G: Montako pistettä sait älykkyystestissä?
Kommentit (42)
Sitä paitsi tuollaisissa testeissä menestyminen ja niihin osallistumisinnokkuus ovat varmaan yhteydessä toisiinsa. Mutta kumpi on syy ja kumpi seuraus?
nimim. hikinen sukka siellä toisessa saappaassa
Olin varma et yxkään ei mee oikein... toi on vaan aika " tyhmä" älykkyystesti kun kaikki tehtävät samanlaisii.. tietten kuvalehdellä oli joskus tosi hyvä testi mikä määritteli ihan älykkyysosa määrän... siinä taisin saada ihan hyvän tuloksen ... huonoi mulla oli just noi matemaattiset tehtävät...
kun en kerta kaikkiaan tajunnut mikä vaihtoehdoista olisi sopiva ja miksi!!! Ja olen pitänyt itseäni jotenkin tavanomaista älykkäämpänä.
Kyllä ottaa päähän!
se on hyvä ku siinä on monii eri osioita :) t.27
ja mun oma mies 12. Että ei se sukupuoleen katso. Se on vain yksi tapa ajatella eikä kerro arkipäivän " älykkyydestä" mitään.
jäin vielä pohdiskelemaan. Näitä olisi kiva harjoitella enemmänkin.
Vaikka en itteäni minään idioottinakaan pidä. Ja pitkästä matikasta kirjotin L:n, joten en nyt ihan saapas ole matemaattisestikaan. No, kai mä vaan sitten olen kuitenkin ihan dille...
Olen Mensan testissä saanut 147.
Ja arvatkaa mikä mulla on lukion matikasta?
hylätty....Kaikku muut vähintään magnaa! Mutta lukion matikka ei vaan menny jakeluun.
sellaisia kevennysjuttuja välissä.
Ensinnäkin, kun noita testejä tekee, pitää olla hyvin levännyt, koska hyvin levänneenä jaksaa keskittyä paremmin.
Eri päivänä tulee eri tulokset ihan vireystasonkin vuoksi.
Se on aina pitänyt mua tyhmänä kuin saapas.
onneksi nuo nettitestit eivät ole mitään -kieli poskella testejä. :D
T. Ei-ilmeisesti-kovin-tyhmä ypph
olenpas tyhmä!
Ja ne, mitkä meni oikein, tajusin kyllä ihan heittämällä.
Tässä nyt oli vain yhdenlaisia tehtäviä, todellisuudessa Mensan(kin) älykkyystesti lienee monipuolisempi.
yhtä ja samaa asiaa. Minäkin olevinaan matemaattisesti lahjakas ja sain 5, kyllästyin jo eka osuudessa.
Ihan tyytyväinen, ihan oikeasti tajusin tosi monet. Osan kyllä ihan vaan arposin. Yleensä tällaiset ei mene hyvin. Vaikka omasta mielestäni älykäs olenkin :)
t. nro 48 joka ekalla kertaa sai vain 5!
En kerta kaikkiaan ymmärrä, mitkä mulla olisi menneet väärin.
Minä sain 12 kohtuullisen ripeällä tahdilla tehdystä testistä. Paria vastausta olisin voinut miettiä vähän tarkemminkin, nyt meni ehkä hiukan intuition puolelle.