Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanna Marin tiedostustilaisuus tänään klo 16.30

Vierailija
19.08.2022 |

NYT TV:N ÄÄRELLE JA POPPARIT!!!!!

Kommentit (2113)

Vierailija
1861/2113 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö voisi puhalluttaa? Yksinkertainen keino todeta työkyky!

Vierailija
1862/2113 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tämä kohina kertoo siitä, että ihmiset kokevat ettei mariniin voi luottaa ja että hän ei ole pätevä tehtäväänsä. Jos olisi toisin, ei olisi tällaista kohua. Asiaa olisi paheksuttu, ministeri olisi sanonut anteeksi ja oltaisiin jatkettu eteenpäin. Se, että Marinia ei julkisesti puolusta edes kollegansa tai kansanedustajat, kertoo sekin jo enemmän kuin tarpeeksi. SIellä nyt liikaa vaietaan, joten kohussa on jotain perää. Ehkä se liittyy alkoholinkäyttöönsä, ehkä se liittyy haluttomuuteensa hoitaa tehtäviään, sitä emme ehkä koskaan saa tietää kummasta on kyse.

Lindtman tosin sanoi, että pääministerillä on edelleen puolueensa luottamus.

Oli pakotettu sanomaan. Kerrottiin jo, että puolueessa on pelokas tunnelma. Kukaan ei uskalla enää sanoa ääneen, mitä oikeasti kaikki jo ajattelee.

Ai sitä, että saakeli soikoon jos puolueen kesäkokouksesta leviäisi videoita mediaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1863/2113 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkää lahkolaiset välillä vetämään kunnolla sitä röökiä! Vetäkää henkeä välillä. Relax, muut saavat elää oman näköistä elämäänsä. Teillä on hoitokokous, älkää laajentako sitä koskemaan kaikkia ihmisiä. 

Täällä ei ole kyllä muita lahkolaisia nähty kuin sannan sanalaisia. "OONKO NYT OIKEA  AIKA LÄHTEÄ JAUHOLLEEE??? "

Vierailija
1864/2113 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että tässä on osittain kysymys siitä että nuori pm ei ole riittävän pitkään seurannut sivusta kokeneiden valtiopäämiehien uraa eikä ko. tehtävään ole ehkä muodostunut sellaista arvostusta kuin yleinen mielipide edellyttäisi. Hoidetaan tonttia virkamiesmäisesti ihan hyvin, mutta ei ikäänkuin kunnioiteta vakanssia niin paljon että kieltäydyttäisiin itseohjautuvasti tietyistä asioista joilla edes saattaisi vahingossakaan olla mitään negatiivista vaikutusta ko. pestiä kohtaan.

Vierailija
1865/2113 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvät (?) ihmiset, lukekaa ulkomaalaisia youtube-kommentteja ja hävetkää. Ihmiset ovat ymmällään tästä suomalaisten nihkeästä suhtautumisesta. Yleisin kommentti on suurin piirtein: *Tämäkö uutinen?! Nainen tanssii ja pitää hauskaa! :D Kyllähän ihminen saa juhlia.*

Suomalaiset juntit täällä huutaa kuorossa kateellisena eroa yms. Käsittämätöntä luutumista vanhanaikaisiin normeihin. Kannattaisi ehkä tehdä muutakin kuin kiertää lipputankoa siellä omassa pihassa.

Tähän asti känniörvellys on ollut sitä junttia touhua. Sannakulttilaisten mielestä nyt kännääminenkin onkin aivan ihqua. Relatkaa hei, tässäpä pikkutytöille oiva roolimalli, ympäripäissään konttaava juoppo akka :D

Ahdistaako Sinua lahkosi vaatimukset?  Kannattaa lukea esim. kirja Taivaslaulu. Rentoudu. Elä ja anna elää. Kaikkien ei tarvitse mahtua samaan ahdistavaan muottiin. Kaikkea hyvää sinulle. 

On myös meitä absolutisteja jotka on ateisteja

Mutta oikeuttaako se haukkumaan tavallista bilettävää kansaa alkoholisteiksi? Jos et itse juo tai/ja ole uskossa, miksi kukaan olisi oikeutettu lyömään ketään maahan, joka toimii toisin?

Alkoholiton elämä, syystä tai toisesta, ei pitäisi aiheuttaa kateutta, katkeruutta ja toisten lokaan vetämistä.

Vierailija
1866/2113 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö voisi puhalluttaa? Yksinkertainen keino todeta työkyky!

Puhalluksessa ei näy jauhot 😂

Vierailija
1867/2113 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupala selitykset, "maski selvitys" selitykset ja nyt tämä.

Mistä syystä Antti Rinne ja Katri kulumni erosivat?

Vierailija
1868/2113 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tämä kohina kertoo siitä, että ihmiset kokevat ettei mariniin voi luottaa ja että hän ei ole pätevä tehtäväänsä. Jos olisi toisin, ei olisi tällaista kohua. Asiaa olisi paheksuttu, ministeri olisi sanonut anteeksi ja oltaisiin jatkettu eteenpäin. Se, että Marinia ei julkisesti puolusta edes kollegansa tai kansanedustajat, kertoo sekin jo enemmän kuin tarpeeksi. SIellä nyt liikaa vaietaan, joten kohussa on jotain perää. Ehkä se liittyy alkoholinkäyttöönsä, ehkä se liittyy haluttomuuteensa hoitaa tehtäviään, sitä emme ehkä koskaan saa tietää kummasta on kyse.

Lindtman tosin sanoi, että pääministerillä on edelleen puolueensa luottamus.

Oli pakotettu sanomaan. Kerrottiin jo, että puolueessa on pelokas tunnelma. Kukaan ei uskalla enää sanoa ääneen, mitä oikeasti kaikki jo ajattelee.

Hetkinen..hetkinen nyt tuli de ja vu edellisen hallituksen loppuvaiheista. Kukaan ei uskalla enää sanoa ääneen.

Kuinkas sitten kävikään.

Vierailija
1869/2113 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvät (?) ihmiset, lukekaa ulkomaalaisia youtube-kommentteja ja hävetkää. Ihmiset ovat ymmällään tästä suomalaisten nihkeästä suhtautumisesta. Yleisin kommentti on suurin piirtein: *Tämäkö uutinen?! Nainen tanssii ja pitää hauskaa! :D Kyllähän ihminen saa juhlia.*

Suomalaiset juntit täällä huutaa kuorossa kateellisena eroa yms. Käsittämätöntä luutumista vanhanaikaisiin normeihin. Kannattaisi ehkä tehdä muutakin kuin kiertää lipputankoa siellä omassa pihassa.

Tähän asti känniörvellys on ollut sitä junttia touhua. Sannakulttilaisten mielestä nyt kännääminenkin onkin aivan ihqua. Relatkaa hei, tässäpä pikkutytöille oiva roolimalli, ympäripäissään konttaava juoppo akka :D

Jotain rajaa värikynän käytössäkin. Missä Marin on kontannut ympäripäissään?

Okei, sanotaan sitten, että videolla sanna "tanssi" polvet lattiassa, niin teille kulttilaisille ei tule paha mieli ;)

Ja mitähän laitonta tai paheksuttavaa siinä oli, että pääministerin polvet oli lattiassa? 

Polvet lattiassa aikuisella tarkoittaa yleensä konttauskuntoa arvon imbesilli.

