Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sanoisitte jos miehenne jäisi kiinni potenssilääkkeen käytöstä, ja tunnustaisi että on käyttänyt sitä salaa koko 2 vuoden suhteenne ajan?

Vierailija
19.08.2022 |

Löytäisit taskuun unohtuneen lääkeliuskan, joka kuitenkin tyhjä.

Miehellä ei olisi muuta vaihtoehtoa kuin tunnustaa...Mitä sanoisit tai tekisit?

Kyseessä 31v mies

Kommentit (100)

Vierailija
61/100 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi se melkoinen järkytys, etten olisi edes senverta kiihottava ettei mies saisi seisokkka aikaan ilman potenssilääkkeitä.

Vierailija
62/100 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei olisi mahdollista, kun tiedän hänen niitä käyttävän.

Meillä ei ikimaailmassa mentäisi toisen taskuille (eikä laatikoille, laitteille, laukulle, lompakolle jne).

Kyllä minä tyhjennän housujen taskuun joka kerta kun pyykkään ne housut. 

sivusta

Oikeasti? Meillä puoliso pesee useimmiten pyykit, koska hänellä on enemmän intoa kotitöihin. Hän pesee vain ja ainoastaan pyykit, jotka on laitettu pyykkikoriin ja juuri sellaisena kuin ne on sinne laitettu. Tiedän, kun olen unohtanut paperinenäliinan taskuun ja nyppinyt sitten sitä pois puhtaista vaatteista.

Ei meillä kumpikaan ala olla isä tai äiti puolisolleen.

Ei se sitä ole, olen vaan kotihommissa nopeampi, tarkempi ja parempi ja hän sitten muissa jutuissa.  Mies pesisi kaikenväriset samassa koneessa niin minun vaatteita ei tule pilaamaan. Hoitaa sitten elektroniikkapuolen ja tietokoneet hän, minä en puutu niihin asioihin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/100 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lfgkdö kirjoitti:

Olisko noita naisillekin? Joskus olis tarvetta ;)

Mihin? Siis mitä ajattelit että lääke parantaisi?

Samaa mietin. Kosteutta saa voiteesta ja silloin periaatteessa homma toimii, mutta haluja ei pillereillä lisätä. Ei miehilläkään pilleri tuo haluja lisää, vaan kankeen kovuutta, jos tarvii.

Vierailija
64/100 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni tuontyyppinen traumaattinen tapaus sattui eräässä alullaan olleessa parisuhteessa. Mahdollinen tuleva tyttöystävä jäi kiinni kun oli luirauttanut pilperoonsa liukastusvoidetta! Käry kävi kun osasin epäillä asiaa ja ratsasin neidon käsilaukun. Yritti soperrella kuivista limakalvoista ja kostumisvaikeuksista, mutta noin epäluotettavan luuskan kanssa en halua elää, joka teeskentelee halukkuuttaan päästäkseen käsiksi rahoihini ja omaisuuteeni. Jätin sen sian.

Muistan kaksi miestä, joilla oli " touhutippaeritys" erityisen suurta ja piti pyyhkiä liikoja pois. Sellainen on oikein hyvä miehen puolelta niin ei tarvi liukkaria, joka kuuluu miltei kaikkien varusteisiin nykyään. Iästä riippumatta.

Vierailija
65/100 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

#miesvihanäkyväksi

Vierailija
66/100 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse epäilen, että nykyinen, huomattavasti vanhempi miesystäväni saattaisi käyttää. On niin valmis ja sopivasti kestävä aina.

Hän ei ole tällaista kyllä tuonut esiin, vaan itsekin ihmettelee miten saan hänet toimimaan. Haluaisin uskoa siihen, mutta realiteetit mietityttää. En siis mitenkään pistäisi pahaksi, vaikka pillereitä ilomme eteen popsisi :)

Punottaako sen naama silloin kun vehje pelittää.

Vierailija
67/100 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iällä ole välttämättä mitään tekemistä tuon kanssa. Itse aina ollut jännittäjä ja tuo on aiheuttanut ongelmia, kun ajatukset menevät mietintöön toimiiko vai ei, ja se vaan pahentaa ongelmia. Pillerit poistaneet tuon ongelman ja molemmat nauttivat täysin.

Aika surullista. Mielestäni potenssiongelmat on luonnollinen rangaistus moraalittomuudesta, anteeksi vain.

Anteeksi mutta onko 12v yhdessä sinusta moraalitonta? Ei se tarvitse kuin kerran ettei toimi kunnolla ja kierre on taas valmis. Tähän kun lisätään ettei se homma ole yhtä kiihkeää kuin ennen niin soppa on valmis.

12v, mistä tuollaisen luvun keksit? Tuo ihminen puhui jännittämisestä, ja itse ihmettelen, miksi pitää jännittää, jos on ollut 12v yhdessä. Kommunikaatiossa pahoja ongelmia jos näin.

Omallakin miehellä on ollut potenssihäiriöitä muutaman kerran 23v aikana, mutta rakkaudella ja huumorilla niistä on selvitty. Typerää jos pitkässä suhteessa pitäisi esittää jotain orin roolia aina vain. 

