Säästätkö ostamissasi vaatteissa ne ohuet henkarinarut olkapäillä vai leikkaatko pois?
Mä leikkaan heti pois kun ärsyttäisi jos ne vilkkuisi kauluksesta kun paita päälläkin. Joskus vaan kirppiksellä tullut vastaan sellaisia paitoja, mekkoja, toppeja joissa ne narut on paikoillaan vaikkei sinänsä ripustamisen vuoksi tarvitsisi kun kaulus ihan kunnollinen. Niin niistäkin kyllä heti leikkaan narut pois.
Kommentit (34)
Leikkaan pois. Joskus kaupassa sovittaessa kättä hihaan laittaessa käsi menikin sen nauhan läpi ensin ja hetken sai ihmetellä mikä tökkii kun käsi ei mene hihaan. Ihmettelen välillä, miksi niitä on laitettu jopa poolopaitoihin, isoilla päänteillä varustetut paida toki tarvitsee ne kaupassa esille ripustukseen.
Olen kyllä säästellyt leikkaamisen jälkeen niitä, niillä on ollut ihan hyvä solmia jotain pusseja kiinni tms. mihin tarvitsee lyhyen pätkän narun tapaista.
Näkee ihan tvn haastatteluissa kun kaula aukosta pilkistää se henkarinaru. Eli porukat ei vaan tajua mikä systeemi niiden kanssa on. On tarkoitus kotona ne leikata pois, jos siis joku ei vielä asiaa tiedä.
Leikkaan pois. Mua ärsyttää, kun ne kuitenkin pilkottaa ja roikkuu kaula-aukosta. Pois vaan!
Pois. Sellainen silmukka voi tarttua kaapin oven nuppiin tai ovenkahvaan, ja lopputuloksen voikin arvata.
Leikkaan ja säästän söpöt nauhaset askarteluun ym.
Vierailija kirjoitti:
Pois. Sellainen silmukka voi tarttua kaapin oven nuppiin tai ovenkahvaan, ja lopputuloksen voikin arvata.
Häh, miten kumman kenossa kuljet, jos meinaat kaulastasi jäädä kiinni? Outoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On olemassa pitkiä silmukoita, ei pelkästään lyhyitä. Ja se oli esimerkki miksi vaatteissa ei saisi olla tarttuvia osia, villatakeissa usein on. Hihoissa voi olla jotain lankaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D. Apua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On olemassa pitkiä silmukoita, ei pelkästään lyhyitä. Ja se oli esimerkki miksi vaatteissa ei saisi olla tarttuvia osia, villatakeissa usein on. Hihoissa voi olla jotain lankaa.
Villatakeissa tuppaa tosiaan olemaan lankaa.
Säästän, koska ei se kotonakaan pysy henkarissa ilman sitä narua.
Ovat ärsytäviä mutta EN LEIKAA.KÄYTÄN NIITÄ HYÖDYKSI HENGARISSAA JA TOIMIVAT. 2-3 puseroa mahtuu roikkuu 1 hengariin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauroin tälle
Leikkaan pois.
Oon joskus säästänyt niitä ja käytän kirjanmerkkeinä.
Vierailija kirjoitti:
Leikkaan pois.
Oon joskus säästänyt niitä ja käytän kirjanmerkkeinä.
Siis tarkoitin että oon säilyttänyt niitä leikattuja naruja ja käytän kirjanmerkkeinä.
Leikkaan pois ja käytän esim. pääsiäisoksien koristelussa sulkien sitomiseen, just sopivan mittaisia siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauroin tälle
Naura vaan, mutta kyse ei ollut minusta, vaan yleisesti aiheesta. Eli siellä on pitkiä nauhoja, tyhmäkin tajuaa sen.
Leikkaan tottakai pois. Leikkaan myös häiritsevät ja varsinkin ylisuuret pesuohjeet pois.
Joskushan taannoin iltapäivälehdessä oli juttu hirvittävästä virheestä, joka olikin juuri tämä lenkkien jättäminen vaatteeseen. Nauroin hetken asian hirvittävyyttä.