On tullut jo hyvin selväksi, että sannakulttilaiset ovat kaikki rapajuoppoja, kun sannan känniörvellystä yritetään niin kovin valkopestä :)

Vierailija
1870/2113 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, että itse olin hyvin yllättynyt Marinin ylimielisestä asenteesta tiedotustilaisuudessa. Ei pienintäkään osoitusta katumuksesta tai pahoittelua "tiedän, että mokasin, luotin vääriin ihmisiin, vuosi on ollut raskas, muutan toimintatapani" tms. Ainoastaan selkeä ärsyyntyminen siitä, että hän joutuu tekemään tiliä medialle ja että media on penkonut hänen asioitaan. Marttyyriasenne ja vastuusta vetäytyminen ei sovi tuollaiseen tilanteeseen.

Mielestäni Marin on täysin väärässä: tuossa asemassa et voi olla kuin tavallinen ihminen. Et vaan voi. Juu, jokainen järjellä varustettu kyllä tajuaa, että "ihminen hän on", mutta valtava palkka ja kaikki siihen sisältyvät edut on tarkoitettu kompensoimaan sitä, että vapaa-aikaa ei samassa merkityksessä ole kuin taviksella. Olet virassa 24/7/365. Ei ole kovin vaikeata himmata bilejalkaa ja jättää tällaiset rällästykset väliin muutaman vuoden ajaksi. Ellei ihmisellä sitten ole jonkin sortin ongelmaa (ja se onkin sitten kokonaan toinen juttu).

Jos kansa joutuu monttu auki tuijottamaan kännissä heiluvaa pm:ä JULKISESSA RAVINTOLASSA ja ihmettelemään, miten läähii jonkun miehen kanssa niin ei, siloin ei todellakaan kaikki ole ok. En itse halua, että näin toimiva ihminen edustaa Suomen ylintä valtaa.

Vierailija
1871/2113 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika moni tuttava ulisee, kuinka nainenkin voi tanssia ja juhlia, vaikka olisi äiti ja pääministeri.

Niin, kyllä. Mutta työajalla juhliminen ei kuulune pääministerinkään tehtäviin. Itse saisin potkut, jos tuolla tavalla työajalla bilettäisin.

Toki ihmettelen, että jos on viikot välillä poissa, miten siinä raaskii vielä pikkulapsen vanhempana bilettää. Mutta ehkä sitten on niin, että raskas työ, raskaat huvit.

Helppo sanoa jos työaika on viitenä päivänä viikossa 7,5 tuntia per päivä. Vapaa-aikaa jää 130,5 tuntia.

Ei kukaan jaksa elää 24/7 varpaillaan.

Miksi edelliset pääministerit ovat tähän pystyneet, ovatko 80-luvulla syntyneet oikeasti niin heikkoa tekoa, että ilman juhlimista ei jaksa?

Kukaan edellisistä pääministereistä ei ole tehnyt töitä 24/7. Tai jos on, niin sitten kannattaisi olla huolissaan heidän tekemistään päätöksistä, koska pelkkä yhden vuorokauden ympäri valvominen vastaa noin yhden promillen humalatilaa.

Esko Aho, Sipilä ja Matti Vanhanen on.

Matti Vanhanen ei oo ikinä maistanukkaan tippaakaan alkoholia

Ihan tosissasi väität, että Aho, Sipilä ja Vanhanen ovat työskennelleet 24/7 koko pääministerikautensa ajan :D Ymmärrätkö, että se ei ole edes fyysisesti mahdollista, vaan ihminen kuolee valvottuaan liian kauan? Ja se raja tulee vastaan ennemmin kuin ensimmäisen kesäloman kohdalla.

Olen päivystänyt työssäni viikon putkeen, ei se tarkoita että en nukkuisi sinä aikana ollenkaan, mutta olen työkuntoinen eli en sellaisessa kuosissa, etten muista edellisen yön tapahtumia. Pääministerin duuni ei ole mikään 8-16 homma, se ei varmaan tullut Sannalle yllätyksenä kun itse päätti hommaan tunkea?

Olen minäkin ollut päivystys hommmissa. Viikko menee kevyesti, kuukausikin ehkä, mutta jatkuva päivystys ei ole kenellekään mahdollista, voihan sitä sairastuakin. Ei kukaan laita elämäänsä odotukselle vuosiksi.

Vierailija
1872/2113 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein aloituksen huumetestistä, mutta poistui.

Onko missään siis kerrottu tarkemmin tästä testistä, onko verestä vai virtsasta otettu ja mitä siinä testataan? Kun epämääräisesti vaan sanottiin käyneen testissä, mutta voisihan se olla pelkkä kannabis- tai amfetamiinitestikin eikä seulo esim. kokaiinia ollenkaan.

Marin puhui tomerasti oikeusturvastaan. Kenenkää ei tarviste kertoa terveystiedoistaan yhtään mitään. Vaikka minä kävisin työni lomassa kuppatesissä, minun ei tarvitse siitä kuuluttaa, ei ennen eikä jälkeen tuloksen.

Vierailija
1873/2113 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotain rajaa värikynän käytössäkin. Missä Marin on kontannut ympäripäissään?

Okei, sanotaan sitten, että videolla sanna "tanssi" polvet lattiassa, niin teille kulttilaisille ei tule paha mieli ;)

Ja mitähän laitonta tai paheksuttavaa siinä oli, että pääministerin polvet oli lattiassa? 

Polvet lattiassa aikuisella tarkoittaa yleensä konttauskuntoa arvon imbesilli.

On tullut jo hyvin selväksi, että sannakulttilaiset ovat kaikki rapajuoppoja, kun sannan känniörvellystä yritetään niin kovin valkopestä :)

No pääministeri pääsi tuon jälkeen vielä ravintolaankin sisälle, eli eipä ollut konttauskunnossa.

Minä vietän suuren osan työpäivästäni polvet lattiassa, mutta en toden totta ole koskaan ollut konttauskunnossa töissä.

Vierailija
1874/2113 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko missään siis kerrottu tarkemmin tästä testistä, onko verestä vai virtsasta otettu ja mitä siinä testataan? Kun epämääräisesti vaan sanottiin käyneen testissä, mutta voisihan se olla pelkkä kannabis- tai amfetamiinitestikin eikä seulo esim. kokaiinia ollenkaan.

Marin puhui tomerasti oikeusturvastaan. Kenenkää ei tarviste kertoa terveystiedoistaan yhtään mitään. Vaikka minä kävisin työni lomassa kuppatesissä, minun ei tarvitse siitä kuuluttaa, ei ennen eikä jälkeen tuloksen.

Sinä oletkin eri asia kuin maan pääministeri, jonka täytyy olla nuhteeton ja lakia noudattava ihminen. Pääministeri ei voi käyttää laittomia päihteitä, siksi hänen testituloksensa kuuluu kansalle, joka valitsee vallankäyttäjät.

Mutta oliko sinulla tietoa mitä on huumeita on testattu ja millä menetelmällä, se kiinnostaisi. Toivottavasti se kerrotaan tarkemmin tulosten tultua, muuten vaikuttaa suurelta puhallukselta koko testi.

Vierailija
1875/2113 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä oletkin eri asia kuin maan pääministeri, jonka täytyy olla nuhteeton ja lakia noudattava ihminen. Pääministeri ei voi käyttää laittomia päihteitä, siksi hänen testituloksensa kuuluu kansalle, joka valitsee vallankäyttäjät.

Mutta oliko sinulla tietoa mitä on huumeita on testattu ja millä menetelmällä, se kiinnostaisi. Toivottavasti se kerrotaan tarkemmin tulosten tultua, muuten vaikuttaa suurelta puhallukselta koko testi.

Onko sillä loppupeleissä mitään väliä, mitä on testattu ja millä menetelmällä? Epäilijät eivät usko kuitenkaan, vaan spekuloivat, että kuinka paljon vettä on juotu ennen virtsanäytteen antamista tai kuinka olisi pitänyt testata suurempi määrä hiuksia ja muutenkin testi olisi pitänyt tehdä aikaisemmin, koska eihän siinä enää mitään voi näkyäkään.

