Sanna Marin tiedostustilaisuus tänään klo 16.30
Kommentit (2113)
......ziiiiiisus, oliko jo neljäs kerta kun vetoaa äänestämiseen, taivas varjele, missä on se äänestyskoppi jossa valitaan pääministeri, kertokaa kiitos!!!!?????
Vierailija kirjoitti:
"Ihan sama, jättäkää mua äänestämättä jos ette tykkää"
Eihän me äänestetty nytkään! Demarit petkutti ja lykkäs sen pääministeriksi vaikka oltiin varauduttu siihen, että Rinne hoitaa pestin. Äänestäjiä huijattiin.
Vierailija kirjoitti:
Tuo muija on niiiin teflonia, niin teflonia. Kuin vesi hanhenselästä valuu, niin selittää mustaa valkoiseksi.
Tytti Yli-Viikari 2.0
Valehtelee minkäs kerkee. Voi eikö tosta ämmästä pääse mitenkään eroon. Köyhät kyykkyyn!
Järkyttävää väistelyä Sannalta. Olisitko ollut valmis hätäkokoukseen tuolloin
"no se on pääministerin koolle kutsuma kokous, joten tietäisin siitä etukäteen"
No, TOLLO, olitko siinä kunnossa, että kokous saataisiin käyntiin juuri niin pikaisesti kuin on mahdollisesti tarpeen??
Sanna ei halua menettää uskoaan meihin. No nyt olen kaiken kuullut... Kyse on siitä, että me menetimme uskomme häneen!
Kukaan ei halunnut videoita julkisuuteen ja joku ne sinne vuoti - miten tuo on mahdollista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastailee taas samoja ulkoa opetettuja repliikkejä kyllästyneellä ja vittuuntuneella äänellä. Vapaa-aikanani teen mitä tykkään, get over it. Esittää ettei ymmärrä kysymyksiä harkintakyvyn pettämisestä ja pääministerin arvolle sopivasta käytöksestä. Toimittajat luimistelee ja pyytelee anteeksi kun joutuvat Sanna Suurelta kysymään pari epämiellyttävää kysymystä. Häntä kopion välissä luikkivat pois kaljalle itkemään itsensä uneen kun Sanna antoi pahaa silmää. Onhan tämä nähty.
Haha, niin totta.
Mutta on tuo ihan oikeasti niin kova luu, että todella harva kykenee vastaan laittamaan. Tuo pokka on aivan käsittämätön ja sen katseen ja itsevarman sanatulvan edessä alkaa polvet lyödä loukkoa vahvemmallakin.
Nostetaanpas tämä. Niin vaan toteutui taas kerran näin, vaikka 6 alapeukuttajaa yritti muuta väittää.
Tuota naista ei voi voittaa kukaan muu kuin hän itse.
Haha, nyt on manipuloitua materiaaliakin liikenteessä!
Sannaa alkaa jo ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin ihmettelen tätä äänestämiseen vetoamista, eihän tuota valita kansanäänestyksellä, tähän vedottu jo monta kertaa ja monia asia kuitattu tällä, eihän se näin voi mennä????
Äänestivätkö hänet tosiaan eduskuntaan sen takia, että voisi syrjäyttää Antti Rinteen ja remuta sitten jauhojengin kanssa tuolla tavoin kun pitäisi olla saatavilla 24/7 pääministerin ominaisuudessa jonkin äkillisen sattuessa?
Kännikala pääministerinä ei herätä luottamusta. Osaisi edes hävetä, mutta ei ilmeisesti nää toiminnassaan mitään väärää. Olisi aika erota!
Vierailija kirjoitti:
Miks toi ei kommentoi mitään siitä, että kyllä, olin virassa biletyshetkellä enkä lomalla, mutta jos olisi tullut hätä, olisin kyennyt heti tiedon saatuani jatkamaan töitäni? Tuo Marinin toilailuhan on ihan sama asia, kuin päivystävä kiinteistönhoitaja ryyppäisi kesken päivystysvuoron! Ja nyt syyttelee muita, että luotin ystäviini.
Kato ku vika on nyt siinä järjestelmässä miten se merkkasi ne päivät niin hassusti kahteen osaan. Vaikka itse ilmoitti olevansa käytettävissä 4. päivä alkaen. Mut hei, muista syyttää vaan sitä järjestelmää. Ei ollu Sannan vika tämäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ihan sama, jättäkää mua äänestämättä jos ette tykkää"
Eihän me äänestetty nytkään! Demarit petkutti ja lykkäs sen pääministeriksi vaikka oltiin varauduttu siihen, että Rinne hoitaa pestin. Äänestäjiä huijattiin.
Tämä.
Löysätkää jo nutturaa, kaikki Sanna Marin-kriitikot! Olette vain kateellisia.
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävää väistelyä Sannalta. Olisitko ollut valmis hätäkokoukseen tuolloin
"no se on pääministerin koolle kutsuma kokous, joten tietäisin siitä etukäteen"
No, TOLLO, olitko siinä kunnossa, että kokous saataisiin käyntiin juuri niin pikaisesti kuin on mahdollisesti tarpeen??
Hän sanoi olevansa käytettävissä jos tarve on. Menikö ohi?
Hohhoijaa. Tätä samaa horinaa vastauksesta toiseen.