Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko 30v mies mielestänne olla yhtä komea kuin 20v mies?

Vierailija
16.08.2022 |

Vai onko kaikki kolmekymppiset jo väistämättä rupsahtaneita?

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

40-50 vuotiaana mies on parhaimmillaan/komeimmillaan.

Vierailija
2/68 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riipu iästä vaan geeneistä ja vietetystä elämästä. Terveydestä myös.

Samoin naisilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

30-vuotiaan naisen mielestä kyllä.

20-vuotiaan naisen mielestä ei.

Vierailija
4/68 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan. Kyllä se on alle 25v

Vierailija
5/68 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 on vielä pojan näköinen. 30 miehen.

Vierailija
6/68 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-ikäinen on poika, siis suloinen, ei komea.... komeus ilmenee +3o ikäisissä ja paranee senjälkeen kokoajan.

Vierailija
7/68 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet miehet on upeita minkä ikäisinä tahansa. Vanhetessaan jopa karismaattisempia. Harmaus on upeutta miehillä, mutta ei naisella.

Naisilla ei niinkään sama päde. Poikkeuksia toki on, mutta synnyttäminen ja vaihdevuodet voi viedä alas. Samoin naisten lihoaminen on masentava asia, mikä ei miehillä niin korostu samassa mittakaavassa vaikka painoa tulisi... toki läski ei kaunista ketään. Ollaanpa nyt kuitenkin rehellisiä.

Vierailija
8/68 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu elintavoista. 20-vuotias näyttää pikkupojalta. 30v mieheltä, ellei oo aivan vetelä/laiha/lihava kroppa

Vierailija
9/68 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän kolmikymppisiä miehiä Miehinä. Ovat komeimmillaan tuolloin. Miehekkäitä, ihania: tuuheat hiukset, lihaksikas kroppa, leveät hartiat, partaa, uroksia voimakkaimmillaan!

Kaksikymppiset ovat poikia vielä. Komeita hekin, mutta untuvikkoja vielä. Tosin silloin, kun itse olin parikybänen, tykkäsin omanikäisistä ja pidin kaksikymppisiä jo aikuisina miehinä. Silloin ne kolmikymppiset tuntuivat jo ikälopuilta :D

N47

Vierailija
10/68 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuotias on vielä poikanen.

Vierailija
11/68 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet miehet on upeita minkä ikäisinä tahansa. Vanhetessaan jopa karismaattisempia. Harmaus on upeutta miehillä, mutta ei naisella.

Naisilla ei niinkään sama päde. Poikkeuksia toki on, mutta synnyttäminen ja vaihdevuodet voi viedä alas. Samoin naisten lihoaminen on masentava asia, mikä ei miehillä niin korostu samassa mittakaavassa vaikka painoa tulisi... toki läski ei kaunista ketään. Ollaanpa nyt kuitenkin rehellisiä.

Noh, kyllä ne miehetkin vanhentuessaan rupsahtavat, ollaanpa nyt kuitenkin rehellisiä.

Kalju paistaa, tukka ja parta harmaantuu, rillit kasvaa päähän, ryhti menee lysyyn, maha pömpöttää ja perce roikkuu. Naamakin leviää.

Mutta hei, me ollaan kaikki ihmisiä ja hyviä sellaisina kuin olemme! Elettyä elämää takana ja toivottavasti edessäkin vielä.

Vierailija
12/68 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiotko perustaa perheen nyt, kun olet perheenperustamisiässä?

Vierailija
13/68 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh. Ainakin minun silmään 30-vuotiaat näyttää komeammilta kuin 20v poikaset. Outo kysymys. Vai olenko minä outo?

Vierailija
14/68 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20 on vielä pojan näköinen. 30 miehen.

Totta, mutta se poikamaisuus ulkonäössä ei haitannut silloin kun itsekin olin saman ikäinen tyttö. Nyt vasta näkee ne parikymppiset "poikina" kun on itse yli 30. Nyt mun mielestä on oman ikäiseni parhaita, ihan niin kuin on ollut aina ennenkin oman ikäiseni.

Vierailija
15/68 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuasia. Mä en edes kaksikymppisenä ihaillut kaksikymppisiä miehiä, yleensä mun idolit oli 40-60. Muusikot, filmitähdet yms. Mutta kyllä mä olin vuosia avoliitossa yli viisikymppisen proffan kanssa kun olin itse opiskelija joten oli tosielämässäkin sama maku, vanhempien miesten charmi puri. Sama ikäluokka kiinnostaa nyt kun olen itsekin tuota ikäryhmää.

Vierailija
16/68 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan. Kyllä se on alle 25v

Minusta se raja on 40 v. Tuosta eteenpäin mennään alas.

Toki jos mies ei nuorenakaan harrasta mitään liikuntaa, syö liikaa, ryyppää ja röökaa, niin se voi olla menetetty tapaus jo 30-vuotiaana. Se on niiin yksilöllistä tämä.

Vierailija
17/68 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Pirjo45

Vierailija
18/68 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makuasia. Mä en edes kaksikymppisenä ihaillut kaksikymppisiä miehiä, yleensä mun idolit oli 40-60. Muusikot, filmitähdet yms. Mutta kyllä mä olin vuosia avoliitossa yli viisikymppisen proffan kanssa kun olin itse opiskelija joten oli tosielämässäkin sama maku, vanhempien miesten charmi puri. Sama ikäluokka kiinnostaa nyt kun olen itsekin tuota ikäryhmää.

Oletko kasvanut ilman isää tai jäänyt vaille isän antamaa huomiota ja rakkautta?

Vierailija
19/68 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komeimmillaan. Siitä se alamäki sitten alkaa.

Vierailija
20/68 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten priima on 18-25. Sitä vanhemmat alkaa setäytymään