Kuuma on. Hikoilen täällä oikein kunnolla. Miten sinä voit?
Kommentit (72)
Kävin meressä uimassa. Oli virkistävää. Rannalla oli kuuma, mutta tuuli aika reippaasti, joten sää oli oikein mukava.
Nyt on jo lämpötila laskenut. Hyvä aika tuulettaa. Huomiselle on lupailtu sadetta.
Vierailija kirjoitti:
Hirveä olo. Korona ja yli 38 kuumetta jo kolmatta päivää. Olen hikoillut miljoona litraa.
Otan osaa. Tsemppiä jatkoon.
Tuo aikaisempi koronapotilas.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas hikoilen ja palelen, yhdessä ja erikseen, vaihtelevalla intensiteetillä. Enää ei onneksi satu ihan koko ajan ihan joka kohtaan kehossa. Nyt on kuitenkin hiirikäden ranne kipeä, joten tämän viestin jälkeen pitää lähteä lepäämään.
Keski-Suomessa.
t. covid-19 potilas
Tsemppiä sinne sinullekin.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kysymästä, minulla on tuskallisen kipeät peräpukamat ja muija nalkuttaa kolmatta päivää siitä kun pieraisin hänen pikkuserkkuna häissä.
Otan osaa.
Minäkin tiedän konstin, millä saisin peräpukamani kipeiksi: Muutama lasillinen jotain keinomakeutettua juomaa, ja muutamaan päivään ei "tarvitsisi" istua.
Vierailija kirjoitti:
31 astetta ja istun avonaisen ikkunan vieressä.
Melkein 28 astetta, kunnes laitoin tunti sitten ilmastointilaitteen päälle. Nyt on asteen vähemmän.
Oulussa parin tunnin ukkosmyräkkä joka viilensi mukavaan n. 20 asteeseen. Paikkoja oli kuin Venetsiassa. Hurjaa salamain välkettä edelleen, ei kannata ulos juuri nyt
🌩🌩🌩
Hikoilin töissä. Piti sitoa huivi päähän hikinauhaksi, kun silmiin valui muuten hiki. T paitaa vaihdoin pari kertaa. Neljä tuntia navetointia ikivanhassa, luojan armosta pystyssä pysyvässä, saunakuumassa mörskässä. Käsipelillä kaikki; kannulypsykone oli modernein kone, muuten mentiin kottikärryt ja talikko tyylillä. Vettä, vissyä ja urheilujuomaa latkin litran tunnissa. Kotimatkalla hyppäsin vaatteet päällä järveen. Nyt on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Köyhät hikoilevat siellä neukkukuutioissa! Tästä minä nautin!
Mitä älytöntä höpötät??? Käyt vähän vajaalla.... Meidän perhe asuu ihan kunnon asunnossa, ihan ok tulot, iloita löytyy ja silti: kissaa myöten kaikki ovat tuskastuneita tolkuttomaan kuumuuteen. Vähissä on sinun nautintosi.
Vierailija kirjoitti:
Ulkona +27, sisällä +21. Ihan hyvin voin, varsinkin täällä sisällä.
Eikö harmita tuhlata lyhyttä kaunista kesää sisällä kökkimällä??
Heräsin aamukolmelta, lämpötila ulkona melkein 20. Töihin lähdin viideltä, teepaitasillani. No oli housutkin.
Nyt on kuuma. Kestän kun tiedän että se loppuu joskus. Sitten kun alkaa sataa, ehkä jo tänään, menen hyppimään sateeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on pahempi helle kuin kesällä. Tänään kaupassa alkoi heikottaa. Kotona join 1,5 litraa vissyä jäiden kanssa niin olo helpotti.
Eli et ollut tajunnut juoda vaikka ulkona on 30 astetta hellettä? Mielestäni tuossa kohtaa se lämmin ilma ei ole syyllinen huonoon oloon vaan saa katsoa peiliin.
Tuo jatkuva lipittäminen on ihan käsittämätöntä. En koskaan näe etelä-eurooppalaisia vesipullojen kanssa missään. Kahvin kanssa pieni lasillinen vettä, duunareilla pullo mukana töissä ja siitä juodaan parin tauon aikana.
Itse huomasin taas että jos juo jatkuvasti hikoilee myös hirveästi, jatkuvasti vaatteet märkinä. Jos juo vain janoon hikoilu vähenee jopa 38 asteessa
Minä taas hikoilen ja palelen, yhdessä ja erikseen, vaihtelevalla intensiteetillä. Enää ei onneksi satu ihan koko ajan ihan joka kohtaan kehossa. Nyt on kuitenkin hiirikäden ranne kipeä, joten tämän viestin jälkeen pitää lähteä lepäämään.
Keski-Suomessa.
t. covid-19 potilas