Mistä helvetistä voisi johtua häpeä, syyllisyys ja masennus seksin jälkeen?
Nyt ei ole kyse siitä, etteikö seksi olisi nautinnollista, orkkuja saan niin monta kuin vaan itse jaksan niitä tuottaa, mutta...
Kommentit (14)
Olen itse epäillyt tuota seksuaalisen hyväksikäytön mahdollisuutta... lapsuudenkodissa seksiin suhtauduttiin, noh en osaa sanoa, varmaan ihan luontevasti? Mutta muistan kyllä tunteneeni alastomuutta kohtaan suurta häpeää jo aivan pienenä. Ja kuitenkin masturboin jo 4-vuotiaana. Seksuaalinen hyväksikäyttö... Voisikohan se olla sitä...
ap
tuntuuko se sinusta mahdolliselta että sinulle oltaisiin tehty väkivaltaa lapsena?
4-vuotiaan masturbointi kuulostaa ehkä aika oudolle, muttei varmaan välttämättä ole sitä.
Voi liittyä ihan hyvin ns siisteyskasvatukseen tai sitten siihen, että olet tutkinut itseäsi pienenä - ja moinen on ahdistanut jotain hoitajaasi tai vanhempaasi.
Itse olen kyllä ollut aina seksuaalisesti erittäin himokas, joskus jopa on niin, että saatan voida fyysisesti pahoin, mulle saattaa tulla joku outo oksetusolo, ja ajattelen, että tähän auttaa vain runkkaaminen?? Kuulostaa jokseenkin oudolta?
Samoin, joskus tulee valtava hi-mo ottaa suihin mieheltä. Siis oikein sellainen " ahmimis" -juttu. Minulla on myös jonkinasteisia syömishäiriöitä ollut aina. Lähinnä, etten uskalla syödä julkisilla paikoilla.
Joskus tuntuu, että haluan seksiä niin paljon, että räjähdän. Sellaisen käyttäytymisen jälkeen kuitenkin monesti häpeän tuota tunnetta.
Voisko nämä liittyä seksuaaliseen hyväksikäyttöön?!
ap
Vierailija:
Itse olen kyllä ollut aina seksuaalisesti erittäin himokas, joskus jopa on niin, että saatan voida fyysisesti pahoin, mulle saattaa tulla joku outo oksetusolo, ja ajattelen, että tähän auttaa vain runkkaaminen?? Kuulostaa jokseenkin oudolta?Samoin, joskus tulee valtava hi-mo ottaa suihin mieheltä. Siis oikein sellainen " ahmimis" -juttu. Minulla on myös jonkinasteisia syömishäiriöitä ollut aina. Lähinnä, etten uskalla syödä julkisilla paikoilla.
Joskus tuntuu, että haluan seksiä niin paljon, että räjähdän. Sellaisen käyttäytymisen jälkeen kuitenkin monesti häpeän tuota tunnetta.
Voisko nämä liittyä seksuaaliseen hyväksikäyttöön?!
ap
Tosin kotona on ollut aika seksuaalikielteinen ilmapiiri. Ja perhepäivähoitajani kaikkea alapäähän liittyvää saastaisena.
joten vaihdoin " masturbointikättäni" , se on ollut siitä lähtien oikea käsi. Ja olin tuolloin tosiaan ihan pieni, alle kouluikäinen.
ap
usein parisuhteessa tulee ajan kanssa sellainen fiilis, että " kunnon nainen ei harrasta seksiä, kunnon nainen ei nauti seksistä, kunnon nainen ei halua seksiä..."
Mikä on TODELLA ärsyttävää!
-3-
ap?:
usein parisuhteessa tulee ajan kanssa sellainen fiilis, että " kunnon nainen ei harrasta seksiä, kunnon nainen ei nauti seksistä, kunnon nainen ei halua seksiä..."
Mikä on TODELLA ärsyttävää!
Vierailija:
usein parisuhteessa tulee ajan kanssa sellainen fiilis, että " kunnon nainen ei harrasta seksiä, kunnon nainen ei nauti seksistä, kunnon nainen ei halua seksiä..."Mikä on TODELLA ärsyttävää!
MIkä on ollut kierointa, varsinkin nuorempana nautin seksistä lähinnä VAIN jos suhde oli jollain tavalla " kielletty" - mielellään siis ei missään nimessä vakituinen suhde, tietysti ilman ehkäisyä ja mahdollisimman rivoa seksiä. Kaikki henkinen läheisyys tappoi nautinnon seksistä.
(Aikuisena olen oppinut siitäkin nauttimaan)
Seksissä olen ollut suorastaan " pelottavan yliseksuaalinen" , saamani palautteen mukaan.
Sellainen onnistuisi, jos mulla olisi rinnakkaissuhde, mutta en halua edes kokeilla.
Huono olo johtuu siitä että pyhä Henki sanoa että seksi ja masturdgb on syntia ihminen pitää olla selibaatti ei tehdä Jumalan valtakunta rikosta seksi on sairautta. Nykyaan on väärä oppi että masturgdb2 sallittu se ei ole sanonut raamatun. Ainoa oikea usko on Rauhanyhdistyksellä siellä on Jumalan valtakunta. Masturgbdds on sodoma and Gomorran tielle lähtee 148
Nosto
Miten tuosta pääsee eroon terapiassa aikuisena? Mitä siellä puhutaan?
Omatunto kertoo oikean ja väärän. Tiedät tekeväsi syntiä.
Entä miten teillä kotona on suhtauduttu seksiin, ovatko vanhempasi puhuneet sinulle seksistä? Entäpä mikä on uskonnollinen vakaumuksesi, pidätkö seksiä jotenkin " syntisenä" ?
Syitä voi vain arvailla, niitä voi olla niin monia..