Sanna Marin tiedostustilaisuus tänään klo 16.30
Kommentit (2113)
Kovapäinen on ihminen. En tiedä onko se hyvä asia vai hivenen pelottavaa. Mutta antaa Sannan bilettäjä railakkaasta. Ehkä hänelle pitäis järkätä sijainen joka pe-la niin asia olisi pihvi.
Hänen pitäisi nyt sanoa, että yllättyi kansan kiukusta ja aikoo nyt paneutua talouskriisin hoitoon niin että seuraavina viikkoina kulisseissa tehdyt suunnitelmat tuodaan esiin ja kerrotaan miten syksyllä ja talvella toimitaan. Hän kertoisi ymmärtävänsä että ihmiset reagoivat kiukulla vaikeina aikoina ja lupaisi ettei vastaavaa materiaalia enää nähdä, ja olevansa pahoillaan jos päättäjät vaikuttavat kiinnostuneemmilta ilonpidosta kuin sodasta, näin ei kuitenkaan ole.
Sen sijaan minä, minä,minä, huumeet, toimintakyky, minä, minä, minä,
Marin Antoinette haluaa syödä kakkunsa rauhassa, koittakaa nyt ymmärtää.
Nyt ei kyllä mene tämä haastattelu Sannalta putkeen. Kiukkuinen ja ennen kaikkea ylimielinen. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Alkaako hermostumaan tuo Marin?
Ei hallitse tunteitaan.
Vierailija kirjoitti:
Kännikala pääministerinä ei herätä luottamusta. Osaisi edes hävetä, mutta ei ilmeisesti nää toiminnassaan mitään väärää. Olisi aika erota!
Masa Vanhanen ikuiseksi pääministeriksi. 🤣
Persut syyttämässä Marinia siitä ettei ole skarppina jos Venäjä hyökkää. Itse tietoisesti laskivat 30 tuhatta läpsyttelijää rajan yli ja pistivät armeijan KANTAMAAN NÄIDEN LAUKKUJA.
Sanna otti vähän jo kierroksia tuossa..
Minä, minä, minä ja miiiiinä. Minä perheen kanssa ja minä ystävien kanssa ja minä töissä.
Pelottava nainen. Kylmä ja tunteeton. Ei kiinnosta maan asiat lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Hän ei muista että kukaan - ainakaan Olavi - olisi suudellut kaulalle 😂😂😂
Tämä! "Olen naimisissa oleva nainen. En tiedä, mitä Olavi "kuiskutteli" korvaani".
"Minä en anna kenenkää kiristää itseäni missään tilanteessa millään materiaalilla"
Tuli tunteella
Olen ollut toimintakuntoinen. Kysymys kuuluu, mihin toimintaan?? ;-)
Sanna laittaa kaikki kriisit ennalta kalenteriin! Mahtavaa, kyllä me suomalaiset olemme turvassa.
Paljon melua tyhjästä. Ilman julkisuudenkipeää "ystävää" tätäkään kohua ei olisi.
Vierailija kirjoitti:
Minä, minä, minä ja miiiiinä. Minä perheen kanssa ja minä ystävien kanssa ja minä töissä.
Minä etukäteisesti.
Vierailija kirjoitti:
MISSÄ ON ANTEEKSIPYYNTÖ KOKO SUOMEN KANSALLE???
Nyt ei kyllä enää anteeksipyynnöt riitä. Ero Pääministerin tehtävistä ainut hyväksyttävä toimi. Raja on ylitetty jo aikoja sitten.
Sannan mukaan median ei pitäisi julkaista hänestä tuollaisia videoita.
Sanna väittää ettei kukaan ole suudellut häntä kaulalle vaikka kuvat samaan aikaan Iltalehden etusivulla. Niin säälittävä.
Uskomaton nainen. Tavoitteena varmaankin pysyä Suomen johdossa loppuelämänsä. Ei myönnä tehneensä mitään väärää.