Remppa vai muutto Suomi 2. kausi OFFICIAL
Remppa vai muutto Suomi jatkuu 8.9. Odotatteko innolla vai tuletteko muuten vaan tähän ketjuun kommentoimaan, ettei voisi vähempää kiinnostaa?
Kommentit (675)
Miksi tuo rouva puhuu noin oudosti?
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuo rouva puhuu noin oudosti?
Oisko virolaista juurta? Tai yrittää puhua "hyvin".
Olipa hienon näköiset nuo mustat ovet.
Aika paljon pitäis karsia jos me tänne muutettaisi, sanoo mies.
Aijaa, älä. Ootko sitä mieltä?
Vierailija kirjoitti:
No niin! Uudessa jaksossa rempan teettäjän toivomus on, että takkaan ei kosketa. Ja Markohan koskee ja tilalle tulee akvaario!
"Takalle ei tehty mitään sellaista, etteikö sitä voisi muuttaa takaisin takaksi" kommentoi Marko.
Ei juma, jos joku poistaisi takkani ja vielä näinä aikoina. Toki en tiedä, milloin ohjelma on kuvattu.
Takan purku on hintavaa eikä se uusi takkakaan ilmainen olisi.
Olen sitä mieltä, että jos asiakas sanoo, että siihen ja siihen ei kosketa, niin siihenhän ei kosketa!
Enpä uskaltaisi miestä suunnittelemaan remppaa. No, eipä ole rahaakaan kymmeniä tuhansia.
Mutta en haluakaan akvaariota, akvaariokylppäriä tai pyykkihuoltoa olohuoneeseen.
Jätkähän on joka ohjelmassaan käyttäytynyt hyvin ylimielisesti. Eikä ole aina ratkaissut asukkaan kertomia ongelmakohtia. En ymmärrä, miten se valitaan aina vaan uudestaan näihin ohjelmiin.
En ikinä päästäisi tuota riehumaan omaan kotiini.
Miten tuo remppa voi maksaa 100000 euroa?
Ihan kauhea tuo työpiste sängyn takana. Minä ainakin haluan sängyn seinään kiinni ja työtä tehdessä katsoa välillä ikkunasta ulos. Järjetön idea.
Mulla olis rempan tarve, toisaalta voisin muuttaa, mutta tuon kaksikon kyllä kierrän kaukaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kauhea tuo työpiste sängyn takana. Minä ainakin haluan sängyn seinään kiinni ja työtä tehdessä katsoa välillä ikkunasta ulos. Järjetön idea.
Jep. Työpiste makkarissa on ehdoton ei. Tuohon aulaankin olisi mahtunut, mutta kai siihen sitten kuuluu äänet yläkerrasta liian hyvin.
Marko ja remppatiimi kävi heillä siivoamassa. Rouva oli tyytyväinen.
Täällähän on ihan kivaa, rouva hymähteli.
Vierailija kirjoitti:
Näin on! Muutenkin mun mielestä aika mauton lopputulos. Eipä paljon mitään luksusta löytynyt.
Jos itse olisin laittanut 100 tonnia tuohon ja näkisin lopputuloksen, niin olisin todella pettynyt.
Luulin jo että vessan lasiseinän (ja kakkanhajuisten verhojen) jälkeen ei voi mennä pahemmaksi mut tää Lohja Pesualtaat kaappiin? Ja se työpiste. Voi jestas. Ja 100t ei riittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuolla Lohjan rouvalla arjen hallinnan taidot hukassa, kun ei vaatteille löydy paikkaa ja koti ku sikolätti? Jotenki oudon oloinen emäntä
Mites miehellä? Ei tarvitse osallistua kodinhoitoon? (En nähnyt alusta asti, eli en tiedä puhuttiinko pariskunnan työnjaosta)
Hyvät ja uudet kodinhoitotilat eivät auta, jos vaatehuoltoo ei pelitä. Eli itsekin pitää tehdä töitä että vaatteet/tekstiilit laitetaan paikoilleen. Tai sitten palkataan siivooja.
Nyt oli hyvä remppa mutta että 100 000?
Halutaan pienempi asunto, mutta ei olla valmiita luopumaan mistään kamasta. OK.
Tuo remontti näytti ihan hyvältä kun oli karsittu kaikki krääsä, mutta kun siihen lisää ne samat vanhat pyykinkuivatustelineet, ollaan takaisin lähtöpisteessä mutta 100 000 euroa köyhempinä.
Vierailija kirjoitti:
Marko ja remppatiimi kävi heillä siivoamassa. Rouva oli tyytyväinen.
Täällähän on ihan kivaa, rouva hymähteli.
Näissä pitäisi näyttää se kämppä sen jälkeen kun ne on roudanneet omat huonekalunsa takaisin ja asuneet siellä kuukauden. Ihan sama sikolätti lopputuloksena. En voi kuin ihmetellä, elääkö joku oikeasti noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuolla Lohjan rouvalla arjen hallinnan taidot hukassa, kun ei vaatteille löydy paikkaa ja koti ku sikolätti? Jotenki oudon oloinen emäntä
Mites miehellä? Ei tarvitse osallistua kodinhoitoon? (En nähnyt alusta asti, eli en tiedä puhuttiinko pariskunnan työnjaosta)
Mies teki matkatyötä, ei ole koskaan kotona. Sanoi ettei tarvii vaatekaappia, kunhan on matkalaukulle paikka. Sen takia rouva ei halunnut asua enää omakotitalossa kun mies ei ole koskaan edes ajamassa nurmikkoa eikä rouva innostunut miehen haluamasta akvaariosta kun mies ei olisi pitämättä kaloja hengissä.
Lohjan perhe tarttis sisäkön tai jonkun muun kodinhoitajan.
Elääkö ihmiset oikeasti tuollaisessa sekasotkussa vai onko se tehty ohjelmaa varten? Tuntuu, että suurin osa perheistä tarttis vaan ammattijärjestäjän apuja eikä Markon 100 000 euron ihmeremppoja.
No ainakin siihen akvaarioon. Sillä rahalla olisi saanut jotain hyödyllistäkin.