Seiska repostelee, että uusia shokkipaljastuksia tulee huomenna
uusia shokkipaljastuksia nähtävästi luvassa huomenna
Kommentit (197)
Minua huvitti tuo "juhliminen ollut vähäistä". Kahtena iltana peräkkäin viihteellä on taviksilla varsin harvinaista, yleensä kroppa sanoo stop yhden illan juomien jälkeen eikä toisena iltana halua juoda kuin vettä. Vaatii pohjakuntoa dokata kaksi iltaa putkeen.
Tältä kesältä on juhlakuvia ainakin Ruisrockista, lätkän MM-finaalissakin viini kourassa, ei suinkaan vesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Tämä ei ole oikein, Marin sanoo yksityisten videoiden leviämisestä julkisuuteen."
Tämä kertookin ihan kaiken pääministerin järjenjuoksusta. Ainoa asia mikä "harmittaa", on se kiinnijääminen. Ei se, mitä tulikaan tehtyä. Joku saattaisi nyt vetää sellaisen johtopäätöksen, että vain kiinnijääminen on kiellettyä.
Miten tällaisella moraalilla varustettu henkilö voi toimia maan johtotehtävissä?
Minä ainakin nyt toivon, että Seiska tykittää koko ensi viikon materiaalia nähtäviksi.
Kiinnijäämisestä? Ei ole mitään, mistä jäädä kiinni.
Marin vaikuttaa jääneen kiinni siitä, että on ollut tolkuttomassa perskännissä, vaikka ei ole lomalla ja sijaista ei ole järjestetty. Ongelma ei varsinaisesti ole tanssiminen tai mikään vieraiden miesten kanssa tapahtunut. Pääministeri saa sinänsä virkansa puolesta vaikka pettää kumppaniaan, jos siltä tuntuu, mutta toimintakykyisenä on kuitenkin pysyttävä (kun ei ole lomalla). Marin kiistää edelleen olleensa kovassa humalassa ja väittää, että on ollut kohtalainen toimintakyky, mahdollisesti siksi että tietää, että muun myöntäminen olisi hänen pääministerin uransa loppu. Tuolla tanssivideolla esiintyminen ja vieraan miehen kanssa kaulailu julkisella paikalla piittaamatta siitä, että kaikki näkevät, viittaavat useimpien mielestä siihen, että hänen on täytynyt olla kovassa humalassa. Kansalaisten on vaikea uskoa, että hän olisi käyttäytynyt noin estottomasti ja ollut silti "veneilykunnossa".
Siis miksi sitä on vaikea uskoa, että voi olla eläväinen, nauravainen ja tanssivainen vain pienessä sievässä, ei siihen perskännejä vaadita? Just tämä on Suomessa niin ahdistavaa, vapautunut saa ja voi olla vain muka päihteiden vaikutuksen alaisena. Itse osaan olla vapautunut ja nauravainen sekä tanssia ilman päihteitäkin. Afrikassa porukka käy paikallisilla klubeilla ihan vain tanssimassa, päihteily ei todellakaan ole pääosassa. Pitäiskö suomalaisten ottaa mallia?
Ei ole kyse vain eläväisyydestä, tanssimisesta ja nauravaisuudesta. Useimmat meistä eivät voisi kuvitella, että jos olisivat pääministereitä (etenkin sellaisia joiden juhliminen on aiemminkin jo nostettu tikun nokkaan esim. aina mukana pidettävän virkapuhelimen poisjättämisen takia), uskaltaisivat twerkata ja laulaa Petri Nygårdia videolle bileissä, joissa on epämääräistä ja osin itselle vierasta porukkaa. Eivätkä useimmat meistä osaisi kuvitella, että uskaltaisivat pääministerinä ollessaan tanssia intiimisti julkisella paikalla vieraan miehen kanssa ja antaa tämän nuuhkia kaulaansa. Keskiverron suomalaisen maalaisjärki ja harkintakyky sanoisivat muuta (eli että sen neljän vuoden pääministerin pestin aikana tuollaiset asiat tapahtuisivat vain aivan lähimpien ystävien kesken), ja vahva humala olisi luonnollinen syy harkintakyvyn pettämiselle. Sinä ja Marin olette vähemmistössä, jos teidän harkintakykynne sanoo selvin päin, että tuollainen on pääministeri-instituution kannalta soveliasta ja järkevää.
Hyvä seiska, onhan se hyvä tietää mitä kansan valitsemat toimijat tekevät maksetulla ajalla. Muut lehdet eivät taida viitsiä vaivautua.
Vierailija kirjoitti:
Minua huvitti tuo "juhliminen ollut vähäistä". Kahtena iltana peräkkäin viihteellä on taviksilla varsin harvinaista, yleensä kroppa sanoo stop yhden illan juomien jälkeen eikä toisena iltana halua juoda kuin vettä. Vaatii pohjakuntoa dokata kaksi iltaa putkeen.
Tältä kesältä on juhlakuvia ainakin Ruisrockista, lätkän MM-finaalissakin viini kourassa, ei suinkaan vesi.
Joo ja flowsta joka siellä järjestysmiehinä olevien mukaan on täysi huumefestivaali.
Mitä minä en kyllä ymmärrä: eikö huumeet ole Suomessa laittomia, miksi flowssa voi sitten vapaasti örveltää? Eikö siellä ole edes aitojen ulkopuolella poliiseja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa Sannaa jo jänskättää, että mihän hassua se Seiska huomenna paljastaakaan. :)
No ei. Sannaa jänskättää miten pian saa huimetestin tulokset ja voi antaa piutpaut lopulle kohulle.
Minun mielestäni saisi myös lempata jauhojengin, mutta jos ei halua niin en tiedä miten voi pakottaa.
Onko Sannalla muita ystäviä kuin nämä jauholaiset, jotka ovat Sannan kanssa siksi, koska a) hänellä on valtaa ja b) hän bilettää rankasti.
Kuka se tuomion saanuy oli, joka oli bileissä muka na.
Ilmeisesti on ok että henkilö bilettää ja on "kevyessä humalatilassa" työajalla. Koskeeko tämä nyt sitten kaikkia työpaikkoja?
Oisko ihan vaan seiskan nettisivulle?
En haluaisi, että meidän suomalaisten moraali vajoaisi laajemminkin noin alas kuin mihin Marin sitä nyt yrittää vetää.
Jos sanoo sanan persu, niin Sanna Marin ei ole tehnyt mitään väärin. Aamiaisvaras, koronalevittäjä ja julkkisten nuolija. Usko tässä sitten maan muka parhaisiin.
Pidän kyseistä lehteä tilaavina ja lukevina ihmisiä ääliöinä. Teitä on surullisen paljon.
Seiska on paras ja raatorehellisin lehti. Hienoa. Nyt lähti Seiska meille kestotilaukseen.
Kun lukee tätä palstaa, niin näkee selvästi että elämme todellakin post truth-aikakautta. Hysteeristä, tunteellista, pakkomielteistä, ilkeää ja repivää aikakautta. Tosin onneksi, kun juttelee oikeassa elämässä ihmisten kanssa, tunnelma onkin jo heti normaalimpi. Nettiyhteisöt saavat ihmiset sekoamaan ja kaikki järki ja analysointi häviää.
Joku voisi tehdä Seiskan nimissä pari Muhammed-kuvavitsiä, niin päästäisiin noista roskistoimittajista.
Vierailija kirjoitti:
On aineita joilla saa painon pysymään kurissa, koksu ja adderal muun muassa.
70-luvun alkupuolella minä kuten moni muukin sai reseptin laihdutuslääkkeeseen nimeltä Mirapront. Itse en ainakaan tiennyt, että siinä olisi amfetamiinia (tai johdannaistako se oli). Suosikki ei tainnut olla tarpeeksi valistava! Kyllä sillä laihtui, vaikka ei minulla varsinaista ylipainoa ollut kuin ehkä joku 5 kg silloin. Ja olin vasta 17-vuotias. Halusin tietenkin lisää tätä kun se loppui ja soitin lääkärille uusintapyynnön. Ei suostunut uusimaan puhelimessa, vaan olisi halunnut ensin nähdä minut vastaanotolla. En sitten mennyt. Virpi Miettinen ainakin nautti samaa ja taisi juuri tuohon jäädä koukkuunkin. Kiitos omalle lääkärilleni, ettei kirjoittanutkaan lisää. Ei tainnut kauaa olla Suomessa saatavillakaan, kun haitat tajuttiin.
Omassa tuttavapiirissä osa käy aktiivisemmin (n. 1-2 krt/kk) ja osa sitten kerran pari vuodessa. Osa perheellisiä, joten eivät niin usein lähde mukaan hummaamaan. Kolmevitosia noin ollaan.