Sanna Marin tiedostustilaisuus tänään klo 16.30
Kommentit (2113)
Selittelyä selittelyn perään. Miksi tämän pelleilyn annetaan jatkua. Sdp:n on ryhdistäydyttävä ja kannettava vastuunsa.
Suomen suosituin harrastus on ilman muuta tirkistely, johon liittyy usein ahdasmielisyys ja tuomitseminen. Siitä vaan tulee niin hyvä mieli, kun tuntee olevansa parempi kuin esim. Sanna Marin.
Ei ole normaalia tuollainen jatkuva levottoman elämän himo. Joku riippuvuus?
Kertoo olevansa Olaville raskaana ja jää äitiyslomalle.
Tehtii sillee jengin kansa tyhmästi et näytettii videolla keskaa.
Vierailija kirjoitti:
Kertoo olevansa Olaville raskaana ja jää äitiyslomalle.
Raskaana olevaa ei voi erottaa, koska se olisi raskaussyrjintää. Näppärä veto!
Hän paljastaa, että mitä merkkiä ne miedot alkoholijuomat oli, joilla noin hurja meininki saatiin aikaiseksi. Olen kaivannut tätä tietoa kuumeisesti ennen Alkoon lähtöä. Lisäksi hän antaa ohjeita siihen, että miten Teatterin vip-tiloihin pääsee. Ohje vuoti jo julkisuuteen ja se oli lyhyt ja ytimekäs: ole pääministeri tai hänen seurueessaan.
Tapahtuma-ala kiitti ja kuittasi...
Onkohan selvin päin tilaisuudessa, sentään perjantai, iltapäivä jo pitkällä.
Vierailija kirjoitti:
Ja Kokoomus maksoi viulut..
Saatiin Rydmanin syyte hyvin unohduksiin... mikä sattuma.
Bingo:
- en ole tehnyt mitään väärää
- minäkin nuori äiti saan elää ikäistäni elämää
- alkoa vedin, en h u umeita,
- aion jatkossakin tehdä mitä haluan
- en eroa
- ei kiinnosta - chillatkaa
- viț.uun b o òmerit
Katsotaan montako osuu kohdalle
Jos kuulet vain että sanoo eroavansa, niin kumpaa tulkitset sen tarkoittavan - avioliittoa vai pääministeriyttä?
"Olen tehnyt virhearvioinnin (taas kerran) ja pyydän sitä anteeksi. Tänään onkin perjantai ja baarikaappi aukeaa kohta."
Vierailija kirjoitti:
Tapahtuma-ala kiitti ja kuittasi...
Potut pottuina!
Aika moni meistä samanikäisistä perheenäideistä kyllä hoitaa työaikana työnsä vastuullisemmin. Sitä jotekin kuvittelis et pääministerikin olisi sellainen rooli ja työ, jossa tulisi näin toimia. Ei muissakaan töissä kännissä ja kokapäissä biletetä kavereiden kanssa.
Ja edelleen harmittaa kovasti lapsensa puolesta. Äitiä ei kiinnosta lapsensa yhtään. Hävettäs hulluna myös jos ois tuollanen vaimo. ENKÄ ole kateellinen.
Obko tämän videon julkistajan kytkökset Kokoomukseen tiedossa?
Tulee eroamaan pääministerin hommasta.
Mutta eipä oo kauttakaan jäljellä juuri mitään.
Sdp: lle uusi leader ja vaalivoitto.
Köyhtyvä kansa ei halua oikeistohallistusta, koska ei halua kuolla nälkään.
Jauhojengi woop woop
"Onhan se hyvin valitettavaa että ilman minun lupaani on minua on kuvattu kun olen ollut yksityishenkilönä viettämässä vapaa-aikaani, minulla ja Olavilla ei ole mitään salattavaa olemme vain ystäviä"