Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kysyttävää kuntoilusta? mulla olisi tekemisen puute joten kysy, niin vastaan!

Vierailija
24.10.2006 |

olen koulutukseltani ft ja pt.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

syviä selkälihaksia? Salilla olen sellaisella pumppujutulla siirrellyt käsillä vipua toiselta sivulta toiselle ja siinä selkälihakset ovat saaneet pientä sivuliikettä ja sarjat jotain 50, mut miten saisin kotona tasapainoitettua sen liikkeen ilman sitä laitetta?

Vierailija
2/15 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko muuttaa myös ruokavalio terveelliseksi :D?

Ylipainoa ei ole.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

suuria ja laajoja kiertoja ja pieniä, nopeita kiertoja yhdistellen ja alkuasentoa vaihtaen (istuen selkä suorassa, istuen ja kumartuen eteenpäin).



Vierailija
4/15 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

perusruokavaliolla tuloksia pitäisi kuitenkin syntyä. kuinka urheilullisen vartalon sitten haluat?

Vierailija
5/15 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön epäsäännöllisesti ja usein epäterveellisesti (roskaruokaa, herkkuja, liian vähän vihanneksia, hedelmiä).

Helppo on vielä saada itsensä urheilemaan, mutta ruokavalion muutos on isompi homma.

Vierailija
6/15 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tietää voiko kuntosali harjoituksella/tietenkin yhdistettynä ruokavalio, muokata todella vartaloaan? (millainen treeni ,kuinka monta krt viikossa?) Mulla on jäänyt lasten teon jälkeen " pömppis" jota en ole saanut pois vaikka kuin laihdutan. Tämä on oikeesti mulle inhokki asia. Onko siis ainoa tapa päästä eroon siitä mennä vatsanmuotoilu leikkaukseen-johon mulla ei todellakaan ole ikinä varaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/15 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapaluiden päällä! ja siitä kiertoja puolelta toiselle. muista katsoa kierron suuntaan.

Vierailija
8/15 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä jos lisäisit hedelmien ja vihannesten osuutta ainakin jos iso remppa tuntuu liian kovalta palalta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/15 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuntosali yhdistettynä hikiliikuntaan muokkaa varmasti vartaloasi! onko sinulla teetetty ohjelma?



mitä jos kokeilisit pilatesta tai vaikka astanga joogaa? noilla voisi pömppis joutua koville!

Vierailija
10/15 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on ylipainoninen, juuri synnyttänyt ja ollut liikkumatta juuri lainkaan neljään kuukauteen raskausvaivojen takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/15 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin olen siis raskaana enkä oikein voi liikkua enää entiseen malliin. omalla kohdallani jää siis nähtäväksi, miten saan itseäni niskasta kiinni synnytyksen jälkeen..



mutta mutta: teoriassa neuvoisin lähtemään vaunulenkille päivittäin vaikkapa 45 minuutiksi tai tunniksi. kävelystä on ylipainoisen helppo lähteä liikkeelle ja voimien kasvaessa lisätä haastetta vaikkapa haasteellisemmalla maastolla (ylämäkiä jne.).



myöhemmin voi t lisätä mahdollisuuksien mukaan kuntosalia tai jotain mieleistäsi jumppaa!

Vierailija
12/15 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo kärryttely oli mielessä. Vesijuoksua harrastin aiemmin, mutta ei ole ollut sinnekään enää menemistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/15 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulehduksien välttämiseksi! vaunuiltaessa saa vauvakin happea, mikäs sen kivempaa.



niin, ja perässä tullaan. nyt varmaan selvisi, miksi minulla on tekemisen puute..

Vierailija
14/15 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä että tarkensit, sillä mä tässä mietin, että pidänkö sitä keppiä tossa edessä pysty vai vaakasuorassa...puoliso tossa repes nauramaan ja sanoi, että huttuako aioin keittää sillä:D



Mut paremmalta kuulostaa toi selän takainen kierto. kierränkö vaakatasossa vai kiemurtelenko kasia? sori, kun en yhtään tiedä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/15 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kierrot vaakatasossa niin, että lantio pysyy paikallaan ja vain yläselkä kiertyy. tähän lisäät vielä eteenpäin kumarruksen (vaatii vähän koordinaatiota mutta onnistuu harjoittelemalla).



lisäksi voit taivutella sivuille.