Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin valittaa reseptin uusinnasta?

Vierailija
18.08.2022 |

Resepti oli uusinnassa ja lääkäri oli tiputtanut annostusta mitään kysymättä. Mihin tuollaisesta voi valittaa? Lääkrin kuuluisi ensin kutsua vastaanotolle eikä muuttaa annostuksia ominpäin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaako että saat vähemmän bentsoja?

Ei oo mikään velvollisuus uusia vanhalla annostuksella. Varaa itse vastaanottoaika.

Terkuin lääkäri.

Vierailija
2/7 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo mikään velvollisuus uusia vanhalla annostuksella. Varaa itse vastaanottoaika.

Terkuin lääkäri.

Hei "lääkäri", eikö tuossa tapauksessa kuuluisi kuitenkin potilasta ohjeistaa, miten annostuksen muuttaminen tehdään, kerrasta vai vähitellen? Monissa lääkkeissä sillä on merkitystä. Tai mistäpä sinä sen tietäisit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valita vaikka tänne? Tai sit ehkä ekana yhteys sinne mistä resepti on pyydetty ja kysely että miksi näin.

Vierailija
4/7 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terkuin lääkäri.

Hei "lääkäri", eikö tuossa tapauksessa kuuluisi kuitenkin potilasta ohjeistaa, miten annostuksen muuttaminen tehdään, kerrasta vai vähitellen? Monissa lääkkeissä sillä on merkitystä. Tai mistäpä sinä sen tietäisit.

Kirjoittaahan ne sen annostuksen siihen uuteen reseptiin. Ja apteekissa ne vielä tavaavat sen sinulle ääneen.

Vierailija
5/7 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terkuin lääkäri.

Kirjoittaahan ne sen annostuksen siihen uuteen reseptiin. Ja apteekissa ne vielä tavaavat sen sinulle ääneen.

Ei taida olla oikea "lääkäri". Apteekissa ei tuollaista opasteta.

AP:n kannattaa kysyä paikasta missä lääkkeet uusittu.

Vierailija
6/7 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terkuin lääkäri.

Ei taida olla oikea "lääkäri". Apteekissa ei tuollaista opasteta.

AP:n kannattaa kysyä paikasta missä lääkkeet uusittu.

Ihan oikea lääkäri. Ei oo aikaa joka bentsoriippuvaiselle alkaa soittelee. Kyl ne narkit sieltä itse ottaa yhteyden.

Vierailija
7/7 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Resepti varsinkaan bentso tai opioidiresepti ei pidä sisällään ajatusta, että sen uusiminen olisi automaatio. Toki sen voi vaan kokonaan hylätä. Toivottavasti ap pääsee eroon lääkeriippuvuudestaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä