Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihdutuslääke ozempic tai saxenda?

Vierailija
19.08.2022 |

Käytätkö sinä tai tuttavasi saxendaa tai ozempiciä? Kuinka helposti saitte reseptin? Millaisia tuloksia olette saaneet ko. Valmisteilla?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko saaneet reseptin uusittua Reseptorista?

Vierailija
22/26 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saxendan aloittaminen on paras päätös ikinä, ikuiselle jojoilijalle. Kuukausi -4,5 kg ja stressi laihtumisen suhteen kadonnut, koska tää vaan toimii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vähän liiankin tehokasta, mikään ei enää maistunut, en syönyt juuri mitään. Lopetin, seuraan painoa, jos alkaa hiipiä takaisin, harkitsen, jatkanko saxendalla.

Vierailija
24/26 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ajan psykiatriselle hoitajalle, kun kysyin. Olen lihonut hieman pillerien aloituksen jälkeen ja juuri meni ylipainon raja rikki. Ahdistaa ihan hirveästi ja vaikka syön miten vähän, niin painonnousu ei edes tasoitu.

Vierailija
25/26 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten kun reseptiä ei enää uusita? Saman ruoka tottumukset ym.Ja alta aika yksikön lihoatte takaisin.Sen siaan kun pyytäisitte terveyskeskus ravintoterapeutille ajan! Oppisitte syömään oikea ravinto.Laihudutte hitaasti mutta pysyvästi.

Aina joku tulee neuvomaan :D!

Se on vähän sama kuin sanoisi alkoholistille, että älä juo! Jotkut addiktit pystyvät omin avuin pääsemään irti addiktiosta, mutta kaikki eivät siihen pysty ja tarvitsevat siksi apua. Ylipainoiselle jo pienempikin painonpudotus auttaa tasaamaan verensokeriarvoja ja näin ehkäisemään II- diabetestä, joten jos alkoholisteille on antabus, niin miksi ylipainoinen ei voisi käyttää suolistohormonia?

Ja miksi sen pitäisi ketään haitata?

Vierailija
26/26 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutuslääke ilman reseptiä - https://tonzes.com/slimfi.htm Olen pudottanut yli 14 kiloa, enkä ole muuten joutunut paljoa muuttamaan ruokavaliotani tai liikunnan määrää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme