Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten laihtuu nopeiten?

Vierailija
25.10.2006 |

Ja tavoitteena on 15kg. Saa olla hyvin rajukin kuuri, minulla on itsekuria.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla just oli uusi lukema vaakassa ja en edes tarvi itsekuria.

Syön silti jäätelön illassa ja suklaalevyn päivässä =)

Eli enemmänkin lähtis, jos kurittais itseään.

Nimim. -9kg / 4 kk

Vierailija
2/15 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosta kalorinkulutustasi selkeästi esim. liikunnan avulla (joka päivä vähintään 30 min joko aerobista tai lihastreeniä vuorotellen) ja sitten vaan syöt vähemmän kuin kulutat... kroppa kiinteytyy huomaamatta ja kilot putoavat kuin itsestään.

Jos haluat poppaskonstin, jolla kilot lähtevät nopeasti, voi olla varma, että ne eivät kauaa poissa pysy.

T. juuri 15 kiloa pudottanut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin tunnustan, Fazerin marjasuklaakin menee hetkessä, jos sitä tulee joskus ostettua. Paino putoaa silti =)

Vierailija
4/15 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tässä just miettinyt, millä metodilla alkaisin pudottaa. Ajattelin ihan vain lisätä kasvisten ja juuresten käyttöä rutkasti, vähentää limujen ja alkoholin lipitystä ja vähentää leivän puputtamista.

Saas nähdä miten käy..

Vierailija
5/15 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko liittyä 15 kilon pudotukseen? Ton verran olis raskauden jälkeen pudotettavaa, mut motivaation kanssa on vähän niin ja näin. Jos ryhmässä onnistus paremmin...

Vierailija
6/15 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kaappiin myös kevyttä marjakeittoa, raejuustoa ja sokerittomia karkkeja. : )

-ap

Vierailija
7/15 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vielä tälle päivälle kauppareissu tekemättä, pitää tunnin päästä lähteä liikkeelle, että ehdin kuudeks kotiin (on muitakin asioita). Pitää varmaan tehä ostoslista, niin ei tuu ostettua herkkuja ;)

Saako muuten udella teidän mittoja? Minä olen 162/70, ja olen lihonut pikkuhiljaa uuden parisuhteen myötä 10kg :/ Nyt alkaa jo housut kiristää, ja jotain tarttis tehdä.. Inhottava, kun on noin sateista, muuten houkuttais mennä lenkille.

t. 7

Vierailija
8/15 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitetaanko pino huomenna klo ?

-ap

Vierailija
9/15 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitäkään montaa päivää jaksa syödä, mutta kaikki on etiäpäin.. Näinpäs taidan tehdäkin :) Sais hyvän startin dieetille.

t. 7

Vierailija
10/15 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on hyvä resepti niin laitatko sen jakoon : )

-ap

Vierailija
11/15 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

160 cm ja 70 kg, ehkä vähän päällekin.

Mulla sattuukin olemaan kaalia jääkaapissa ja suunnitteilla kaalikeitto tälle päivälle :) En tietty voi perheelle sitä laihisversiota tehä, mut vähärasvasen ainakin.

Ja mikäs on nyt " toimintasuunnitelmamme" ?

-8

Vierailija
12/15 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvanpolttokeitto

6 sipulia tai 6 keskikokoista purjoa

2 purkkia säilöttyjä tomaatteja

1 iso keräkaali

2 vihreää paprikaa

1 kokonainen varsiselleri

1 vähäsuolainen liemikuutio

vettä

(pinaattia, naurista, retikkaa)

Mausteeksi:

hyppysellinen suolaa

rouhittua pippuria

karria

persiljaa

chiliä

tabascoa

timjamia, basilikaa tai oreganoa

Ja sitten lisäohjeita, jos kaipaa:

Viikon dieetti

1. päivä

Syö aterioilla runsaasti vain rasvanpolttokeittoa. Juo paljon vettä tai sokeritonta hedelmämehua. Lisäksi saat rouskuttaa yhden hedelmän, joka ei kuitenkaan voi olla runsaasti hiilihydraatteja sisältävä banaani.

2. päivä

Keittoa ja vihreitä kasviksia (parsakaalia tai keräkaalia, hapankaalia, kurkkua, salaatteja, kesäkurpitsaa) niin paljon kuin haluat. Sopivia eivät kuitenkaan ole valkuaispitoiset pavut ja herneet tai rasvainen avokado. Tänään ei saa nauttia hedelmiä eikä mehuja. Juo runsaasti vettä. Illalla voit syödä ison uuni-perunan voinokareen kanssa.

3. päivä

Rasvanpolttokeittoa ja hedelmiä tai vihanneksia mielen mukaan Ei kuitenkaan banaaneja tai avokadoja, eikä perunoita, bataatteja tai palkokasveja.

Juo usein vettä. Jo nyt useimmat ovat pudottaneet painostaan 2-3 kiloa.

4.päivä

Keittoa ainakin kerran päivässä, 3 banaania, rasvatonta maitoa tai maustamatonta, vähärasvaista jogurttia niin paljon kuin mieli tekee. Muista vesi.

5.päivä

Keittoa ainakin kerran päivässä, 250-300 g vähärasvaista naudan lihaa ja kuusi tuoretta tomaattia. Juo vettä vähintään 6-8 lasillista päivässä, jotta tässä vaiheessa liikkeelle lähtevät kuona-aineet poistuisivat tehokkaasti.

6.päivä

Keittoa ainakin kerran päivässä. Tänään saat syödä peräti 2-3 noin sadan gramman pihviä ja rajatta vihanneksia, ei kuitenkaan perunaa.

7.päivä

Keittoa ainakin kerran päivässä. Keitettyä kokojyväriisiä, vihanneksia ja sokeroimattomia hedelmämehuja. Paljon vettä!

Jatkoviikot

Kun painoa on pudonnut kahdeksan kiloa, pidä kahden päivän paussi. Toista samaa viikkodieettiä kolmen viikon ajan. Korvaa naudanliha paahdetulla tai keitetyllä broilerilla tai kalkkunalla. Kerran viikossa voit syödä myös grillattua, keitettyä, uunissa kypsennettyä tai höyrytettyä kalaa liha-annoksen asemasta.

Itse en meinannut noudattaa ihan sanatarkasti tuota viikko-ohjelmaa, mutta leivän meinasin rajoittaa 1 palaan täysjyvää päivässä. Siis ainakin nyt muutaman päivän ajan olen kaalisopalla, vaan mikäs siinä jos jaksais olla viikonkin ;)

Kannattaa muuten tehä 10l kattilassa sit toi keitto, sitä tulee aika paljon.

terkuin 7

PS: Huomenna vois pinoutua juu, huomenna ei olekaan töitä, niin mulle sopii monelta vain :)

Vierailija
13/15 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotaan huomenissa sitten, että minkäslaista keittoa on tullut tehtyä ;)

t. 7

Vierailija
14/15 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat nopean ja varman tuloksen, niin ota kahden viikon matka Intiaan.

Vierailija
15/15 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauhee mua...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi