Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseni sai tänään kauhukohtauksen vaipanvaihdon yhteydessä

Vierailija
24.10.2006 |

ja huusi vain itkien " ei vaippaa, ei vaippaa" ! Tälläistä ei ole koskaan ennen tapahtunut ja ihmettelin mitä tämä oikein on?!?!?! :( :(

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä 4 lasta, joista jokainen oppinut eri-ikäisenä kuivaksi. nopein oppi melkein heti yksivuotispäivänsä jälkeen ja hitain (tähän mennessä) oli paria kuukautta vajaa 3 ennenkuin oppi kuivaksi.

lapset ovat erilaisia ja kehittyvät eri tahdissa.

tämä ei-kuiva lapseni on kuitenkin kaikilla muilla kriteereillä mitattuna huomattavasti kehitystään edellä. puhe ja motoriikka ylittävät jo kolmevuotiaan tason kevyesti.

outoa ehkä sinusta, minusta ei.

Vierailija
22/26 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kyse ollut alunperin kauhukohtauksesta tai uhmasta, ei kuivaksioppimisesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo vaippakauhu tarkoittaa sitä että vaipan voisi jo jättää pois.

Tuon ikäinen kun voisi jo olla kuiva.

Vanhemmat vaan luistaa hommistaan ;)

Vierailija
24/26 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltäkin löytyy yksi vaippoja käyttävä 2-vuotias, enkä myönnä olevani laiska. Lapset ovat valmiita potalle eri aikaan.

Kannattaisi tästäkin aiheesta lukea niistä kirjoistanne.

Vierailija
25/26 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on. Ja samaa mieltä olen, ettei Wahlgren toki ole mitään jumalan sanaa, monissa jutuissa olen itsekin eri mieltä. Sitä en kyllä ymmärrä, että miten tupakointi liittyy varsinaiseen asiaan eli uhmiksen kasvatuspuoleen.

Mitä tulee Wahgrenin neuvoihin, niin ei niitä kannata yksittäin antaa, juttu on kokonaisuus. Ja minusta oleellinen asia on se vastus. Monissa perheissä joissa on kovasti rakkautta ja rajoja, puuttuu vastus. Jos lapsi mankuu uhmassaan jotain asiaa, ei pystytä reippaasti sanomaan että kuulepas nyt ET SAA. Voivotellaan ja pahoitellaan ja kierretään asiaa. Nyt ei ole ja ostetaa kaupasta ja voi harmi! ja niin edelleen. Olen tätä seurannut lähipiirissä ja ei hyvä.

Vierailija
26/26 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

on. Ja samaa mieltä olen, ettei Wahlgren toki ole mitään jumalan sanaa, monissa jutuissa olen itsekin eri mieltä. Sitä en kyllä ymmärrä, että miten tupakointi liittyy varsinaiseen asiaan eli uhmiksen kasvatuspuoleen.

Mitä tulee Wahgrenin neuvoihin, niin ei niitä kannata yksittäin antaa, juttu on kokonaisuus. Ja minusta oleellinen asia on se vastus. Monissa perheissä joissa on kovasti rakkautta ja rajoja, puuttuu vastus. Jos lapsi mankuu uhmassaan jotain asiaa, ei pystytä reippaasti sanomaan että kuulepas nyt ET SAA. Voivotellaan ja pahoitellaan ja kierretään asiaa. Nyt ei ole ja ostetaa kaupasta ja voi harmi! ja niin edelleen. Olen tätä seurannut lähipiirissä ja ei hyvä.

t:26

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä