Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten joku voi elää koko elämänsä yksin

Vierailija
17.08.2022 |

Ilman minkäänlaista parisuhdetta? Siis vuosikausia ilman hellyyttä, seksiä ja toisen ihmisen läsnäoloa? Miten se on mahdollista? Tarkoitan nyt todellakin sellaista, ettei oikein koskaan ole ollut minkäänlaisessa parisuhteessa, muttei myöskään harrasta hetkellisiä suhteita, vaan tyytyy olemaan yksin?

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt saisin valita, en lähtisi parisuhteeseen. Näin keski-ikäisenä ymmärrän että rakkaus ja onni löytyvät omasta sisimmästä, eivät toisesta ihmisestä. Ei pidä etsiä täydentävää ja puuttuvaa palasta suhteista vaan pitää löytää täyteys ja onni yksin. Suhteet johtavat useimmiten vain sydänsuruihin ja epätoivoon silloin kun niihin ryhtyy väärin perustein.

Kaksi tasapainoista ja omat haavansa tuntevaa voi muodostaa hyvän, jopa onnellisen suhteen keskenään. Ovat riittävän itsenäisiä eivätkä tarvitse toisistaan tukikeppiä, kannustajaa kylläkin. Onneksi noitakin suhteita on paljon. 

Tietysti on selvää, että iso osa porukasta ei ikinä kykene tuolle itsenäisyyden ja eheyden tasolle, Mutta siihen voi päästä, vaikka olisi kuinka kehnot lähtökohdat. Töitä vaan joutuu tekemään enemmän kuin ne, jotka saivat hyvän peilin kotoaan, siis terveen realistisen käsityksen itsestään.

Vierailija
82/86 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

VOI KUULE AP!

Sinä kuvittelet, että ihminen ilman parisuhdetta elää ilman seksiä?

Keskimäärin sinkkuihmisellä on monin kerroin aktiivisempi seksielämä kuin vaikka yli kaksi vuotta vuotta parisuhteessa olleella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen jo lähemmäs 30v Neitsyt ja en kaipaa toista ihmistä vierelleni. Toki voi olla, ettei sitä osaa kaivata kun sitä lähimmäisen rakkautta ei ole koskaan kokenut. Joku kuka oikeasti valitsisi minut ensimmäiseksi.

Mutta mikäpä se tässä.

Kosketus muutenkin ahdistaa. Lapsenakaan ei minua halattu.

Muutaman kerran teininä pidin toista kädestä kiinni, mutta jännitti niin että kämmenet hikosivat. Olihan se mukavaa.

Ehkä vielä joskus?

Vierailija
84/86 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Helposti jää jos olet syntynyt luuseriksi. Minä olen ainakin sellainen.

Jos viihtyy yksin tai eläimien kanssa eikä vaan jaksa parisuhteita. Onko sellainen ihminen luuseri?

Vierailija
85/86 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta 30v mies jolla poikuus tallella eikä mitään parisuhdekokemuksia. Pitkään olen miettinyt niihin liittyviä asioita eikä se ole se parisuhde tai läheisyys, koskettaminen yms. tai seksikään mitä sitä eniten haluaisi.

Kaikki nuo on niitä asioita joilla minun mielestä osoitetaan rakkautta. Kaikkein eniten minä haluaisin jonkun jota rakastaa. Se tähän astisessa elämässä eniten kalvaa ettei ole ollut yhtäkään kumppania jolle näyttää että kyllä minäkin haluan oppia ja osata rakastamaan.

Vierailija
86/86 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen onnellisuus lähtee ihmisestä itsestään. Kun rakastaa itseään, niin ei tarvi rakkautta muualta. Yksinolo on parasta. Miksi pilata oma hyvä seura muilla ihmisillä. Aseksuaalina en kaipaa seksikään.