Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuuma on. Hikoilen täällä oikein kunnolla. Miten sinä voit?

Vierailija
16.08.2022 |

Näin Turussa.

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Kapanteri.- kirjoitti:

Järvi on ikkunan edessä.  Vähäinen kuumuus ei haittaa.

Ilmankosteus varmaan vähän korkeampaa sitten?

Vierailija
42/72 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmastointilaite päällä yötäpäivää. Pelottaa tuleva sähkölasku mutta ei voi mitään.

Sama. Harmi kun pitää sen verran ääntä, että samassa huoneessa nukkuminen on vähintäänkin haastavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä keskellä kaupunkia kerrostaloasunnossa lämpötila juuri nyt 31,0 C. Tukalaa. Pelkkä tuuletin pyörii. Menen pian ulos jonnekin varjoon.

Vierailija
44/72 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmastointilaite päällä yötäpäivää. Pelottaa tuleva sähkölasku mutta ei voi mitään.

Sama. Harmi kun pitää sen verran ääntä, että samassa huoneessa nukkuminen on vähintäänkin haastavaa.

Mulla on se parvekkeella. Tein pahvista tötterön siihen mistä se puhaltaa kylmää ja puhaltaa nyt suoraan makuuhuoneen ikkunasta sisään. Melu jää hyvin ulkopuolelle.

Vierailija
45/72 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turussa minäkin, ap. Kuumuus on tässä kamaluudessa vasta toisella sijalla, koska olen koronassa ja kiukuttaa kaikki niin pirusti. Nenä valuu ja eilen alkoi kamala yskä ja nyt vielä suututin miehenikin, kun kiukuttelin tätä pahaa oloa. On totta, että sain koronan jo toistamiseen tänä vuonna mieheltä, mutta ei hän sille mitään voi, että hänen koronansa meni taas ohi viikon nuhalla ja minulla on nämä kaikki mahdolliset. Hajuaistin menetystä vielä odottelen, kevättalvella siinä meni viikko muiden oireiden alusta ja nyt on mennyt vasta neljä päivää. Viimeksi hajuaisti tuli takaisin reilussa viikossa.

Vierailija
46/72 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

31 astetta lämmintä, makaan lähes alasti ja ikkunasta tuleva tuulahdus helpottaa. Kun lämpötila laskee alle 27 varmaankin kahden tunnin sisää niin alan nousta ja ehkä puuhailla jotain. Nyt taitaa olla aika laittaa puhallinta päälle ja ottaa nesteytystä.

Vierailija
47/72 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäähän sinun ajatella AY TOVEREITA  jotka viettävät aikaansa jäähdytetyissä asunnoissa ja talvella joutuvat matkustamaan etelään.

Vierailija
48/72 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turussa minäkin, ap. Kuumuus on tässä kamaluudessa vasta toisella sijalla, koska olen koronassa ja kiukuttaa kaikki niin pirusti. Nenä valuu ja eilen alkoi kamala yskä ja nyt vielä suututin miehenikin, kun kiukuttelin tätä pahaa oloa. On totta, että sain koronan jo toistamiseen tänä vuonna mieheltä, mutta ei hän sille mitään voi, että hänen koronansa meni taas ohi viikon nuhalla ja minulla on nämä kaikki mahdolliset. Hajuaistin menetystä vielä odottelen, kevättalvella siinä meni viikko muiden oireiden alusta ja nyt on mennyt vasta neljä päivää. Viimeksi hajuaisti tuli takaisin reilussa viikossa.

Pahaa oloa saa hiukan kiukutella, kunhan ei ihan toista käytä kiukun purkamiseen.

Mistä tiedät, että olet saanut koronan mieheltäsi?

Uteliaana kysyn myös rokotustilannettasi ja -mielipidettä?

Vierailija
49/72 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kysymästä, minulla on tuskallisen kipeät peräpukamat ja muija nalkuttaa kolmatta päivää siitä kun pieraisin hänen pikkuserkkuna häissä.

Vierailija
50/72 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisällä on viileä, mutta kun juuri käytin koiran lenkillä, niin on vielä hiki sen jäljiltä. Ukkonen muuten jyrisee täällä.

Vierailija
51/72 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin poikki tästä kuumuudesta että snadisti ahdistaa.

Vierailija
52/72 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

+21 asteeseen on säädettynä tuo keväällä hankittu ilmalämpöpumppu, se on taivaan kiitos!!

Päivisin töissä on helvettiä, meinasin pökrätä tänään siellä.

Vierailija
53/72 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti voidaan, kaamea helle ja muutto käynnissä. Asunnon siivoamista, tavaroiden kantamista ja järjestämistä. Kyllä hiki tippuu.

Vierailija
54/72 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on pahempi helle kuin kesällä. Tänään kaupassa alkoi heikottaa. Kotona join 1,5 litraa vissyä jäiden kanssa niin olo helpotti.

Vierailija
55/72 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on pahempi helle kuin kesällä. Tänään kaupassa alkoi heikottaa. Kotona join 1,5 litraa vissyä jäiden kanssa niin olo helpotti.

Eli et ollut tajunnut juoda vaikka ulkona on 30 astetta hellettä? Mielestäni tuossa kohtaa se lämmin ilma ei ole syyllinen huonoon oloon vaan saa katsoa peiliin.

Vierailija
56/72 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahaa oloa saa hiukan kiukutella, kunhan ei ihan toista käytä kiukun purkamiseen.

Mistä tiedät, että olet saanut koronan mieheltäsi?

Uteliaana kysyn myös rokotustilannettasi ja -mielipidettä?

Kun se sairastui ensin ja samalla viikolla neljä päivää ennen eikä tässä paljon muita ole viime aikoina tavattu lähikontakteissa.

Kolme kertaa rokotettu, viime vuoden toukokuussa ja elokuussa ja viime helmikuussa. Tietysti pitää olla kiitollinen, ilman noita rokotuksia olisin varmaan jo silloin maaliskuussa joutunut sairaalaan, ne sentään hiukan lieventävät oireita. Mutta olisin sitä neljättä ottanut, mutta piru vie kun olen liian nuori, 56-vuotias vielä kolme kuukautta, siis kaukana vielä siitä taikoja tekevästä kuudestakympistä. Tosin minulla on kesän aikana todettu uniapnea ja olen totuttelemassa CPAP-koneeseen (en nyt, kun nenä on tukossa), joten kai ne osaavat katsoa omakannasta, että kuulun riskiryhmään? Aion soittaa ja muistuttaa, kunhan ne nyt alkaisivat taas Turussakin rokottaa vähän enemmän. Rokotteita vahditaan tässä maassa kuin muissa kruununjalokiviä, prkl!

Vierailija
57/72 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään saunaa päällä?

Vierailija
58/72 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveää on, on niin kuuma. Käyn usein suihkussa ja kastelen hiukset kunnolla, siitä saa hetken helpotuksen. Kuuma on ja tuskanen olo. 

Vierailija
59/72 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin halunnut nauttia helteistä tänäänkin, mutta iltavuoro esti sen huvin.

Eipä sinällään kyllä haittaa, koska aamulla vuorostaan aamuun meno ja lyhyt duunipäivä.

Pääsen nauttimaan lämmöstäkin. 🙂🖤

Vierailija
60/72 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä olo. Korona ja yli 38 kuumetta jo kolmatta päivää. Olen hikoillut miljoona litraa.