Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Remppa vai muutto Suomi 2. kausi OFFICIAL

Vierailija
18.08.2022 |

Remppa vai muutto Suomi jatkuu 8.9. Odotatteko innolla vai tuletteko muuten vaan tähän ketjuun kommentoimaan, ettei voisi vähempää kiinnostaa?

Kommentit (675)

Vierailija
561/675 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juntit täällä vaahtoamassa kuinka "ulkomailla on kaikki niin paljon hienompaa"

"kauheita nää suomalaiset" "ulkomailla on niin hienoa ja upeaa" "kamalia nää suomalaiset," ....

itsetunto ongelmaiset suomea häpeävät juntit

Vierailija
562/675 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä vei valoisuutta asunnosta nuo vihreät seinät. Sitä oli ihan liikaa. Ehkä oli ajateltu yhtenäisyyttä, mutta nyt kaikki oli vihreää massaa, jopa kasvit hukkuivat sinne. Kontrasteista tulee mielenkiintoa.

Miksi telkkarille oli väkerretty ruma kotelo ja oma, varmaan kallis mittatilauskaluste? Miksei se ollut vain sitä seinää vasten, ehkä jopa seinälle nostettuna?

Pesukoneet oli ahtaasti tungettu komeroon. Nehän täytyy vetää sieltä ulos jos haluaa siivota pölyt kaapista. Toivottavasti siinä on hyvä ilmanvaihto ettei kaappi homehdu.

Pelihuone vauvalle..outo ajatus:D Voi olla että tippuu prioriteeteissa aika alas kun lapsi syntyy ja vauva-arki alkaa.

Se seinä oli ne kaapit jotka aukesivat telkkarin takaosaa päin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/675 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meni vähän ohi miksi eivät halua länteen. Onko se jotenkin huonoa aluetta vai miksi?

Itsekin ihmettelin. Selittivät sen verran, että sukulaiset ja kaverit asuvat idässä, mutta en itse laittaisi koskaan niin isoa painoarvoa etäisyydelle, jos kuitenkin asuvat samassa kaupungissa. Itselleni ja puolisolleni on tärkeintä työmatkan pituus. Kavereita ja sukulaisia on ympäri Suomen ja ulkomaillakin, joten emme pysty laittamaan painoarvoa heidän asuinpaikkojensa mukaan. Lähin sukulainen asuu 20 km päässä ja omat vanhempani yli 700 km päässä.

Asian ymmärtää ehkä vain paikalliset. Perinteisesti Tampereella väki jakautuu itä- ja länsipuolisiin ja valitulla puolella yleensä pysytään, harvemmin muutetaan kaupungin toiselle puolen. Raja menee Keskustorilla.

Tämä on muuten jännä juttu. Itse täysin junantuoma tamperelainen, mutta kun eka kämppä sattui olemaan itäpuolella, niin länsipuolelle en ole koskaan muuttanut enkä halua muuttaakaan!

Vierailija
564/675 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meni vähän ohi miksi eivät halua länteen. Onko se jotenkin huonoa aluetta vai miksi?

Itsekin ihmettelin. Selittivät sen verran, että sukulaiset ja kaverit asuvat idässä, mutta en itse laittaisi koskaan niin isoa painoarvoa etäisyydelle, jos kuitenkin asuvat samassa kaupungissa. Itselleni ja puolisolleni on tärkeintä työmatkan pituus. Kavereita ja sukulaisia on ympäri Suomen ja ulkomaillakin, joten emme pysty laittamaan painoarvoa heidän asuinpaikkojensa mukaan. Lähin sukulainen asuu 20 km päässä ja omat vanhempani yli 700 km päässä.

Asian ymmärtää ehkä vain paikalliset. Perinteisesti Tampereella väki jakautuu itä- ja länsipuolisiin ja valitulla puolella yleensä pysytään, harvemmin muutetaan kaupungin toiselle puolen. Raja menee Keskustorilla.

Tämä on muuten jännä juttu. Itse täysin junantuoma tamperelainen, mutta kun eka kämppä sattui olemaan itäpuolella, niin länsipuolelle en ole koskaan muuttanut enkä halua muuttaakaan!

Missä on työpaikkasi, kummalla puolella?

Vierailija
565/675 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nääs kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä on työpaikkasi, kummalla puolella?

Keskustassa, itäpuolella

Vierailija
566/675 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkku kirjoitti:

Asuipa Tampereen kohteessa mukava pariskunta mitä nyt ohjelman kautta välittyi.

Mutta taaskaan en ymmärrä, mihin se 30 000 euroa meni? Yhteen kaappiin pesukone ja kuivausrumpu eli siihen tilaan putkityöt ja varmaan vesieristykset.

Muu remppahan oli vain kaappien lisäys ja huoneiston maalaus? Vai menikö minulta jotakin ohi? Muut tilathan stailattiin ja keittiöön joku uusi kaappi.

Itse teetin kolmioon (verovelvoitteet hoidettu) kaikkien pintojen (seinät, katto, ovet, ei ph) tapetoinnin ja maalauksen, maksoi 6500 tarvikkeineen. Kaappeihin ja asennuksiin olisi jäänyt rutkasti rahaa.

Tai sitten täällä pikkukaupungissa on vain halvempaa.

Eikä minun olohuoneessa ole pyykkihuoltoa...

Minä taas hmettelin , että mitten mittatilauksena tehdyt kaapit sisältöineen sai tuolla 30.000€ JA se komeron muuttamisen kosteaksi tilaksi. Todellakin haluaisin tietää, mikä firma tekee kaapistoja tuohon hintaan, laittaisin tilauksen sisään heti.

Täällä on luettavissa kaikki remppakohteen tuotteet. Näyttää olevan Aina-keittiöiden kaapit. Mainitsivat sen myös jaksossa.

https://www.dropbox.com/s/u11v8hk5jodx6nd/EP8_tuotetietosivut_final.pdf…

Kiitos, mä kattelen hyvin usein näitä sisutusohjelmia ilman ääntä, kun kuvasta se muutoksen näkee ihan ilman selityksiäkin...

Vierailija
567/675 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä vei valoisuutta asunnosta nuo vihreät seinät. Sitä oli ihan liikaa. Ehkä oli ajateltu yhtenäisyyttä, mutta nyt kaikki oli vihreää massaa, jopa kasvit hukkuivat sinne. Kontrasteista tulee mielenkiintoa.

Miksi telkkarille oli väkerretty ruma kotelo ja oma, varmaan kallis mittatilauskaluste? Miksei se ollut vain sitä seinää vasten, ehkä jopa seinälle nostettuna?

Pesukoneet oli ahtaasti tungettu komeroon. Nehän täytyy vetää sieltä ulos jos haluaa siivota pölyt kaapista. Toivottavasti siinä on hyvä ilmanvaihto ettei kaappi homehdu.

Pelihuone vauvalle..outo ajatus:D Voi olla että tippuu prioriteeteissa aika alas kun lapsi syntyy ja vauva-arki alkaa.

Meillä on ollut koneet liukuoven takana jo 13 vuotta, eikä meillä ainakaan ole ollut ongelmia ilmanvaihdon kanssa. On suht pieni tila siinäkin käytettävissä.

Mun mielestä tuo vihreä oli itse asiassa nerokas, kiska se lattia oli sellainen harmaansävyinen, johon oikein mikään muu kuin valkoinen, vihreään taittava musta ja vihreä ei sovi.

Ja kyllä, puhun kokemuksesta. Meillä laitettiin uusi tapetti ja ainut, joka mätsäs lattian kanssa oli juurikin sellainen tapetti, jossa vihreää ja tummanharmaata. Vaikea selittää, mutta ymmärrän, mitä Marko ajoi takaa suunnitelmillaan.

Vierailija
568/675 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin! Uudessa jaksossa rempan teettäjän toivomus on, että takkaan ei kosketa. Ja Markohan koskee ja tilalle tulee akvaario!

"Takalle ei tehty mitään sellaista, etteikö sitä voisi muuttaa takaisin takaksi" kommentoi Marko.

Ei juma, jos joku poistaisi takkani ja vielä näinä aikoina. Toki en tiedä, milloin ohjelma on kuvattu.

Takan purku on hintavaa eikä se uusi takkakaan ilmainen olisi.

Olen sitä mieltä, että jos asiakas sanoo, että siihen ja siihen ei kosketa, niin siihenhän ei kosketa!

Enpä uskaltaisi miestä suunnittelemaan remppaa. No, eipä ole rahaakaan kymmeniä tuhansia.

Mutta en haluakaan akvaariota, akvaariokylppäriä tai pyykkihuoltoa olohuoneeseen.

Vierailija
569/675 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen myös, että takan tilalle on tuotu akvaario??? Tämän suunnittelijan käsiin en antaisi kotiani. Ja maksaisi vielä tuosta "ilosta".

Vierailija
570/675 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akvaario olohuoneessa! Ja niitä ainaisia suuria viherkasveja peittämään huonoa suunnittelua. Markon käsiin en antaisi minkäänlaista suunnittelua talossani.

Vierailija
571/675 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akvaario olohuoneessa! Ja niitä ainaisia suuria viherkasveja peittämään huonoa suunnittelua. Markon käsiin en antaisi minkäänlaista suunnittelua talossani.

Mutta osaa sentään käyttää värejä! Ahdistaa nämä kaikki beige-valkoinen-harmaa hirvitykset, kuin sairaalaan menisi.

Vierailija
572/675 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin! Uudessa jaksossa rempan teettäjän toivomus on, että takkaan ei kosketa. Ja Markohan koskee ja tilalle tulee akvaario!

"Takalle ei tehty mitään sellaista, etteikö sitä voisi muuttaa takaisin takaksi" kommentoi Marko.

Ei juma, jos joku poistaisi takkani ja vielä näinä aikoina. Toki en tiedä, milloin ohjelma on kuvattu.

Takan purku on hintavaa eikä se uusi takkakaan ilmainen olisi.

Olen sitä mieltä, että jos asiakas sanoo, että siihen ja siihen ei kosketa, niin siihenhän ei kosketa!

Enpä uskaltaisi miestä suunnittelemaan remppaa. No, eipä ole rahaakaan kymmeniä tuhansia.

Mutta en haluakaan akvaariota, akvaariokylppäriä tai pyykkihuoltoa olohuoneeseen.

EIhän sitä takkaa poistettu! Rouvahan poltti kynttilöitä, se ei edes ollut takka käytössä.

He olivat muutenkin puhuneet akvaariosta, sitähän se rouva nauroi!

Vierailija
573/675 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ottaa tätä ohjelmaa liian vakavasti. Käsikirjoitettuhan tämä on sitä äkillistä rahapulaa myöten.

Vierailija
574/675 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kevyesti ohitettiin ne rakenteiden katkaisut joita joku aiempi remppaaja oli tehnyt? Oliko tämä Lohjan ihme siis isännän entinen kotitalo, eli voisi kuvitella että siellä on suvun kanssa sitten vähän tehty itse ja säästetty?

Muutenkin aika eriskummallinen jakso, sitä rouvan ratsastussaappaiden säilytyshuonetta ei näytetty ollenkaan?

Vierailija
575/675 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen myös, että takan tilalle on tuotu akvaario??? Tämän suunnittelijan käsiin en antaisi kotiani. Ja maksaisi vielä tuosta "ilosta".

Takkahan oli toimivana paikallaan. Tulipesään oli vain kynttilöiden tilalle laitettu akvaario. Sen saa siitä kyllä pois ihan lihasvoimin.

Vierailija
576/675 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paananen on pihalla. Täällä ei voi tehdä jenkkihinnoilla. Porrasremppa muka 15000 euron arvoinen. Tässä tehdään viihdettä asiakkaan rahoilla. Älkää lähetkö kusetusohjelmaan.

Vierailija
577/675 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohjan budjetti oli vain 100 000. Mahtoiko Tepi jäädä saamatta?

Vierailija
578/675 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata ottaa tätä ohjelmaa liian vakavasti. Käsikirjoitettuhan tämä on sitä äkillistä rahapulaa myöten.

Niin, muttei se Markon ammattitaidosta hyvää kuvaa anna, se käsikirjoitus siis. Eikö se itse ole tajunnut, ettei kässäri hänen ammattitaitoaan imartele.

Vierailija
579/675 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole jaksoa kattonut, enkä kato, kun en jaksa näiden toistensa suuhun hohottamista. Ja markon erikoisia ratkaisuja.

https://www.is.fi/viihde/art-2000009177538.html

Tuo juttu pisti silmään lehdestä. 100 000 euroa ei riitä talon remonttiin Lohjalla? Eihän siellä nyt kuitenkaan mitään italialaisia marmoreita ole tilattu yms. järjetöntä?

Miten 100000 eurolla ei saa kaikkea? Mikä oli se rahaa syövä ylläri?

Ehkä mun vaan pitää pystyä kattomaan, kun jäi vaivaamaan.

Vierailija
580/675 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohjan jaksossa ihan hyvä muutos. Markon budjetit taas oli jälleen ihme. 100 000 ei riitä.

En tiedä, mihin tuhlaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi