Olisiko sinulle ok saada lahjaksi poikaystävän ex-tyttöystävän korvakorut, jotka tyttö unohtanut hänen luokseen joskus?
Meillä on osittain yhteinen kaveripiiri, ja yksi yhteinen kaveri tunnisti korut "eikö noi oo ne Vilman korvikset mitkä sulla on" Sanoin vaan etten tiedä kun sain poikaystävältä lahjaksi. Poikaystävä ei muka muista, sanoo että saattaa olla vaikka siskojen kun hänellä on kolme siskoa. En halua käyttää koruja jos ne ovat exän.
Kommentit (29)
Ei, mutta voisinpa ottaaki, jos ois timantit!
Aika naurettava tarina, kuka ny antais käytetyt korvikset ja kuka valittaisi täällä.
0/5
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan ok. Kaikki kierrätys kunniaan, mutta eksän korujen lahjoittaminen, hei haloo!
Saa ne mun mielestä lahjoittaa, mutta ei antaa lahjaNA! Siinä on selvä ero. Jos mulle mies sanoisi suoraan että on exältä jäätyjä koruja jäljellä ja haluanko ne, se olisi ok. Saisin itse päättää huolinko ne ja mitkä niistä, muut menisivät kierrätykseen. Ei tosiaan roskiin heitetetä mitään hyvää, maailma hukkuu roskiin jo muutenkin.
No miehet nyt on sen verran yksinkertaisia: ajatteli tietysti, jotta tuohan on edullinen - ei tarvitse rahalla ostaa. Miehet ovat myös yksinkertaisia siinä, jotta mitä pahaa siinä nyt on, jos on ne ovat ex tyttöystävän hylkäämät, vaikka sitten antaisin eteenpäin pois kuleksimasta. Mutta, entäs jos exä tyttö muistaa joku päivä ne korvakorut ja sanoo, että tulen hakemaan. Entäs sitten?
En ylipäätään huolisi käytettyjä korviksia. Nehän on lävistykset ja jos on tuoreessa tai tulehtuneessa reiässä niin kosketuksissa ties minkä kudosnesteiden kanssa. Hyi.
Ehkä ero tuli syystä
Antaisin ne sille joka Tuntee exänsä ja palauttaisin
Mulla tulee mieleen mun ex. Vaati kaikki lahjat takas kun erottiin, anto ne seuraavalle uhrille varmasti.
Kiero ja pihi mies. Ei minulle ainakaan kelpaisi.