Milloin olit biletysiässä?
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
15-18. 19-vuotiaana enää harvoin
Ja silloin tulit teiniäidiksi ja kuvittelit olevasi niin aikuinen ja viisas?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parikymppisenä opiskelijana. Kun tuli vakityö ja vakikumppani ei enää bilettäminen paljoakaan kiinnostanut.
Ihan mielenkiinnosta miten vakityö vaikuttaa biletykseen?
Kun töihin on mentävä joka arkiaamu ei pitkään jaksa jos ryyppää kaikki viikonloput.
Missä vaiheessa bailaaminen muuttui bilettämiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parikymppisenä opiskelijana. Kun tuli vakityö ja vakikumppani ei enää bilettäminen paljoakaan kiinnostanut.
Kun töihin on mentävä joka arkiaamu ei pitkään jaksa jos ryyppää kaikki viikonloput.
Okei. Itselläni ei ole haitannut työntekoa tai opiskelua perjantain tai lauantain humpat. Joskus opiskeluaikoina tuli juhlittua myös arkena, se ehkä kyllä kuormitti. Ihan vakityö ollut jo 10 vuotta.
Eniten alle 30v ja sen jälkeen alkoi kiinnostus lopahtamaan. Ei ollut perhesyitä vaan ei enää kiinnostanut kun kaikki oli nähty ja alkoi tuntua liian vanhaksi sellaiseen.
Opiskelijana tuli käytyä ulkona 1-2 krt kuukaudessa eli lähinnä 19-23-vuotiaana. Ihan sivistynyttä silti oli eikä kiehnäilty missään tai tanssittu lattioilla lanteita vispaten, eikä kännihoilattu biisejä siihen tyyliin kuin ekan kaljapullon juonut 15-vuotias.
Sen jälkeen kun menin työelämään 25-vuotiaana niin en ole montaa kertaa bilettänyt, konserteissa käynyt ja ottanut ehkä pari viinilasillista illan aikana. Olen 36v, ei lapsia toistaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on r oskaväkeä, kun aloittaneet biletyksen jo alaikäisenä.
Jos se tarkoittaa r oskaväkeä, niin aika moni on.
Ei alle 18-vuotiaana voi bilettää kun ei vielä alkoholiakaan saa juoda
Vierailija kirjoitti:
Ajatella.
Teininä. 21 vuotiaana lopetin sen homman täysin, koska en saanut ryyppäämisestä kavereiden kanssa enää mitään iloa.
Lopetin alkoholin juomisenkin reilu pari vuotta sitten, kun tuntui, että on mukavampi olla oma itsensä ja selvä aina. Vanhin lapseni on nyt 21 vuotias ja ei ole kertaakaan juonut alkoholia ja sama juttu hänen ystävillään. He ovat kaikki urheilullisia fiksuja nuoria ihmisiä, jotka ottavat ilonsa esimerkiksi hyvästä ruuasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pätkätöitä ei ehkä ota niin vakavasti. Sannakin on määräaikaisessa hommassa.
Vierailija kirjoitti:
Suomessahan ei koskaan näe alaikäisiä humalassa?
Olen 47v eikä ole vielä kiinnostanut minkäänlainen "biletys".
16-20.
Viimeksi olen tainnut juhlia työn merkeissä 5v sitten, yleensä olin kyllä se joka vahti että muut on tallessa aamulla
n62v
Baari-biletysiässä 18-22. Kohta olen 30 ja nyt ryyppään kotona, baarissa on tylsää ja menee kauheasti rahaa.
Alkoholi on hermomyrkky.
Pääministeriä se asia ei haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
15-18. 19-vuotiaana enää harvoin
Ja silloin tulit teiniäidiksi ja kuvittelit olevasi niin aikuinen ja viisas?
Nope, oon nyt lapseton 21v. Ei vain kiinnosta. Voihan se olla että joskus vielä into syntyy, mutta saa nähdä
Ei bilettäminen tarkoita seksisuhteita.