Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Remppa vai muutto Suomi 2. kausi OFFICIAL

Vierailija
18.08.2022 |

Remppa vai muutto Suomi jatkuu 8.9. Odotatteko innolla vai tuletteko muuten vaan tähän ketjuun kommentoimaan, ettei voisi vähempää kiinnostaa?

Kommentit (675)

Vierailija
441/675 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko hoikka rouva kenties itse kalastelemassa kehuja tällä kommentilla?

Millä kommentilla?

Taisi tätä kommenttia tarkoittaa "Hieno kylpyhuone tuli jaksossa 6, mutta erityisesti ihastuin talon hoikkaan rouvaan."

Vierailija
442/675 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ollut aiemmin katsonut suomalaista remppa ja muuttoa. Vancouverilainen on lempparini, ja kyllähän siinäkin Jill ja Todd "kiusoittelevat" toisiaan - asiakkaita kohdellaan mielestäni silti kunnioituksella kanadalaisversiossa..

Täytyy kyllä sanoa, että en suin surminkaan pahimmassa painajaisessani toivoisi kellekään samanlaista kiinteistönvälittäjää kuin mitä ovat valinneet tähän suomalaiseen ohjelmaan. Aivan kamala myötähäpeä kun kuuntelee miten tuo vaalea nainen puhuu asiakkaistaan, alentuvasti ja halveksien, kun nämä "uskaltavat kertoa" omista toiveistaan ja omista no-way-ponteistaan.

Ei hyvä, ei jatkoon. Ei taida olla hyvä koko BO LKV-yritykselle, joka joutui meillä juuri punaiselle listalle.

Tällaista se on ihan oikeassa elämässäkin. Korona-aikana kaikki saatiin myytyä niin helposti, että kiinteistövälittäjät suostui pitkin hampain pitämään edes yksityisnäyttöä ja vaativat melkein tarjouksenkin ennen näyttöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/675 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä koskaan, ikinä, milloinkaan, ole kaivannut pesutiloihin lämmitettyä SEINÄÄ. Mitä ihmettä Markon päässä liikkuu?

Äläs nyt! Onhan se hienoa nojata lämmitettyyn seinään ja kauhoa vettä päällensä. Tai miten se sitten korvaa suihkun, onko se se pallilla istuminen? Emme ole nähneet vielä minkälainen on Tepi Kolmonen! Senkin ihmeen tulemme varmaan näkemään.

Vierailija
444/675 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä koskaan, ikinä, milloinkaan, ole kaivannut pesutiloihin lämmitettyä SEINÄÄ. Mitä ihmettä Markon päässä liikkuu?

Äläs nyt! Onhan se hienoa nojata lämmitettyyn seinään ja kauhoa vettä päällensä. Tai miten se sitten korvaa suihkun, onko se se pallilla istuminen? Emme ole nähneet vielä minkälainen on Tepi Kolmonen! Senkin ihmeen tulemme varmaan näkemään.

Loogisesti seinätepin jälkeen tepi kolmonen olisi "spa-osaston" lämmitetty katto. Siihen voisi kiinnittyä vaikka valtavalla imukupilla jäähdyttelytauolla lämmittelemään. Toinen voisi sitten vaikka suihkutella alhaalta katossa roikkujaa.

Vierailija
445/675 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan surkea tuo keittiön uudistus. Olis nyt edes se hella vaihdettu. Miten muka 70 000 ei riitä molempiin? Ihan kamalaa rahan hassausta. Oliko se lopulta budjetti?

Vierailija
446/675 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä olisin tässä asiakkaana, niin haluaisin mieluummin mahdollisimman monta remontoitua/paranneltua tilaa kuin jotkut luksussuihkut tai muuta "luksusta". Ei mulle ole merkitystä, tuleeko suihku katosta vai onko se ihan tavallinen. Se ei lohduta pätkääkään kun tuskailee toimimattomien tai rumien tilojen kanssa.

Jos 70 tonnilla ei saa kylppäriä ja keittiötä rempattua niin jo on kumma. Tässäkään ei ollut mikään kartano kyseessä vaan ihan tavallinen asunto ja keskikokoiset tilat.

Vierailija
447/675 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan surkea tuo keittiön uudistus. Olis nyt edes se hella vaihdettu. Miten muka 70 000 ei riitä molempiin? Ihan kamalaa rahan hassausta. Oliko se lopulta budjetti?

Varmaan ei saatu 4000€ Mieleä, niin ei oteta sitten mitään. Minusta nuo nyt muodissa olevat kuparihanat ja sadesuihkut on rumia. Minulle käy aivan tavallinen ja ajaton hana ja suihku. Paremmat suihkutkin saa kuin sadesuihkussa. 10 vuoden päästä noita mahtihanoja on joka kirpparilla.

Vierailija
448/675 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva kun muuallakin tekisivät ohjelmaa. Tuo pääkaupunkiseudun hintataso on kyllä korkea.

Vierailija
449/675 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mä olisin tässä asiakkaana, niin haluaisin mieluummin mahdollisimman monta remontoitua/paranneltua tilaa kuin jotkut luksussuihkut tai muuta "luksusta". Ei mulle ole merkitystä, tuleeko suihku katosta vai onko se ihan tavallinen. Se ei lohduta pätkääkään kun tuskailee toimimattomien tai rumien tilojen kanssa.

Jos 70 tonnilla ei saa kylppäriä ja keittiötä rempattua niin jo on kumma. Tässäkään ei ollut mikään kartano kyseessä vaan ihan tavallinen asunto ja keskikokoiset tilat.

Tuo hella (ja liesituuletin) ois todellakin pitänyt uudistaa samalla. Nyt uusi asukas joutuu vaihtamaan tasonkin, jos haluaa integroidun induktiolieden. Ehkä uusi asukki remontoi koko keittiön.

Vierailija
450/675 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan ei saatu 4000€ Mieleä, niin ei oteta sitten mitään. Minusta nuo nyt muodissa olevat kuparihanat ja sadesuihkut on rumia. Minulle käy aivan tavallinen ja ajaton hana ja suihku. Paremmat suihkutkin saa kuin sadesuihkussa. 10 vuoden päästä noita mahtihanoja on joka kirpparilla.

Minä en tekisi sadesuihkulla mitään, koska pesen vain ja ainoastaan käsisuihkulla, jotta pystyn torjumaan veden menemisen korviin. Vettä korviin ja sen jälkeen onkin monen kuukauden piina, kun se ei tule sieltä pois, mulla on niin oudonmuotoiset korvat. Koettu on nuorempana ihan tarpeeksi.

Vierailija
451/675 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marko on kyllä mestari hassaamaan remonttibudjetin älyttömyyksiin. 

Vierailija
452/675 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirka-perhejaksossa tulee olo, et koko porukka on palkattuja koomikkoja. Eihän tuollaisia ihmisiä voi oikeasti olla?

Ja eikö heillä ole ystäviä, lapsellakaan, kun voi yhtäkkiä Ouluun asti muuttaa? Vai onko tämä käsikirjoitettua kaikki?

Aikuisten muuttaminen ei ole varmaan ongelma, varsinkin jos on työ mitä voi tehdä missä vain, tai on ammatti jolla on kysyntää.

Sitä pikkupoikaa mietin, jos oli kouluikäinen, niin koulun vaihtaminen on riski.

Tosin Ouluun muuttaessa voittaa senkin suhteen.

Vierailija
453/675 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anne on niin kaunis! Onkohan varattu?

M58

Vierailija
454/675 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin täysin pska ohjelma, yhden jakson katoin pakolla loppuun.

Vierailija
455/675 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.instagram.com/taloluonnonmaalla/?hl=fi

Huijausta koko ohjelma, eihän tämä esittelyssä ollut talo ollut edes myynnissä missään vaiheessa

Vierailija
456/675 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ohjelmassa eniten ärsyttää se Markon ja Annen tyhjän nauraminen, niin typerää!!

Vierailija
457/675 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/taloluonnonmaalla/?hl=fi

Huijausta koko ohjelma, eihän tämä esittelyssä ollut talo ollut edes myynnissä missään vaiheessa

Jep niin on. Ei oo tuota https://www.instagram.com/p/CjnTAOOjBVv/?igshid=YmMyMTA2M2Y= Munkkiniemen asuntoakaan näkynyt julkisessa myynnissä, kun just Munkkiniemen kolmioihin ja kaksioihin hakuvahdit. Varmaan mennyt Bo:n pöytälaatikosta jollekin, tiedä sitten.

Vierailija
458/675 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en tekisi sadesuihkulla mitään, koska pesen vain ja ainoastaan käsisuihkulla, jotta pystyn torjumaan veden menemisen korviin. Vettä korviin ja sen jälkeen onkin monen kuukauden piina, kun se ei tule sieltä pois, mulla on niin oudonmuotoiset korvat. Koettu on nuorempana ihan tarpeeksi.

Siis onpa kummallinen vaivaa sulla! En oo kuullutkaan. Aina oppii uutta.

Vierailija
459/675 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herttinen sentään lasiseinä käytävästä suihkutiloihin. Kiva tuollaista yrittää myydä.

Vierailija
460/675 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, aivan järkky ohjelma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi