Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko sinulle ok saada lahjaksi poikaystävän ex-tyttöystävän korvakorut, jotka tyttö unohtanut hänen luokseen joskus?

Vierailija
18.08.2022 |

Meillä on osittain yhteinen kaveripiiri, ja yksi yhteinen kaveri tunnisti korut "eikö noi oo ne Vilman korvikset mitkä sulla on" Sanoin vaan etten tiedä kun sain poikaystävältä lahjaksi. Poikaystävä ei muka muista, sanoo että saattaa olla vaikka siskojen kun hänellä on kolme siskoa. En halua käyttää koruja jos ne ovat exän.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai mies nyt muistaa onko itse ostanut ja miksi sillä olisi siskojensa koruja. ja oliko ne jossain rasissa?

Vierailija
2/29 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi tökeröä ja  vaikka olisi siskonkin koru, niin ei se poikaystävä saisi mennä antaan toisten koruja lahjaksi vaan ne pitää palauttaa omistajalleen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Ei kovin reilulta kuulosta. Löysin korvikset, laitan pakettiin. sama se oliko ne sukulaisen, eksään tai naapurin penan.

Vierailija
4/29 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kai mies nyt muistaa onko itse ostanut ja miksi sillä olisi siskojensa koruja. ja oliko ne jossain rasissa?

Oli käärinyt omatekemään rasiaan

Ap

Vierailija
5/29 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esittikö vielä, että ovat uudet, kun antoi lahjaksi? :D

Kyllä mä voisin miehen exän vanhoja tavaroita käyttää, mutta aika noloa oikein antaa niitä lahjaksi

Vierailija
6/29 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään olisi ok. Todella typerä veto mieheltä. Mitä hän luuli saavuttavansa tuolla? Lähinnä pahaa mieltä sulle? Olis vaan heittänyt roskiin tai palauttanut oikealle omistajalleen (vaikka jonkun yhteisen tutun kautta), jos kerran samoissa porukoissa pyöritte. Tyhmä mies. Saisi ensimmäisen varoituksen tuosta.

Vierailija
7/29 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ok. Kaikki kierrätys kunniaan, mutta eksän korujen lahjoittaminen, hei haloo!

Vierailija
8/29 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mieshän nyt asetti sut ihan todella noloon tilanteeseen, kun ihmiset tunnistaa, että käytät miehen exän kadottamia koruja. Ai kamala, aika alhainen veto mieheltä.

Vierailija
9/29 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ok.

Vierailija
10/29 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpamaista mieheltäsi antaa sinulle jonkun ex-ämmän rihkamaa. Tee jekku: pyydä miespuoliselta kaverilta likaiset kalsarit, kääri itsetehtyyn pakettiin ja anna miehellesi lahjaksi. Sanot että et nyt ollenkas muista mistä ne on peräisin mutta halusit antaa lahjan koska arvostat kumppaniasi niin kovasti.

Vierailija
11/29 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Örp*

Vierailija
12/29 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis ajatus mieheltäsi antaa sinulle korvakorut. Kyllä toisillakin voi olla samanlaiset korvakorut. Sitäpaitsi ihmiset ostavat kirpputoriltakin jatkuvasti käytettyjä tavaroita, jotka on kuulunut joskus toiselle. Naurettaa ajatella, että kaiken pitäisi olla aina uutta ostettua. Se on maapalloa kuluttavaa ja kierrättämistä pitäisi  oikeasti lisätä!

Se, että miehesi on ajatellut sinua ja halusi antaa sinulle lahjan pitäisi olla se tärkein asia! Korvisten historialla ei ole mitään merkitystä. Ne ovat nyt sinun korviksesi, jotka on antanut sinulle tärkeä ihminen! Vaali siis sitä :)

Vierailija
13/29 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi ok asian kanssa. Minulla ei ole korviksenreikiä.

Vierailija
14/29 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sulla sattuis olemaan mitään exäsi jäämistöä kotona, mitkä voisit antaa lahjaksi poikaystävälle? Boxerit?

Vierailija
15/29 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua enemmänkin häiritsisi, että poikaystävä antaa muiden tavaroita minulle lahjaksi. Oli ne sitten exän tai siskon.

Vierailija
16/29 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halpamaista mieheltäsi antaa sinulle jonkun ex-ämmän rihkamaa. Tee jekku: pyydä miespuoliselta kaverilta likaiset kalsarit, kääri itsetehtyyn pakettiin ja anna miehellesi lahjaksi. Sanot että et nyt ollenkas muista mistä ne on peräisin mutta halusit antaa lahjan koska arvostat kumppaniasi niin kovasti.

Ei oo kyllä yhtään sama asia. Jos vaikka antaisi exän rannekellon omalle miehelle, niin sitten voisi verrata. Tuskin olisi mitään ongelmaa sen kanssa. Miehet vaan ei yritä keksimällä keksiä pikkumaisia asioita, josta voisi loukkaantua.

Vierailija
17/29 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua enemmänkin häiritsisi, että poikaystävä antaa muiden tavaroita minulle lahjaksi. Oli ne sitten exän tai siskon.

Niin, miten se olisi parempi, jos olisivat siskon? Siis jonkun toisen? Eikö se ole varastamista, jos ei palauta niitä sille siskolle? Kuinka itse toimisitte, jos joku tuttunne jättäisi tavaransa teidän luoksenne? Antaisitteko lahjaksi eteenpäin, vai tulisko yhtään mieleen palauttaa oikealle omistajalleen?

Vierailija
18/29 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu korvisten jälleenmyyntiarvosta

Vierailija
19/29 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten omaisuutta ei lahjoiteta muille. Jos jotain on joltain unohtunut, se palautetaan omistajalleen. Tietenkin.

Vierailija
20/29 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis ajatus mieheltäsi antaa sinulle korvakorut. Kyllä toisillakin voi olla samanlaiset korvakorut. Sitäpaitsi ihmiset ostavat kirpputoriltakin jatkuvasti käytettyjä tavaroita, jotka on kuulunut joskus toiselle. Naurettaa ajatella, että kaiken pitäisi olla aina uutta ostettua. Se on maapalloa kuluttavaa ja kierrättämistä pitäisi  oikeasti lisätä!

Se, että miehesi on ajatellut sinua ja halusi antaa sinulle lahjan pitäisi olla se tärkein asia! Korvisten historialla ei ole mitään merkitystä. Ne ovat nyt sinun korviksesi, jotka on antanut sinulle tärkeä ihminen! Vaali siis sitä :)

Ne on edelleen sen eksän korvikset. Hän vain kadotti ne.

Todella noloa aapeelle ja jäätävän kusipäinen temppu mieheltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme