Seiska repostelee, että uusia shokkipaljastuksia tulee huomenna
uusia shokkipaljastuksia nähtävästi luvassa huomenna
Kommentit (197)
Vierailija kirjoitti:
Hmm, no Marin jo petasi taustaa sillä, että sanoi et kyllähän varmasti löytyy vaikka mitä käsiteltyjä videoita. Eli tuloillaan on muhevia juttuja ja ei taida olla tekaistuja.
Tässäkin menee raja. Se on ihan Ok julkaista kuvia, mitä Marin tekee julkisessa virassa ollessaan työssä tai vapaa-ajalla. Se vuorostaan ei ole hyväksyttävää, jos 20 vuoden takaisista opiskelijabileistä julkaistaan kuvia, joissa Marin harrastaa suuseksiä jonkun ihmisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna ei kysyttäessä edes tiennyt onko hänestä muuta arkaluontoista materiaalia kuvattuna... Eli puuhailtu on jotain, mutta ei oo varmuutta onko kuvattu vai ei?
Onko seiskalla jo odottelemassa kuvia siitä, millä kyydillä mentiin kotiin ja kenen kotiin. Toimittaja kun yritti saada vastausta tähän "tiedotustilaisuudessa".
Ajopäiväkirjoja tutkitaan. Ei kännistä pääministeriä päästetä uberillä kotiin, kyllä valtioneuvoston auto on hänet ajanut.
Mutta mikä oli kyydin osoite? Nousiko autoon muitakin henkilöitä?
Veikkaan, että kohta tulee uutta materiaalia julkisuuteen.
Meinaavatko tunkeutua Marinin kotiin kenties. Kohu paljastus, Marin pesi aamulla hampaat! Katso kuvat. Lukea et kuitenkaan osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Tämä ei ole oikein, Marin sanoo yksityisten videoiden leviämisestä julkisuuteen."
Tämä kertookin ihan kaiken pääministerin järjenjuoksusta. Ainoa asia mikä "harmittaa", on se kiinnijääminen. Ei se, mitä tulikaan tehtyä. Joku saattaisi nyt vetää sellaisen johtopäätöksen, että vain kiinnijääminen on kiellettyä.
Miten tällaisella moraalilla varustettu henkilö voi toimia maan johtotehtävissä?
Minä ainakin nyt toivon, että Seiska tykittää koko ensi viikon materiaalia nähtäviksi.
Kiinnijäämisestä? Ei ole mitään, mistä jäädä kiinni.
Marin vaikuttaa jääneen kiinni siitä, että on ollut tolkuttomassa perskännissä, vaikka ei ole lomalla ja sijaista ei ole järjestetty. Ongelma ei varsinaisesti ole tanssiminen tai mikään vieraiden miesten kanssa tapahtunut. Pääministeri saa sinänsä virkansa puolesta vaikka pettää kumppaniaan, jos siltä tuntuu, mutta toimintakykyisenä on kuitenkin pysyttävä (kun ei ole lomalla). Marin kiistää edelleen olleensa kovassa humalassa ja väittää, että on ollut kohtalainen toimintakyky, mahdollisesti siksi että tietää, että muun myöntäminen olisi hänen pääministerin uransa loppu. Tuolla tanssivideolla esiintyminen ja vieraan miehen kanssa kaulailu julkisella paikalla piittaamatta siitä, että kaikki näkevät, viittaavat useimpien mielestä siihen, että hänen on täytynyt olla kovassa humalassa. Kansalaisten on vaikea uskoa, että hän olisi käyttäytynyt noin estottomasti ja ollut silti "veneilykunnossa".
Että sellaista höpöhöpöä oli shokkipaljastukset. Ei mene Seiskalla lujaa, kun nykänen kuoli ja Torppakin keskittyy perhe-elämään.
Keisari ilman vaatteita. Kannattajat ylistävät Sannaa sokeina
On aineita joilla saa painon pysymään kurissa, koksu ja adderal muun muassa.
Adderal on amfetamiinijohdannain joka on ihan laillinen kai, reseptilääke.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Tämä ei ole oikein, Marin sanoo yksityisten videoiden leviämisestä julkisuuteen."
Tämä kertookin ihan kaiken pääministerin järjenjuoksusta. Ainoa asia mikä "harmittaa", on se kiinnijääminen. Ei se, mitä tulikaan tehtyä. Joku saattaisi nyt vetää sellaisen johtopäätöksen, että vain kiinnijääminen on kiellettyä.
Miten tällaisella moraalilla varustettu henkilö voi toimia maan johtotehtävissä?
Minä ainakin nyt toivon, että Seiska tykittää koko ensi viikon materiaalia nähtäviksi.
Marin vaikuttaa jääneen kiinni siitä, että on ollut tolkuttomassa perskännissä, vaikka ei ole lomalla ja sijaista ei ole järjestetty. Ongelma ei varsinaisesti ole tanssiminen tai mikään vieraiden miesten kanssa tapahtunut. Pääministeri saa sinänsä virkansa puolesta vaikka pettää kumppaniaan, jos siltä tuntuu, mutta toimintakykyisenä on kuitenkin pysyttävä (kun ei ole lomalla). Marin kiistää edelleen olleensa kovassa humalassa ja väittää, että on ollut kohtalainen toimintakyky, mahdollisesti siksi että tietää, että muun myöntäminen olisi hänen pääministerin uransa loppu. Tuolla tanssivideolla esiintyminen ja vieraan miehen kanssa kaulailu julkisella paikalla piittaamatta siitä, että kaikki näkevät, viittaavat useimpien mielestä siihen, että hänen on täytynyt olla kovassa humalassa. Kansalaisten on vaikea uskoa, että hän olisi käyttäytynyt noin estottomasti ja ollut silti "veneilykunnossa".
Marinin oman selityksen mukaan, työpuhelin oli jauhojengin mukana.
Vierailija kirjoitti:
Meinaavatko tunkeutua Marinin kotiin kenties. Kohu paljastus, Marin pesi aamulla hampaat! Katso kuvat. Lukea et kuitenkaan osaa.
Tekiko Olavi Axel Smithit?
Nimenomaan Seiska haluaa olla tämänpäivän hymy nii kauan jauhaa paskaa että joku herkkä ihminen päättää päivänsä eivät todellakaan ole toimittajia vaan katkeria kaunaisia kyynisiä tyyppejä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm, no Marin jo petasi taustaa sillä, että sanoi et kyllähän varmasti löytyy vaikka mitä käsiteltyjä videoita. Eli tuloillaan on muhevia juttuja ja ei taida olla tekaistuja.
Tässäkin menee raja. Se on ihan Ok julkaista kuvia, mitä Marin tekee julkisessa virassa ollessaan työssä tai vapaa-ajalla. Se vuorostaan ei ole hyväksyttävää, jos 20 vuoden takaisista opiskelijabileistä julkaistaan kuvia, joissa Marin harrastaa suuseksiä jonkun ihmisen kanssa.
No kuka tuollaisista on puhunutkaan? Tiedotustilaisuudessa kysyttiin siitä, onko noista "yksityisbileistä" kesältä tulossa vielä jotain muutakin materiaalia?
Voisko joku kertoa, kuinka yleistä on, että yli 30-vuotiaat käy baareissa? Itse olen luullut, että vaan nuoremmat käy ja kolmekymppisistä sitten ehkä sellaiset pubiruusutyyppiset tapaukset.
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä Seiska on saanut Nasima Razmyarinkin sotkettua tähän? Tuskin Nasima mikään bilettäjä on.
Olivat olleet Lauttasaaressa pe-iltana jossain yksityiskosissa. Nasima asuu Larussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kuka tuollaisista on puhunutkaan? Tiedotustilaisuudessa kysyttiin siitä, onko noista "yksityisbileistä" kesältä tulossa vielä jotain muutakin materiaalia?
Tuo seiskan toimittaja esiintyi itsevarmanoloisesti puhuessaan Tor-verkosta löytyneestä materiaalista.
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku kertoa, kuinka yleistä on, että yli 30-vuotiaat käy baareissa? Itse olen luullut, että vaan nuoremmat käy ja kolmekymppisistä sitten ehkä sellaiset pubiruusutyyppiset tapaukset.
Omassa tuttavapiirissä kukaan ei oo käynyt ikuisuuksiin. Firman bileet on sit eri. Ja terassit tai muut istumispaikat. Porukka käy parilla tms., mut mitään överitanssikielarityylistä ei mun tietääkseni ole kukaan harrastanut sitten opiskeluaikojen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo viime kesänä oli käynnissä huhuja Sannan huumeidenkäytöstä ja nyt näyttää siltä, että huhuissa todella on perää.
Mää nyt valitettavasti olen liikkunut semmosissa piireissä nuorempana, tullut vähän kokeiltua, mutta tulin riittävän ajoissa järkiini, enkä sitten aloittanut.
Mutta mitä sitä aikaa ja ympärillä olleita henkilöitä muistelen, niin tutulta näyttää.
Siinä on vedetty alkoholia vahvempaa.
Noh, olen minäkin jopa vanhemmalla iällä tanssinut ja bailannut enkä ole käyttänyt alkoa vahvempaa. Ja nytkin voisin täysin selvinpäin mennä bailaamaan jonnekin hyvälle keikalle ja tanssia ihan antaumuksella (koska rakastan tanssimista) ellei tuo raskausmaha tekisi liikkeistä lähinnä hyljemäistä vaaputtelua :D. Että minä ainakin ymmärrän, että on ihmisiä jotka osaa pitää hauskaa ilman laittomia päihteitä ja jopa ihan selvinpäin! Kerta minä osaan, niin tuskin olen niin uniikki lumihiutale, etteikö meikäläisiä olisi muitakin. Ja olen 36 vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Minä käyn. Ja ihan kunniallista elämää vietän muutoin. Teen töitä, maksan veroja ja asuntolainaa, käyn salilla ja liikun muutenkin aktiivisesti jne. Miksi baareissa käynti olisi vain nuoremmille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi sitä on vaikea uskoa, että voi olla eläväinen, nauravainen ja tanssivainen vain pienessä sievässä, ei siihen perskännejä vaadita? Just tämä on Suomessa niin ahdistavaa, vapautunut saa ja voi olla vain muka päihteiden vaikutuksen alaisena. Itse osaan olla vapautunut ja nauravainen sekä tanssia ilman päihteitäkin. Afrikassa porukka käy paikallisilla klubeilla ihan vain tanssimassa, päihteily ei todellakaan ole pääosassa. Pitäiskö suomalaisten ottaa mallia?
Miesseurassa eli turvamiesten saattelemana?