Minkä työn valitsisit jos saisit minkä tahansa?
Lyhyet perustelut, miksi juuri tämä työ tai ammatti?
Kommentit (14)
Rivikansanedustaja. Ei mitään vastuuta mistään. Rahaa tulee kiitettävä summa ja yhden kauden jälkeen saa tuntuvat sopeutumiseläkkeet.
Matkailubloggari. Matkailisin ympäri maailmaa ja kirjoittaisin kokemuksistani. Minulla olisi satojatuhansia seuraajia ja mainostajat maksaisivat matkani ja elämäni.
Joku Web3:seen liittyvä duuni, koska uusi teknologia kiinnostaa
Vierailija kirjoitti:
Rivikansanedustaja. Ei mitään vastuuta mistään. Rahaa tulee kiitettävä summa ja yhden kauden jälkeen saa tuntuvat sopeutumiseläkkeet.
Kuinka paljon heille jää käteen verojen jälkeen kuussa?
Mietin, että tienaanko enemmän...
Urheilutoimittaja. Rakastan urheilun katsomista ja kirjoittaminenkin sujuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistäpä me kenenkään veroprosentteja voimme tietää. Koska et itse osaa käyttää googlea, autan vähän:
Eduskunta ilmoittaa kansanedustajan palkkion olevan vaalikauden 2019–2022 alusta lukien 6 614 euroa kuukaudessa. Neljän eduskuntavuoden jälkeen palkkio kohoaa 6 945 euroon ja 12 vuoden jälkeen 7 408 euroon kuukaudessa
Palkkio ei toki muodosta yksinään kansanedustajan tuloja.
t. eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000001159691.html
Tuolta tietoa kansanedustajien etuuksista ja palkkioista. Täydennyksenä tämä: Sopeutumisraha on 36–60 prosenttia kansanedustajan palkkiosta, mikä tarkoittaa käytännössä 2 100–3 800 euroa kuukaudessa
Voisin päteä ylilääkärinä. Käskisin vain kaikkia painumaan helvettiin ja jättämään minut rauhaan.
Eläinlääkäri ja eläinten auttamispartiossa.
Taiteilija. Aina olen halunnut olla.
Olen tosi hyvä, mutta on vaikea saada töitä, tai mitään kontakteja.
Ei ole paljoa aikaa myöskään kasvattaa portfoliota vapaa-ajalla sillä teen nyt niin vaativaa fyysistä työtä että aina jaksaminen loppu kun töistä pääsee :(
Voisin olla sellainen sänkyjen koenukkuja vaikka jossain Unikulmalla tai Hästensilla. 😀