Hs kertoo, että Janita Aution "kännitilillä" on 92 seuraajaa, joiden joukossa on videolla esiintyviä henkilöitä, kuten Sanna Marin itse ja hänen ystävänsä kansanedustaja Ilmari Nurminen
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000009012343.html
Eli toisin sanoen Sanna Marin itsekin tietää jo, ketkä ovat salaisen sometilin 91 muuta seuraajaa hänen lisäkseen, eli ketkä ovat mahdollisia videon vuotajia.
Kommentit (906)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä muiden maiden pääministerit mahtavat olla mieltä asiasta. Otetaanko Marin enään edes vakavasti muualla maailmalla. Video on ollut lähes kaikissa maissa uutisissa.
Ulkomailla suhtautuminen on lähinnä ihmetystä mikä suomalaisia vaivaa kun tuollaisesta jutusta tulee niin iso asia. Jenkeissä koomikot käsittelee asiaa, Marinille myötämielisesti.
He eivät olekaan tietoisia Marinin koko pm kauden biletys ja muusta historiasta tai muista asianhaaroista, kuten turvallisuustekijät, virka-auton väärinkäyttö, mahdollinen huumeidenkäyttö porukassa, virkavastuun laiminlyöminen jne.
Älä jauha paskaa. Mistä sä revit näitä?
Twitter kommenteista. Pelkkää tanssimista ei pidetä minään.
En kehtaa paljastaa koko tilannetta.
Myös BBCn ig kommenteissa naureskellaan ja ihmetellään miksi tästä mesotaan. 😂
Vierailija kirjoitti:
Räyhä-Sanna ei ylemmyyttään mennyt edes isänsä hautajaisiin kun isä otti alkoholijuoman. Nyt itse juo. Riehuu, kenties huumekoukussa???
Meneekö vauansa siis hänen, aikanaan?
Eli tiedät tarkemmin mitä sannan ja isänsä välillä on tapahtunut. Kerrotko miksi ei ylemmyyttään mennyt hautajaisiin. Olet sukua ilmeisesti, kun kerrot tämmöistä. Olit siis itse hautajaisissa oletan, koska muuten sinulla ei ole tietoa kert8a tämmöisestä asioista. Kerro tarkemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulin, että vuotaa on se Tunnu Wikström, joka laittoi marttyyrimaisen postauksen Twitteriin tai jonnekin, niin että siitä puhuttiin lehdissä. Ymmärsin sen lehdiltä vihjeeksi siitä, että hän on sen ensimmäisen videon vuotanut.
Tinnihän on kokoomushenkisen radiomaailman toimijoita. On voinut tarttua syöttiin.. tai sitten sitä on kusetettu.
Minusta ihan selvää, että vuotaja on Wikström, koska miksi hän muuten kertoisi, miten hirveä päivä HÄNELLÄ on ollut ja että HÄN ei ole tehnyt mitään väärää. Kuulosti enemmän viestintä, jonka Marin olisi voinut kirjoittaa. Erikoista myös, että ip-lehdet oikein uutisoivat twiitistä.
Vierailija kirjoitti:
Vai muka "lenkkeily" laihduttanut Sannan?
Nyt naurattaa kun aattelin noin.
Ainahan se on ollut hoikka. Ei hoikat ihmiset laihduta. Meistä osa on ihan luonnostaan tämmöisiä.
Mies nimeltään Alexander esiintyi hetken Duudsonit-ohjelmassa, hyvin suosittu koko perheen ohjelma, ja potkut tuli hallituksesta. Ai niin joo, se mies käytti helteellä polvipituisia sortseja.
No, nainen voi posettaa kokaiini-bileissä ja esiintyä ilman paitaa.
Jep jep
Vierailija kirjoitti:
Marinillahan on asunto Helsingin keskustassa jossa ei kai
asu ketään. Mitähän siellä tapahtuu
2 veikkausta: asunto on bilepaikka tai Markus ja Emma siellä asuvat. Ainakin jokin aika sitten kaikki asuivat Kesärannassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Räyhä-Sanna ei ylemmyyttään mennyt edes isänsä hautajaisiin kun isä otti alkoholijuoman. Nyt itse juo. Riehuu, kenties huumekoukussa???
Meneekö vauansa siis hänen, aikanaan?Eli tiedät tarkemmin mitä sannan ja isänsä välillä on tapahtunut. Kerrotko miksi ei ylemmyyttään mennyt hautajaisiin. Olet sukua ilmeisesti, kun kerrot tämmöistä. Olit siis itse hautajaisissa oletan, koska muuten sinulla ei ole tietoa kert8a tämmöisestä asioista. Kerro tarkemmin.
Eikös isänsä ilmaissut halunsa nähdä ? Tytär Nyrpisti nokkaansa, en menny käymään.kutsuiko häihin, kultatantaan? Ristiäisiin? Ei kelvannut isäpoloinen parempiin julkkispiireihin.
Tunteeko edes sisaruksiaan? isän haastatteluja julkaistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä muiden maiden pääministerit mahtavat olla mieltä asiasta. Otetaanko Marin enään edes vakavasti muualla maailmalla. Video on ollut lähes kaikissa maissa uutisissa.
Ulkomailla suhtautuminen on lähinnä ihmetystä mikä suomalaisia vaivaa kun tuollaisesta jutusta tulee niin iso asia. Jenkeissä koomikot käsittelee asiaa, Marinille myötämielisesti.
He eivät olekaan tietoisia Marinin koko pm kauden biletys ja muusta historiasta tai muista asianhaaroista, kuten turvallisuustekijät, virka-auton väärinkäyttö, mahdollinen huumeidenkäyttö porukassa, virkavastuun laiminlyöminen jne.
Älä jauha paskaa. Mistä sä revit näitä?
Twitter kommenteista. Pelkkää tanssimista ei pidetä minään.
En kehtaa paljastaa koko tilannetta.Myös BBCn ig kommenteissa naureskellaan ja ihmetellään miksi tästä mesotaan. 😂
Iin, TANSSINNALLE. muusta he ei ole tietoisia ja parempi näin. Elkääkä alkako kertomaan. Voi olla vielä Natojäsenyys vaarassa. Turkki ei kato hyvällä huume- johtajaa, liiian isot riskit sotilasliittoon.
Kukaan ei ota sotakumppaniksi huumepöpipäitä
Opettele suomi ennen kun alat länkyttämään😂
Vierailija kirjoitti:
Myös janitan ja Olavin on mentävä testeihin. Muuten jää epäily.
Luuletko ihan tosissaan, että heitä haittaa, mikäli jää epäily?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meneekö vauansa siis hänen, aikanaan?Eli tiedät tarkemmin mitä sannan ja isänsä välillä on tapahtunut. Kerrotko miksi ei ylemmyyttään mennyt hautajaisiin. Olet sukua ilmeisesti, kun kerrot tämmöistä. Olit siis itse hautajaisissa oletan, koska muuten sinulla ei ole tietoa kert8a tämmöisestä asioista. Kerro tarkemmin.
Eikös isänsä ilmaissut halunsa nähdä ? Tytär Nyrpisti nokkaansa, en menny käymään.kutsuiko häihin, kultatantaan? Ristiäisiin? Ei kelvannut isäpoloinen parempiin julkkispiireihin.
Tunteeko edes sisaruksiaan? isän haastatteluja julkaistu.
Eli sinä tunnet henkilöt ja heidän suhteessa ja historian? Muuten et voi kertoilla täällä toisten ihmisten perhesuhteista. Varmaan ymmärrät itsekin, että aivan törkeää kirjoitella asioista joista ei tiedä ja ei ole sitä elämää elänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulin, että vuotaa on se Tunnu Wikström, joka laittoi marttyyrimaisen postauksen Twitteriin tai jonnekin, niin että siitä puhuttiin lehdissä. Ymmärsin sen lehdiltä vihjeeksi siitä, että hän on sen ensimmäisen videon vuotanut.
Tinnihän on kokoomushenkisen radiomaailman toimijoita. On voinut tarttua syöttiin.. tai sitten sitä on kusetettu.
Minusta ihan selvää, että vuotaja on Wikström, koska miksi hän muuten kertoisi, miten hirveä päivä HÄNELLÄ on ollut ja että HÄN ei ole tehnyt mitään väärää. Kuulosti enemmän viestintä, jonka Marin olisi voinut kirjoittaa. Erikoista myös, että ip-lehdet oikein uutisoivat twiitistä.
Olihan se toinen tieto eli Laura Halmila joka ei itse käytä alkoholia. Hänellä on ollut " tarkkailijan rooli, kun toiset on kännissä tms...
Vierailija kirjoitti:
Itsellä tuli ainakin heti mieleen koska yksi tän tilin seuraajista tekee seiskan kanssa yhteistyötä, että oiskohan hän nämä videot nettiin vuotanut. Tämä kyseinen henkilö ei ole muutenkaan kiinnostunut sellaisesta asiasta kuin yksityisyys, eikä hän siihen liittyvää kritiikkiä kuuntele ollenkaan. Mutta ei se somealan ammattilaisuus kaikille takaa sitä ymmärrystä että kaikkea ei tarvi jakaa, eikä se ole edullista kaikille.
Vihjaatko vähän ketä tarkoitat, ei tarvitse koko nimeä paljastaa, ettei tule sulle syytteitä.
Mikä näistä vaihtoehdoista on laiva?
a) katamariini
b) kokamariini
c) mokamariini
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä 36-vuotiaat naiset SAAVAT sitten tehdä vapaa-ajallaan?
Jenni Haukio on osannut toimia imagonsa kannalta oikein. Ei ole enää 36 mutta ei siitä niin kauan ole..
Ja Jenniä on tällä palstalla oikein urakalla haukuttu "mummoksi" ja "tätimäiseksi" ja ties mitä. Mikään ei ikinä ole hyvä.
Nytpä sitten ilmeisesti onkin yhtäkkiä Jennin mummous ja tätimäisyys ihan ok, koska päästään Jennin ominaisuuksien avulla lyömään Sannaa.
Tämä on taas sitä tyypillistä naisvihaa, jossa naisia asetellaan vastakkain.
Kyllä se kuulkaa on vaan niin, että molemmat heistä saavat olla juuri sellaisia kuin he luonnostaan ovat, eikä kummankaan heistä tarvitse muuttaa itseään ulkopuolisten ihmisten toiveiden mukaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hetkinen...siis ei saisi esim. kommentoida Helsingin puhelinluetteloa, ennen kuin olen lukenut sen kannesta-kanteen. Sitäkö tarkoitat, että kommentoida ja olla mieltä asioista saa olla vain silloin, kun sinun mielestä vastaaja on sitä pätevä tekemään.
Mene pois keskusteluoalstalta, jos ottaa noin koville.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunteeko edes sisaruksiaan? isän haastatteluja julkaistu.Eli sinä tunnet henkilöt ja heidän suhteessa ja historian? Muuten et voi kertoilla täällä toisten ihmisten perhesuhteista. Varmaan ymmärrät itsekin, että aivan törkeää kirjoitella asioista joista ei tiedä ja ei ole sitä elämää elänyt.
Isänsä hautajaiset on julkista tietoa, dokumentoitu laajasti eri tiedotusvälineissä, ettei Arvon PM ollut paikalla. Liekkö iskenyt äkillinen tanssikuume.
On kyllä ihan turha väittää, etteikö näiden ulkomaalaisten ihmettelijöiden omien poliitikkojen bilettämisestä nousisi vastaavaa tai isompaa kohua. Jo pelkästä härskistä tanssimisesta pöyristyttäisiin, biletysseuraa ihmeteltäisiin kolumnitolkulla, jauhojengillä spekuloitaisiin, kuvissa näkyviin pöytiin zoomattaisiin, juorulehdet laulaisivat, ja poliittiset vastustajat käyttäisivät kaikkea tätä lyömäaseena kuin viimeistä päivää.
Obaman synttäribileistäkin nousi kohu, kun rokotetut julkkikset kokoontuivat korona-aikaan ökybileisiin, vaikka siellä ei tapahtunut mitään ihmeellistä eikä Obama ole edes aktiivipoliitikko enää.
Onko lestadiolaisillakin kännitilejä?
Vierailija kirjoitti:
Tollaset ystävät ovat harmittomia, eivät urki ja ole kiinnostuneita valtion asioista.
Tätä minäkin olen monta kertaa täällä toistellut, mutta jotkut eivät vaan ymmärrä. Varsinkaan palstatrollit eivät tietenkään halua edes tätä ymmärtää, koska heidän ainoana päämääränä on pelkkä ärsyttäminen ja vihan lietsominen, ei toisten ymmärtäminen.
Toivottavasti edes jotkut kuitenkin tajuaisivat sen, että ei Marin voi viettää vapaa-aikaa esimerkiksi muiden puolueiden jäsenten tai kannattajien kanssa, koska se on työn kannalta vaarallista, eikä hänen omasta puolueesta taida löytyä Ilmarin lisäksi muita samanhenkisiä ihmisiä, joiden kanssa Marin aidosti viihtyisi vapaa-ajan menoissa. Niinpä meidän pääministerimme on hakeutunut sellaiseen porukkaan, jossa hän voi täysin unohtaa poliittiset huolet edes hetkeksi ja olla rennosti oma itsensä.
Vai muka "lenkkeily" laihduttanut Sannan?
Nyt naurattaa kun aattelin noin.