Vierailija
1876/2113 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamupala selitykset, "maski selvitys" selitykset ja nyt tämä.

Mistä syystä Antti Rinne ja Katri kulumni erosivat?

Niinpä, varsinkin kulmunin ero oli täysin turha. Sannankin oli ok maksaa kähveltämänsä aamiaiset jälkikäteen, mutta kulmunin kurssimaksun kanssa asia olikin ihan eri.

Kulmuni oli pätevä työssään.

Vierailija
1877/2113 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä syytä Marinilla on pahoitella? Pahoitella bilettämistään? Tuntuu että suurimmat arvostelijat ovat boomereita ja miehiä.

Vierailija
1878/2113 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy sanoa, että itse olin hyvin yllättynyt Marinin ylimielisestä asenteesta tiedotustilaisuudessa. Ei pienintäkään osoitusta katumuksesta tai pahoittelua "tiedän, että mokasin, luotin vääriin ihmisiin, vuosi on ollut raskas, muutan toimintatapani" tms. Ainoastaan selkeä ärsyyntyminen siitä, että hän joutuu tekemään tiliä medialle ja että media on penkonut hänen asioitaan. Marttyyriasenne ja vastuusta vetäytyminen ei sovi tuollaiseen tilanteeseen.

Mielestäni Marin on täysin väärässä: tuossa asemassa et voi olla kuin tavallinen ihminen. Et vaan voi. Juu, jokainen järjellä varustettu kyllä tajuaa, että "ihminen hän on", mutta valtava palkka ja kaikki siihen sisältyvät edut on tarkoitettu kompensoimaan sitä, että vapaa-aikaa ei samassa merkityksessä ole kuin taviksella. Olet virassa 24/7/365. Ei ole kovin vaikeata himmata bilejalkaa ja jättää tällaiset rällästykset väliin muutaman vuoden ajaksi. Ellei ihmisellä sitten ole jonkin sortin ongelmaa (ja se onkin sitten kokonaan toinen juttu).

Jos kansa joutuu monttu auki tuijottamaan kännissä heiluvaa pm:ä JULKISESSA RAVINTOLASSA ja ihmettelemään, miten läähii jonkun miehen kanssa niin ei, siloin ei todellakaan kaikki ole ok. En itse halua, että näin toimiva ihminen edustaa Suomen ylintä valtaa.

WORD!

Minä en ole PM ja olen 30 vuotias nainen ja pystyn jättämään viinat ja kaljat ja siiderit ottamatta ja viettää vapaa-aikaani muutenkin, joten myös PM tulee kyetä siihen! Ja jos ei kykene, tämä kielii jonkuntason ongelmasta.

Vierailija
1879/2113 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaassa yhteiskunnassa saa bilettää eikä tarvi hävetä tai pyydellä anteeksi.

Vierailija
1880/2113 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sillä loppupeleissä mitään väliä, mitä on testattu ja millä menetelmällä? Epäilijät eivät usko kuitenkaan, vaan spekuloivat, että kuinka paljon vettä on juotu ennen virtsanäytteen antamista tai kuinka olisi pitänyt testata suurempi määrä hiuksia ja muutenkin testi olisi pitänyt tehdä aikaisemmin, koska eihän siinä enää mitään voi näkyäkään.

Tietenkin sillä on väliä, eihän koko testissä käymisessä muuten ole mitään järkeä. Sannahan tietää kyllä itse onko käyttänyt vaiko ei, ei käsittääkseni mennyt testiin todistellakseen itselleen mitään?

Ei takuulla ole hiuksista tehtävä, mutta oliko virtsa- vai veritesti ja kuinka laaja kirjo huumeita testattiin, se olisi aika oleellinen tieto, muuten on aivan täysin turhaa edes julistaa käyvänsä testissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän