Sanna Marin tiedostustilaisuus tänään klo 16.30
Kommentit (2113)
Tässä vankilassa ei ole silti pakoreittiä, meitä rangaistaan kohta tuppuraisella.
Toisin kun myös täällä on väitetty, niin Sanna Marin ei ollut vapaa-ajalla tuona aikana ja hänen olisi pitänyt olla työkykyinen ja kykenevä päätöksentekoon. Suomi oli samaan aikaan tehostetussa sotilaallisessa valmiudessa, Marin perui lomansa ja palautti itselleen pääministerin valtaoikeudet ja vastuut.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ymmärtää poistua sekoilemasta, meinaan seuraava video sisältää varmaan jo revatsenkon levitystä ja piikitystä. Nyt on jo kokkerspanielit ja aviorikos nähty.
Mikä h*lvetin aviorikos? Mistä sinä tiedät Sannan ja puolisonsa sopimuksista? Elämäänsä tylsistyneitä korppikotkia palsta täynnä!
Menee jo vähän naurettavaksi tämä kohkaaminen. Iltalehden kommenteissa joku vaatii Marinin eroa yhteiskuntajärjestyksen palauttamiseksi. Ihan kuin olisi nyt kamalat mellakat kaduilla ja autoja palaa? :D
Vierailija kirjoitti:
Olen varma, että ne boomerit / eläkeläiset, jotka eilen vakuuttelivat tv- haastatteluissa, ettei Sannan juhliminen vaikuta heihin negatiivisesti, eivät olleet nähneet vilaustakaan mistään videosta.
Luulivat vaan, että on käyty " tanssimassa" ja otettu perinteisesti ne KAKSI drinkkiä.
Siinä ei mitään moitittavaa ole, ei.
Niillä tulee täydellinen syntax error niistä videon p*rnomuuveista, ettei se videon näkeminenkään saisi mieltä muuttumaan. Eivät yksinkertaisesti tajuaisi mitä näkevät.
Mutta sen sanon että Sannalla olisi edessään loistava tulevaisuus musavideoiden taustatanssijana. Osaa homman ja ulkonäköä piisaa!
Sanna Marin esittää kappaleen Taiteilijaelämää.
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään eroa mutta pahoittelee virhearviota. Sitkuttaa kevään vaaleihin ja sitten jonnekin eu-virkaan 🤔
Sanna Marinin ei tarvitse erota, jos hänellä on
hallituksen ja eduskunnan tuki.
Hallituksen tuki on, eduskunta on lomalla, eikä ole kutsuttu koolle.
Marinilla on myös kansan tuki.
Mikään ei edellyttä eroa, ellei itse ole kyllästynyt perusteellisesti, ikuiseen maalitukseen ja mustamaalaukseen.
Lehdistön edustajille on alkovissa laudanumtarjoilu.
Näin juuri agendan ja kenraaliharjoituksen livenä. Kyseinen tilaisuus avataan taiteellisella esityksellä, josta vastaa Kassi-Alma biisillään "Haistaga gaiggi pasga". Kyseessä on uusi tuotanto, mikä on syntynyt parin viime viikon aikana. Se kuvaa länsirannikolla syntyneiden, ja pääkaupunkiseudulla syrjäytyneen vähemmistön asemaa.
Tämän jälkeen Sanna sävähdyttää uudella mekollaan punaista ja liekkiä, ja Marin vilauttaa toisen rintansa kuin Janet Jackson. Paikalle on kutsuttu koko kansainvälinen media BBC, France24, Bild, DW ja RA1. Tämän jälkeen Marin esittää spektaakkelimaisen tanssiesityksen, jonka jälkeen siirrytään leivontaosioon, missä leivotaan kuppikakkuja ja ne asetellaan kunkin naisen rintaan kuin Madonnan kartiot.
Lopuksi nämä kartiokakut syödään muistuttaaksemme kaikille, että naisen nänni ei ole vapaa.
Takaisin helikopteriin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan tämä jo naurettavaa, että aina pidetään tiedotustilaisuus töppäilyjen jälkeen. Eikö hän jo kerrasta oppinut?
Hänhän sanoi eilisessä tiedotustilaisuudessa että ei aio muuttaa käyttäytymistään. Mainitsi myös että vaaleissa voi sitten antaa äänensä tai olla antamatta.
En osaa päättää, onko tämä hyvä vai huono lausunto.
Hyväksi tekee se, että kyllä ihminen saa olla sitä mitä on ja poliittiselta henkilöltä varsinkni perään kuulutan rehellisyyttä.
Huonoa tässä on se, että lausunto kuulostaa siltä, kuin sanoisi "what ever, get over it boomer" eli viis veisaa äänestäjistä ja siitä, mitä pääministeriltä odotetaan jo virkaan asetettujen lakienkin suhteen.
Toivottavasti eroaa! Yököttävä ihminen.
"kyllä. minä join alkoholia. Mietoja. Kyllä. Minä tanssin. Kyllä. Minä lähdin sen jälkeen ystävieni kanssa baariin. Mielestäni pääministerikin saa rentoutua. Minä en käyttänyt huumeita. En aio kertoa missä juhlimme (koska en muista enää asiaa, olin niin jurrissa, en itse asiassa muista enää koko illasta mitään). "
Kyllä siinä videossa PM. Marin ravistelee instituutiotaan, vai miksi sitä nyt kutsuttiin?
Vierailija kirjoitti:
Aikoo pitää isot leivontabileet virkaasunnossa ja kutsuu toimittajat mukaan. Valokuvaajia ei kutsuta.
Saarikko on ilmoittanut halukkuutensa tulla mukaan mutta hänelle on ilmoitettu, ettei siellä leivota korvapuusteja.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tolle voi antaa potkuja?
Oppositio voisi tehdä välikysymyksen pääministerin luottamuksesta. Saataisiin eduskunnan mielipide, onko tämä sopivaa käytöstä pm:ltä.
Vierailija kirjoitti:
JAUHOJENGI!
Onko koko jauhojengi paikalla antamassa lausuntoja?
Oksettava tyyppi. Tuo ei ole pääministerille sopivaa käytöstä.
Viimeisen kerran eroa.