Mitä sanoisitte jos miehenne jäisi kiinni potenssilääkkeen käytöstä, ja tunnustaisi että on käyttänyt sitä salaa koko 2 vuoden suhteenne ajan?
Löytäisit taskuun unohtuneen lääkeliuskan, joka kuitenkin tyhjä.
Miehellä ei olisi muuta vaihtoehtoa kuin tunnustaa...Mitä sanoisit tai tekisit?
Kyseessä 31v mies
Kommentit (100)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä? Nehän parantaa seksin pituutta ja siten myös naisen näkökulmasta laatua. Ole iloinen siitä että mies on miettinyt sinunkin nautintnon saamista. Ja ei tuollaisesta tarvitse kertoa. Jos olisi esim vakavasti syöpäsairas niin sitten juu, muuten ei ole mikää pakko kertoa. Just sellaisten "onko se edes mies jos syö noita" mielipiteitten takia jotkut pitää parempana pitää asia salassa.
No ei. On naisia, jotka pitävät yhdynnästä ja vieläpä yhdynnästä, joka kestää pitkään, mutta suurin osa naisista ei saa orgasmia yhdynnässä tai ainakaan pelkästään yhdynnästä. Itselleni olisi kammotus, jos mies haluaisi jyystää pitkään. Oman orgasmini saan ennen yhdyntää häneltä sormilla tai kielellä, yhdyntää on vain hänen ilokseen.
Sama juttu, eli pitkät jyystöt ovat karmeita ja aiheuttavat lähinnä voimakasta myötähäpeää kuin iloa. Jos haluaa naisensa nauttivan, niin sormilla ja viitseliäisyydellä pääsee jo pitkälle.
Minä nautin yhdynnästä myös. Mies tuntuu hyvältä sisälläni ja on kivaa, kun se kestää pitkään. Saan orgasmin joskus yhdynnässä, yleensä mies tekee sormin. Joskus ennen yhdyntää yksi orgasmi minulle ja yhdynnän aikana/jälkeen, toinen.
Jättäisin välittömästi, koska on salaillut minulta asioita.
Vierailija kirjoitti:
Olisin onnellinen et on niin fiksu, et on käynyt lääkärissä. Toinen vaihtoehto olis, ettei nöyryyttä riitä hakemaan apua, ja mä jäisin ilman.
Jos tyyppi olisikin saanut reseptin pilsuihin ammattitaitoiselta lääkäriltä, niin silloin voisi olettaa, että labratutkimukset ja muut ovat lääkehoitoa tukevia, mutta hämäriltä markkinoilta ostetut lääkkeet ovat valitettavan yleisiä. Toivottavasti ymmärrät asia lapsellisuuksissasi.
Ei todellakaan kuulu kenellekään omat henk.koht lääkkeet. Lakatkaa typerät uteliaat juntit kyttäämästä ja tonkimasta toisten tavaroita. Häpeä.
Mun mies on samanikäinen ja on joutunut käyttämään potenssilääkkeitä aiemmin, johtuen psyykkisistä syistä (voimakas jännitys naisten kanssa) mutta nyt kun on vakiintuneessa suhteessa minun kanssani niin ei käytä enää.
Vierailija kirjoitti:
Iällä ole välttämättä mitään tekemistä tuon kanssa. Itse aina ollut jännittäjä ja tuo on aiheuttanut ongelmia, kun ajatukset menevät mietintöön toimiiko vai ei, ja se vaan pahentaa ongelmia. Pillerit poistaneet tuon ongelman ja molemmat nauttivat täysin.
Rakkaussuhde on luottamussuhde, ei siinä tartte jännittää, kun seksi ei ole mikään "suoritus" kumppanin kanssa. Ei niitä partnereita kannata vaihdella, varmasti jännittääkin jos koko ajan uusi. Itse aiheutettu ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olisi mahdollista, kun tiedän hänen niitä käyttävän.
Meillä ei ikimaailmassa mentäisi toisen taskuille (eikä laatikoille, laitteille, laukulle, lompakolle jne).
Kyllä minä tyhjennän housujen taskuun joka kerta kun pyykkään ne housut.
sivusta
Niin minäkin nykyään. Olen pessyt mm. miehen passin, auton avaimen muutamaan kertaan, kotiavaimen, ruuvarin, kourallisen ruuveja, lukuisia maskeja ja nenäliinoja, kun en ole lähtenyt taskuja tarkistamaan. Nykyään siis tarkistan miehen ja teinien taskut, sillä olen pessyt aikoinaan myös mm. lasten taskuissa olleita Tamagotcheja ja muuta mukavaa.
En pahastuisi lääkkeen käytöstä. Kertoisin, että haluaisin olla miehelleni luottamuksen arvoinen, jos hän uskaltautuu jakamaan herkkiä asioita kanssani.
Ja hyvä pointti pariltakin kommentoijalta, että lääkkeet kannattaa hankkia terveydenhuollosta eikä nettipuoskareilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä? Nehän parantaa seksin pituutta ja siten myös naisen näkökulmasta laatua. Ole iloinen siitä että mies on miettinyt sinunkin nautintnon saamista. Ja ei tuollaisesta tarvitse kertoa. Jos olisi esim vakavasti syöpäsairas niin sitten juu, muuten ei ole mikää pakko kertoa. Just sellaisten "onko se edes mies jos syö noita" mielipiteitten takia jotkut pitää parempana pitää asia salassa.
