Voiko 30v mies mielestänne olla yhtä komea kuin 20v mies?
Vai onko kaikki kolmekymppiset jo väistämättä rupsahtaneita?
Kommentit (68)
Ei riipu iästä vaan geeneistä ja vietetystä elämästä. Terveydestä myös.
Samoin naisilla.
30-vuotiaan naisen mielestä kyllä.
20-vuotiaan naisen mielestä ei.
Vierailija kirjoitti:
40-50 vuotiaana mies on parhaimmillaan/komeimmillaan.
Ei todellakaan. Kyllä se on alle 25v
20 on vielä pojan näköinen. 30 miehen.
20-ikäinen on poika, siis suloinen, ei komea.... komeus ilmenee +3o ikäisissä ja paranee senjälkeen kokoajan.
Monet miehet on upeita minkä ikäisinä tahansa. Vanhetessaan jopa karismaattisempia. Harmaus on upeutta miehillä, mutta ei naisella.
Naisilla ei niinkään sama päde. Poikkeuksia toki on, mutta synnyttäminen ja vaihdevuodet voi viedä alas. Samoin naisten lihoaminen on masentava asia, mikä ei miehillä niin korostu samassa mittakaavassa vaikka painoa tulisi... toki läski ei kaunista ketään. Ollaanpa nyt kuitenkin rehellisiä.
Riippuu elintavoista. 20-vuotias näyttää pikkupojalta. 30v mieheltä, ellei oo aivan vetelä/laiha/lihava kroppa
Itse pidän kolmikymppisiä miehiä Miehinä. Ovat komeimmillaan tuolloin. Miehekkäitä, ihania: tuuheat hiukset, lihaksikas kroppa, leveät hartiat, partaa, uroksia voimakkaimmillaan!
Kaksikymppiset ovat poikia vielä. Komeita hekin, mutta untuvikkoja vielä. Tosin silloin, kun itse olin parikybänen, tykkäsin omanikäisistä ja pidin kaksikymppisiä jo aikuisina miehinä. Silloin ne kolmikymppiset tuntuivat jo ikälopuilta :D
N47
Vierailija kirjoitti:
Monet miehet on upeita minkä ikäisinä tahansa. Vanhetessaan jopa karismaattisempia. Harmaus on upeutta miehillä, mutta ei naisella.
Naisilla ei niinkään sama päde. Poikkeuksia toki on, mutta synnyttäminen ja vaihdevuodet voi viedä alas. Samoin naisten lihoaminen on masentava asia, mikä ei miehillä niin korostu samassa mittakaavassa vaikka painoa tulisi... toki läski ei kaunista ketään. Ollaanpa nyt kuitenkin rehellisiä.
Noh, kyllä ne miehetkin vanhentuessaan rupsahtavat, ollaanpa nyt kuitenkin rehellisiä.
Kalju paistaa, tukka ja parta harmaantuu, rillit kasvaa päähän, ryhti menee lysyyn, maha pömpöttää ja perce roikkuu. Naamakin leviää.
Mutta hei, me ollaan kaikki ihmisiä ja hyviä sellaisina kuin olemme! Elettyä elämää takana ja toivottavasti edessäkin vielä.
Aiotko perustaa perheen nyt, kun olet perheenperustamisiässä?
Häh. Ainakin minun silmään 30-vuotiaat näyttää komeammilta kuin 20v poikaset. Outo kysymys. Vai olenko minä outo?
Vierailija kirjoitti:
20 on vielä pojan näköinen. 30 miehen.
Totta, mutta se poikamaisuus ulkonäössä ei haitannut silloin kun itsekin olin saman ikäinen tyttö. Nyt vasta näkee ne parikymppiset "poikina" kun on itse yli 30. Nyt mun mielestä on oman ikäiseni parhaita, ihan niin kuin on ollut aina ennenkin oman ikäiseni.
Makuasia. Mä en edes kaksikymppisenä ihaillut kaksikymppisiä miehiä, yleensä mun idolit oli 40-60. Muusikot, filmitähdet yms. Mutta kyllä mä olin vuosia avoliitossa yli viisikymppisen proffan kanssa kun olin itse opiskelija joten oli tosielämässäkin sama maku, vanhempien miesten charmi puri. Sama ikäluokka kiinnostaa nyt kun olen itsekin tuota ikäryhmää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan. Kyllä se on alle 25v
Minusta se raja on 40 v. Tuosta eteenpäin mennään alas.
Toki jos mies ei nuorenakaan harrasta mitään liikuntaa, syö liikaa, ryyppää ja röökaa, niin se voi olla menetetty tapaus jo 30-vuotiaana. Se on niiin yksilöllistä tämä.
Vierailija kirjoitti:
T. Pirjo45
Vierailija kirjoitti:
Makuasia. Mä en edes kaksikymppisenä ihaillut kaksikymppisiä miehiä, yleensä mun idolit oli 40-60. Muusikot, filmitähdet yms. Mutta kyllä mä olin vuosia avoliitossa yli viisikymppisen proffan kanssa kun olin itse opiskelija joten oli tosielämässäkin sama maku, vanhempien miesten charmi puri. Sama ikäluokka kiinnostaa nyt kun olen itsekin tuota ikäryhmää.
Oletko kasvanut ilman isää tai jäänyt vaille isän antamaa huomiota ja rakkautta?
Komeimmillaan. Siitä se alamäki sitten alkaa.
Miesten priima on 18-25. Sitä vanhemmat alkaa setäytymään