Vierailija
68/100 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lfgkdö kirjoitti:

Olisko noita naisillekin? Joskus olis tarvetta ;)

Mihin? Siis mitä ajattelit että lääke parantaisi?

Sun täytyy olla mies.

Vierailija
69/100 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheaa. Ajattele jos se on käyttänyt salaa vielä kolesterolilääkkeitäkin koko suhteenne ajan!

Jätä se sika!

Vierailija
70/100 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iällä ole välttämättä mitään tekemistä tuon kanssa. Itse aina ollut jännittäjä ja tuo on aiheuttanut ongelmia, kun ajatukset menevät mietintöön toimiiko vai ei, ja se vaan pahentaa ongelmia. Pillerit poistaneet tuon ongelman ja molemmat nauttivat täysin.

Aika surullista. Mielestäni potenssiongelmat on luonnollinen rangaistus moraalittomuudesta, anteeksi vain.

Anteeksi mutta onko 12v yhdessä sinusta moraalitonta? Ei se tarvitse kuin kerran ettei toimi kunnolla ja kierre on taas valmis. Tähän kun lisätään ettei se homma ole yhtä kiihkeää kuin ennen niin soppa on valmis.

12v, mistä tuollaisen luvun keksit? Tuo ihminen puhui jännittämisestä, ja itse ihmettelen, miksi pitää jännittää, jos on ollut 12v yhdessä. Kommunikaatiossa pahoja ongelmia jos näin.

Omallakin miehellä on ollut potenssihäiriöitä muutaman kerran 23v aikana, mutta rakkaudella ja huumorilla niistä on selvitty. Typerää jos pitkässä suhteessa pitäisi esittää jotain orin roolia aina vain. 

Sama juttu, 25 vuotta olen mieheni kanssa ollut ja rakkaudella olemme monet kompastuskivet yhdessä ohittaneet.

Vierailija
71/100 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että nyt pitää tähän nymfomaniaani saada apua.

Vierailija
72/100 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin onko hänellä kaikki ok ja mistä on alkanut noiden syöminen, esim. masennuksesta. Jos ei ole selvää syytä, patistaisin lääkäriin tsekkaamaan ettei ole mistään vakavasta sairaudesta kyse. Mutta saisi minun puolestani käyttää pillereitä enkä tuomitsisi.

Vierailija
73/100 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tommosiahan nykymiehet on,lerppa vatkattu pilalle ruudun ääressä,ei nouse seksissä ilman pilleriä.

Eipä miehet odota saavansa seksiä joten ruutu on ihan hyvä ratkaisu.

Luulisi että naisillekin kelpaa kun mies ei kiusaa asialla?

Vierailija
74/100 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin, rakastaisiko minua jos olisin mato.

Vierailija
75/100 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikassa noita mainostetaan jo jatkuvaan käyttöön.

Vierailija
76/100 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttääkö miehesi steroideja? Jätä se sika

Meinaatko että kulli kovettuu huonommin, kun testotasot on viisinkertaiset normaaliin verrattuna?

Vierailija
77/100 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

31 vuotias mies on hyvin hyvin nuori ja hänen ei pitäisi tarvita käyttää tuollaisia lääkkeitä. Jos mies olisi 51 vuotias, olisi se ihan ok, mutta normaalikuntoinen ja terve mies ei tarvitse silloinkaan.

Asian salaaminen on mielestäni kuitenkin ihan ok, kun on kyse noin lyhyestä suhteesta. Pitemmässä suhteessa ihmettelisin salaamista ja luottamuspulaa. N48

Aika monella nuorella miehellä asian saralla ongelmia SSRI-lääkkeenkäytön myötä. Tästä ei vaan puhuta kauheasti avoimesti.

Vierailija
78/100 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuisi kyllä tosi pahalta, ettei ole asiasta minulle uskaltanut kertoa. Kokisin varmaan oloni aika epäonnistuneeksi vaimona, puoliso ei luota sen vertaa että kertoisi noin tärkeästä asiasta.

Vierailija
79/100 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

31 vuotias mies on hyvin hyvin nuori ja hänen ei pitäisi tarvita käyttää tuollaisia lääkkeitä. Jos mies olisi 51 vuotias, olisi se ihan ok, mutta normaalikuntoinen ja terve mies ei tarvitse silloinkaan.

Asian salaaminen on mielestäni kuitenkin ihan ok, kun on kyse noin lyhyestä suhteesta. Pitemmässä suhteessa ihmettelisin salaamista ja luottamuspulaa. N48

Aika monella nuorella miehellä asian saralla ongelmia SSRI-lääkkeenkäytön myötä. Tästä ei vaan puhuta kauheasti avoimesti.

No mutta silloin lääkkeen luulisi olevan lääkärin reseptillä saatu ja asian pitäisi olla periaatteessa hoidossa.

Vierailija
80/100 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potenssilääkkeen käytön kyllä huomasi. "Keppi" oli epämiellyttävä kova kepakko. Sama mies osteli työmatkoille kortsuja. Entinen mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi