Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin olit biletysiässä?

Vierailija
19.08.2022 |

Vastaa kiitos

Milloin olit biletysiässä?

Vaihtoehdot

Kommentit (84)

Vierailija
41/84 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

14–15-vuotiaana ja uudelleen 22–25-vuotiaana.

Vierailija
42/84 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

15-18. 19-vuotiaana enää harvoin

Hyi mikä huo ra.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/84 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 20-22

Vierailija
44/84 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

18-30 v

Vierailija
45/84 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi mikä huo ra.

Melko pienet perusteet ilmeisesti tarvii tuon määritelmän antamiseen

Vierailija
46/84 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti 12-20 vuotiaana. Nyt jälkikäteen ajateltuna nuo ihmiset, jotka meille tyrkyttivät alkoholia, kun olin kaverini kanssa 12 vuotias, olivat ihan täydellisen vastuuttomia. Jos olisin kuullut, että joku olisi tyrkyttänyt vaikkasen ikäiselle lapselleni alkoholia, niin siitä olisi tullut valtava meteli ja tyyppi olisi kyllä joutunut vastuuseen asiasta. Onneksi meille ei kuitenkaan käynyt mitään, vaikka tilaisuuksia oli paljon.

Nyt en juo alkoholia ollenkaan, join sitä yllin kyllin nuorena.

Vierailija
47/84 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teininä. 21 vuotiaana lopetin sen homman täysin, koska en saanut ryyppäämisestä kavereiden kanssa enää mitään iloa.

Lopetin alkoholin juomisenkin reilu pari vuotta sitten, kun tuntui, että on mukavampi olla oma itsensä ja selvä aina. Vanhin lapseni on nyt 21 vuotias ja ei ole kertaakaan juonut alkoholia ja sama juttu hänen ystävillään. He ovat kaikki urheilullisia fiksuja nuoria ihmisiä, jotka ottavat ilonsa esimerkiksi hyvästä ruuasta.

Vaikka oletkin raitis nyt, niin alaikäisenä kännännyt ihminen on täysin mätä pas ka

Vierailija
48/84 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin moni kertoo ettei biletys kiinnosta. Ei ihme, että Suomi on masentuneita pullollaan. Sitä en tiedä kumpi on syy ja kumpi seuraus. Bilettävät harvemmin kuitenkaan ovat masentuneita.

Vierailija
49/84 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Marinin ikäinen. Biletän edelleen - iän tuomalla viisaudella, eli pari annosta alkoholia, hyvä keikka ja kiva nähdä kavereita.

Marinin tyyliin biletin 20-25-vuotiaana ja siltä ajalta on elävästi mielessä, miten karmeat leukalukot (ks. jauhojengivideolta) voi tulla.

Vierailija
50/84 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teininä. 21 vuotiaana lopetin sen homman täysin, koska en saanut ryyppäämisestä kavereiden kanssa enää mitään iloa.

Lopetin alkoholin juomisenkin reilu pari vuotta sitten, kun tuntui, että on mukavampi olla oma itsensä ja selvä aina. Vanhin lapseni on nyt 21 vuotias ja ei ole kertaakaan juonut alkoholia ja sama juttu hänen ystävillään. He ovat kaikki urheilullisia fiksuja nuoria ihmisiä, jotka ottavat ilonsa esimerkiksi hyvästä ruuasta.

Vaikka oletkin raitis nyt, niin alaikäisenä kännännyt ihminen on täysin mätä pas ka

Sinun näkemys voi olla tuo. Ite en pidä ihmisen menneisyyttä isossa osassa määrittelevänä tekijänä sen suhteen mitä ihminen on nyt.

Vierailija
51/84 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, no olen sitten onnellinen mätä kakka! :) Lapset ovat osin jo aikuisia upeita ihmisiä, mies on paras ystäväni ja on ollut vierelläni 25 vuotta, talo on oma, lainat maksettu jo kymmenen vuotta sitten, ansaitsen hyvin ja pidän työstäni paljon + muuta mukavaa, mutta mielestäsi mätää kakkaa.

Onneksi sinun asiasi ovat hyvin ja tasapainossa! Haleja ja pusuja!

Vierailija
52/84 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

17-20v tuli juhlittua lähes joka viikonloppu. Sain lapsen juuri kun olin täyttänyt 20v niin loppui bilettäminen siihen👍 Nykyään tulee käytyä juhlimassa vain muutaman kerran vuodessa

Vierailija
53/84 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovin moni kertoo ettei biletys kiinnosta. Ei ihme, että Suomi on masentuneita pullollaan. Sitä en tiedä kumpi on syy ja kumpi seuraus. Bilettävät harvemmin kuitenkaan ovat masentuneita.

Meinaatko, että hermomyrkyn nauttiminen tekee onnelliseksi?

Jotenkin vähän ristiriitaista..

Vierailija
54/84 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka biletyskausi oli valitettavan aikaisin, yläasteella 13-15-vuotiaana. Lukiossa piti skarpata, jotta pääsin yliopistoon halutulle alalle. Sitten toinen biletyskausi, kun olin yliopistossa, 18-24-vuotiaana. Työelämään tullessa ja vauvavaiheessa ei biletystä. Uusi, pienimuotoinen biletyskausi noin 37-40-vuotiaana, kun lapset olivat kasvaneet sen verran, että pääsin miehen kanssa viihteelle. Nyt olen 43v eikä biletys tällä hetkellä kiinnosta. Saa nähdä, tuleeko vielä joku viidenkympin villitys sitten aikanaan.

Vierailija
55/84 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äläs nyt ole tyhmä. Ehkä pikemminkin se sosiaalisuus ja hetkessä eläminen. Läheskään kaikki eivät tarvitse päihteitä biletykseen. Käy hei jossain bileissä, vaikutat kovin synkältä.

Vierailija
56/84 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eka biletyskausi oli valitettavan aikaisin, yläasteella 13-15-vuotiaana. Lukiossa piti skarpata, jotta pääsin yliopistoon halutulle alalle. Sitten toinen biletyskausi, kun olin yliopistossa, 18-24-vuotiaana. Työelämään tullessa ja vauvavaiheessa ei biletystä. Uusi, pienimuotoinen biletyskausi noin 37-40-vuotiaana, kun lapset olivat kasvaneet sen verran, että pääsin miehen kanssa viihteelle. Nyt olen 43v eikä biletys tällä hetkellä kiinnosta. Saa nähdä, tuleeko vielä joku viidenkympin villitys sitten aikanaan.

Hanki sitten 50-vuotiaana moottoripyörä ja joku iso tatuointi selkään?

Vierailija
57/84 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin siinä 20-25. Sitten 35-40. Nyt oon jo vähän rauhoittunut, kun ei jaksa enää valvoa. Mummoutuminen siis alkanut.

N42

Vierailija
58/84 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Yläasteella ja lukiossa oli koko ajan bileitä. Kun menin 18 v yliopistoon ja olin kaikki illat ja viikonloput töissä, en käynyt enää bileissä. Poikaystäväkin löytyi silloin 18 v, eli vähäinen vapaa-aika oltiin kaksin kotona.

Vierailija
59/84 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äläs nyt ole tyhmä. Ehkä pikemminkin se sosiaalisuus ja hetkessä eläminen. Läheskään kaikki eivät tarvitse päihteitä biletykseen. Käy hei jossain bileissä, vaikutat kovin synkältä.

Hetkessä voi elää muuallakin kuin bileissä. Vaikka ihan koko ajan ja nauttia pienistä yksinkertaisista asioista.

Vierailija
60/84 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä mennyt ohi. Alkoi kunnolla joskus 15v ja nyt olen 52.