijaan selittänyt logiikkasi. Vai etkö oikein itse osaa edes itsellesi selittää, miksi yksi lääke on niin kovin eri asia kuin joku muu lääke?

Vierailija
96/100 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset valittaa asiasta josta ei ole mitään kokemusta. Yhtä fiksua kuin miehet kommentoimassa kuukautisia.

Vierailija
97/100 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis mitä ihmettä

Vierailija
98/100 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm... kahden vuoden pituinen suhde. Se on aika pitkä aika salailla asioita. Ei kaikkea tarvitse tietenkään kertoa, mutta odottaisin, että hankalista asioista pitäisi voida jutella edes jollakin tavoin.

31 vuotiaalla potenssilääkkeet. Mies on nuori jataas mennään siihen, että onko potenssilääkkeiden takana joku sairaus/lääkitys, että mies ei usko kalunsa pysyvän juhlakunnossa. Onko löystymisongelma ollut edellisen suhteenkin aikana vai vain tässä? Vai onko mies tottunut niin hyvin omaan käteen, että normaali naisen reikä ei tunnu miltään? Onko mies hankkinut lääkkeensä turvallista kautta vai onko pillerit ihan itse hommattu?

Mitä muuta mies on jättänyt kertomatta? Miten hän juttelisi asiasta, jos rouva tästä alkaisi juttelemaan?

Vierailija
99/100 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
100/100 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä? Nehän parantaa seksin pituutta ja siten myös naisen näkökulmasta laatua. Ole iloinen siitä että mies on miettinyt sinunkin nautintnon saamista. Ja ei tuollaisesta tarvitse kertoa. Jos olisi esim vakavasti syöpäsairas niin sitten juu, muuten ei ole mikää pakko kertoa. Just sellaisten "onko se edes mies jos syö noita" mielipiteitten takia jotkut pitää parempana pitää asia salassa.

Nainen voi ottaa sen myös loukkauksena. Eikö lauantai-iltana pimeässä peiton alla, kun vaimo tuijottaa samalla puhelinta ole tarpeeksi kiihottavaa?