No ei. On naisia, jotka pitävät yhdynnästä ja vieläpä yhdynnästä, joka kestää pitkään, mutta suurin osa naisista ei saa orgasmia yhdynnässä tai ainakaan pelkästään yhdynnästä. Itselleni olisi kammotus, jos mies haluaisi jyystää pitkään. Oman orgasmini saan ennen yhdyntää häneltä sormilla tai kielellä, yhdyntää on vain hänen ilokseen.
Sama juttu, eli pitkät jyystöt ovat karmeita ja aiheuttavat lähinnä voimakasta myötähäpeää kuin iloa. Jos haluaa naisensa nauttivan, niin sormilla ja viitseliäisyydellä pääsee jo pitkälle.
Minä nautin yhdynnästä myös. Mies tuntuu hyvältä sisälläni ja on kivaa, kun se kestää pitkään. Saan orgasmin joskus yhdynnässä, yleensä mies tekee sormin. Joskus ennen yhdyntää yksi orgasmi minulle ja yhdynnän aikana/jälkeen, toinen.
Miksi alapeukut?
Vierailija kirjoitti:
Iällä ole välttämättä mitään tekemistä tuon kanssa. Itse aina ollut jännittäjä ja tuo on aiheuttanut ongelmia, kun ajatukset menevät mietintöön toimiiko vai ei, ja se vaan pahentaa ongelmia. Pillerit poistaneet tuon ongelman ja molemmat nauttivat täysin.
Aika surullista. Mielestäni potenssiongelmat on luonnollinen rangaistus moraalittomuudesta, anteeksi vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olisi mahdollista, kun tiedän hänen niitä käyttävän.
Meillä ei ikimaailmassa mentäisi toisen taskuille (eikä laatikoille, laitteille, laukulle, lompakolle jne).
Kyllä minä tyhjennän housujen taskuun joka kerta kun pyykkään ne housut.
sivusta
Niin minäkin nykyään. Olen pessyt mm. miehen passin, auton avaimen muutamaan kertaan, kotiavaimen, ruuvarin, kourallisen ruuveja, lukuisia maskeja ja nenäliinoja, kun en ole lähtenyt taskuja tarkistamaan. Nykyään siis tarkistan miehen ja teinien taskut, sillä olen pessyt aikoinaan myös mm. lasten taskuissa olleita Tamagotcheja ja muuta mukavaa.
Lasten taskujen tyhjentämisen ymmärrän mutta en aikuisen ihmisen asettamista lapsen asemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin onnellinen et on niin fiksu, et on käynyt lääkärissä. Toinen vaihtoehto olis, ettei nöyryyttä riitä hakemaan apua, ja mä jäisin ilman.
Jos tyyppi olisikin saanut reseptin pilsuihin ammattitaitoiselta lääkäriltä, niin silloin voisi olettaa, että labratutkimukset ja muut ovat lääkehoitoa tukevia, mutta hämäriltä markkinoilta ostetut lääkkeet ovat valitettavan yleisiä. Toivottavasti ymmärrät asia lapsellisuuksissasi.
Lapsellisuuksissani? Hassua nimitellä kun et yhtään tunne.
Mieheni ei tietenkään hakisi hämäriltä markkinoilta mitään, ja muiden hakemiset taas ei kiinnosta tai kosketa. Ja ollaan juteltukin, et kun aika on, ni käy lääkärissä. Vielä ei ole ollut tarvetta, 56v.
Itse epäilen, että nykyinen, huomattavasti vanhempi miesystäväni saattaisi käyttää. On niin valmis ja sopivasti kestävä aina.
Hän ei ole tällaista kyllä tuonut esiin, vaan itsekin ihmettelee miten saan hänet toimimaan. Haluaisin uskoa siihen, mutta realiteetit mietityttää. En siis mitenkään pistäisi pahaksi, vaikka pillereitä ilomme eteen popsisi :)
Olisko noita naisillekin? Joskus olis tarvetta ;)
Oletko kysynyt onko miehesi kaapissa? Ehkei halua olla ylpeästi homo vaan jää luoksesi.
lfgkdö kirjoitti:
Olisko noita naisillekin? Joskus olis tarvetta ;)
Mihin? Siis mitä ajattelit että lääke parantaisi?
Onko parempi sitten yrittää veltolla nakilla ja molemmat joutuu pettymään?
Käyttääkö miehesi steroideja? Jätä se sika
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika surullista. Mielestäni potenssiongelmat on luonnollinen rangaistus moraalittomuudesta, anteeksi vain.
Anteeksi mutta onko 12v yhdessä sinusta moraalitonta? Ei se tarvitse kuin kerran ettei toimi kunnolla ja kierre on taas valmis. Tähän kun lisätään ettei se homma ole yhtä kiihkeää kuin ennen niin soppa on valmis.
Kauanko kestää pitkä jyystö, missä menee raja?