Lue keskustelun säännöt.
unikoulu kerrostalossa?
25.10.2006 |
Kertokaas kerrostalossa unikoulua pitäneet että tuliko ongelmia... Pitäisi vierottaa vauva yömaidosta aika piakkoin mutta arveluttaa voiko sitä edes yrittää kotosalla. Ei varmaaan naapurit tykkää jos monena yönä kuuluu semmoinen useamman tunnin siantappoa vastaava parku... ;) Oletteko suosiolla lähteneet muualle huutamaan?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla