Timo Soini:Eiköhän meistä jokainen, ehkäPäivi Räsästälukuun ottamatta, ole humalassa esiintynyt ystävien seurassa
Alan koko ajan arvostaa enemmän tuota Soinia.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cef02e2b-1ec7-437e-b195-d063cf989…
Kommentit (139)
On perin erikoista, että pääministeriä epäillään huumeidenkäytöstä, mutta asiaa koitetaan painaa villaisella.
Timo Soini on populisti joka pullahtaa julkisuuteen aina kun on irtopisteitä otettavissa. Tällä kertaa tästä asiasta.
Enpä olisi uskonut, että Soinissa on maalaisjärkeä noin paljon. Vau.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sannapsykoosi faneille on ok että pm örveltää,vetää kokaa yms naureskelevat vain että heh heh teinipissis kuin yksi meistä jos kyseessä olisi ollut just vaikka Räsänen tai persu niin oltaisiin taas haukkumassa ja solvaamassa persuja.
Mafin joi alkoholia ja tanssi yksityistilaisuudessa. Älä levitä valheita.
Kanervakin lähetti yksityisviestejä Tuksulle. Onko se niin vaikea myöntää, että Sanniksen harkintakyky petti.
Sanna the Suuri. Kuka nyt örveltää kännissä tuon ikäisenä😂. Varmaan keski-iänkriisi.
Minkäs ikäinen se Ahtisaari olikaan kompuroidessaan päänsä verille "liukkailla nahkakengillä"? Hän ei toki ollut tuolloin pääministeri, vaan pelkkä Tasavallan presidentti.
Vierailija kirjoitti:
On perin erikoista, että pääministeriä epäillään huumeidenkäytöstä, mutta asiaa koitetaan painaa villaisella.
Aika hataralla pohjalla ovat nämä epäilyt. Väärin kuultu laulun sana, jota pääministeri itse ei edes sanonut.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni 36-vuotias bilettää?
En tiedä ketään. Harvaa olen edes nähnyt kännissä.
Jaa. Minä olin viimeksi kuukausi sitten. N45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika harva meistä on ollut pääministeri.
Ei alkoholinkäyttöä ole kielletty pääministeriltä. Tai juhlimista.
Asiallinen käytös täytyy säilyttää vapaa-ajallakin. Eivät poliisitkaan saa sikailla vapaalla niin että se tulisi yleiseen tietoon. Me kansalaiset odotamme valtaapitäviltä asiallista käytöstä, koska heillä kova palkka ja superedut ja he päättävät maamme asioista. Emme ole tienneet äänestäessämme millaisia juoppoja osa heistä on.
Mitä sikailua näet tuossa?
Sanna on laihtunut viime aikoina niin paljon, että helposti sattuu virhearvio siinä, paljonko alkoholia kannattaa nauttia. Onko edes 45-kiloinen nykyään?
Hauskalta meno silti näytti ja varmasti nollasi paineita, tässä loputtomassa epävarmuuden ajassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika harva meistä on ollut pääministeri.
Ei alkoholinkäyttöä ole kielletty pääministeriltä. Tai juhlimista.
Asiallinen käytös täytyy säilyttää vapaa-ajallakin. Eivät poliisitkaan saa sikailla vapaalla niin että se tulisi yleiseen tietoon. Me kansalaiset odotamme valtaapitäviltä asiallista käytöstä, koska heillä kova palkka ja superedut ja he päättävät maamme asioista. Emme ole tienneet äänestäessämme millaisia juoppoja osa heistä on.
Oletpa sinisilmäinen. Poliisit bailaa ihan niin kuin muukin kansa. Ei tietenköä virkamerkki kourassa mutta kyllå kaikenlaisia ihmisuä heissäkin on.
Vierailija kirjoitti:
Sanna on laihtunut viime aikoina niin paljon, että helposti sattuu virhearvio siinä, paljonko alkoholia kannattaa nauttia. Onko edes 45-kiloinen nykyään?
Hauskalta meno silti näytti ja varmasti nollasi paineita, tässä loputtomassa epävarmuuden ajassa.
Eikös hän harrasta juoksemista? Siitä kun hoikka nainen tempaisee parikin tölkkiä juoksulenkin jälkeen niin saattaa jo vähän alkaa menojalkaa vipattaa. Kannattaa katsoa vastaisuudessa seura vähän paremmin.
Jopa Räsänenkin ymmärsi Marinia, ainut jota tämä juhliminen ja tanssiminen häiritsee on Riikka Purra ja persut, jotka itse käyttäytyvät aina niin nätisti.
Tvssäkin uutisissa ihan muu,kännissä hän sitä on...ehdottivat jo testejä.Kyllä sekaisin oltiin imettiin
koronapärstää.Tv uutiset..oikeesti.Jos tuo vaalitemppu taas,niin älytkää kansa ja varsinkin te vanhemmat. Boomerit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni 36-vuotias bilettää?
En tiedä ketään. Harvaa olen edes nähnyt kännissä.
Mä tunnen paljonkin sellaisia jopa yli kuuskymppisiä villejä bailaajia,missä pussin pohjalla sä asut ?
Se vaihe tulee takaisin sitten kun mahdollisuus nukkua on taas lasten kasvettua itsestäänselvyys 😁
Juu on, mutta musta olisi saanut tuollaisia bilevideoita ehkä 18-20-vuotiaana enkä ollutkaan Suomen pääministeri.
Vierailija kirjoitti:
Olettaisin että ainakaan raitis Juha Sipilä ei heilunut kännissä ja huimausainessa pääministerinä ollessaan.
Mutta heilui Terrafame-pipo päässään..
Alkoholia tai päihteitä käsitelleessä Ajankohtaisen kakkosen teemaillassa Päivi Räsänen muuten myönsi olleensa ensimmäisen kerran kännissä teininä. Tämä aiheutti kohun.
Onhan tämä ajojahti mittakaavassa ainutlaatuista ja kun ottaa huomioon mitä maailmassa on tapahtunut viimeisten 3 vuoden aikana. Täällä vaan jahdataan ja koulukiusataan PM:ä. Suomi on ahdasmielinen ja -mielisten maa valitettavasti. Media on myöskin valitettavasti pääosin oikeiston näpeissä.
Vierailija kirjoitti:
Timo Soini on populisti joka pullahtaa julkisuuteen aina kun on irtopisteitä otettavissa. Tällä kertaa tästä asiasta.
Toivottavasti ei ole huomenna Jälkiviisaissa.
Jää katsomatta, jos on.
Poliitikkojen mielipiteitä ei tässä asiassa kannata kuunnella, sielä pedataan vain kevyempää vastaanottoa omille luurangoille mitä kaapista löytyy.