Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuuma on. Hikoilen täällä oikein kunnolla. Miten sinä voit?

Vierailija
16.08.2022 |

Näin Turussa.

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellehypnoosi? Onko jollakulla se.

Vierailija
22/72 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

+28, voin hyvin.

Sitten kun menee alle 15 asteen, alan kärsiä.

Parhaiten voin kun on +22-32.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pidennetyn viikonlopun saaristossa Uudellamaalla, ihan eri ilmasto kuin nyt täällä Espoossa. Paljon viileämpää oli siellä ja vesikin oli sopivan viilentävää. Täällä kaupungossa nyt ilp pauhaa joten on oikein mukava.

Vierailija
24/72 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en hikoile, mutta en teekään mitään. Sisällä on ihan ok vaikkei edes ole mitään erillisiä ilmastointilaitteita. Ulos ei tee mieli mennä, onneksi ei tarvitsekaan. Helsingissä varjossa nyt +27. 

Vierailija
25/72 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat ja flunssa tällähetkellä päällä.

Menkat tekee huonon olon: päänsärky, vatsa- ja selkäkipu, hikoilu ja palelu yms.

Flunssa väsyttää: nenä ja korvat tukossa, ei pysty nukkumaan.

Jos näitä ei olisi niin nauttisin varmaan viimeisistä kesäpäivistä.

Tämä on jo toinen flunssa tälle kesälle. Kesäkuussa sairastin koronan ja sekin oli silloin helleviikkolla.

Vierailija
26/72 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäpä tässä. Kreikassa lämpötila lähentelee 38 astetta. Tullaan muutaman päivän päästä palelemaan sinne Suomeen. 😂

Vierailija
27/72 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein kivasti, odottelen että vuoro alkaa niin pääsee vähän urheilemaan. Nurmikkokin pitäisi leikata loppuun, mutta sen taidan ehtiä tehdä vasta huomenna.

Vierailija
28/72 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmalämpöpumpun keksijälle pitäisi ojentaa jokin palkinto. Ilman sitä täällä olisi ihan karsean kuuma. Nyt oikein sopiva, tarkenee olla ilman sukkia =) 

Voin siis oikein hyvin, luen tätä ihanaa palstaa ja hörpin sitruunajääteetä.

Vierailija
29/72 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhulla muistelen aikaa kun ei ollut vielä ilmastointia. Nytkin olisi pienessä kämpässäni varmaan lähemmäksi viisikymmentä astetta. Nyt kun on ilmastointi niin 24 näyttää mittari ja mukava pieni tuulenvire on kämpässä kun kirjoittelen tätä. Onneksi on halpa sähkösopimus vielä tämän kesän. Ensikesänä jos ei sähkö halpene niin ei ole enää varaa käyttää ilmastoitilaitetta.

Vierailija
30/72 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nakuilen sisällä, täällä on sopivaa. Pihalla olisi kyllä kuuma. Paikkakunta Tampere.

Vierailija
31/72 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en hikoile, mutta en teekään mitään. Sisällä on ihan ok vaikkei edes ole mitään erillisiä ilmastointilaitteita. Ulos ei tee mieli mennä, onneksi ei tarvitsekaan. Helsingissä varjossa nyt +27. 

Mä taas hikoan vaikka en tee mitään muuta kuin istun ja palstailen. Ja siis hiki ei valu vain kainaloista tai niskasta kuten esim lenkillä vaan ihan kaikkialta ihosta hikoaa samoin kuin saunoessa.

Ja muutenkin huono/heikko olo kun ei tässä kuumuudessa pysty edes nukkumaan. Viime yönä oli ulkonakin yli +20 astetta joten tuulettaminen oli aika turhaa vaikka sisällä oli tuotakin lämpimämpi.

Partsille voisi muuten melkein jo tehdä pedin, mutta naapurit vetää niin ahkerasti röökiä ettei siinä katkussa voi vaan olla. Samasta syystä se tuulettaminenkin on vähän hankalaa. Mikä siinä onkin, että se viileä ilma ei tule sisään millään mutta röökinkäry kyllä tulee ihan ongelmitta?!

Vierailija
32/72 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona +27, sisällä +21. Ihan hyvin voin, varsinkin täällä sisällä. 

Vierailija
33/72 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhulla muistelen aikaa kun ei ollut vielä ilmastointia. Nytkin olisi pienessä kämpässäni varmaan lähemmäksi viisikymmentä astetta. Nyt kun on ilmastointi niin 24 näyttää mittari ja mukava pieni tuulenvire on kämpässä kun kirjoittelen tätä. Onneksi on halpa sähkösopimus vielä tämän kesän. Ensikesänä jos ei sähkö halpene niin ei ole enää varaa käyttää ilmastoitilaitetta.

No mulla ei ole ilmastointilaitetta eikä sellaista saa asentaakaan. Sisällä on ollut jostain kesäkuun alusta lähtien vähintään +25 astetta yötä päivää ja välillä liki +30 vaikka ikkunassa on niin sälekaihdinta, bambukaihdinta ja pimentävää sivuverhoa päällekkäin. Eikä siis tosiaan ole mikään tuuletusräppänä, ikkuna tai ovi auki auringonpuolelta päiväsaikaan.

Mä olen aivan loppu ja tuo tuuletinkin pitää tosi ärsyttävää huminaa. Vähänlaisesti siitä on apuakaan.

Vierailija
34/72 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin. Natustelen narianne-karkkeja ja nautin kesästä. Ikkunasta puhaltaa raikasta ilmaa ja on melkein kylmä. Pitää laittaa ikkuna kohta kiinni.

Vierailija
35/72 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mulla ei ole ilmastointilaitetta eikä sellaista saa asentaakaan. Sisällä on ollut jostain kesäkuun alusta lähtien vähintään +25 astetta yötä päivää ja välillä liki +30 vaikka ikkunassa on niin sälekaihdinta, bambukaihdinta ja pimentävää sivuverhoa päällekkäin. Eikä siis tosiaan ole mikään tuuletusräppänä, ikkuna tai ovi auki auringonpuolelta päiväsaikaan.

Mä olen aivan loppu ja tuo tuuletinkin pitää tosi ärsyttävää huminaa. Vähänlaisesti siitä on apuakaan.

Tuo on tosi kurjaa kyllä.

Vierailija
36/72 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona on ilmastointi mutta töissä ei ja siellä on vielä kuumentavia laitteita. Ei meillä ole edes taukohuoneessa viilennyslaitetta. Pakko lähteä joka päivä töistä aikaisemmin kun alkaa pumppu temppuilla.

Vierailija
37/72 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin. Natustelen narianne-karkkeja ja nautin kesästä. Ikkunasta puhaltaa raikasta ilmaa ja on melkein kylmä. Pitää laittaa ikkuna kohta kiinni.

Siis Marianne-karkkeja.

Vierailija
38/72 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkat ja flunssa tällähetkellä päällä.

Menkat tekee huonon olon: päänsärky, vatsa- ja selkäkipu, hikoilu ja palelu yms.

Flunssa väsyttää: nenä ja korvat tukossa, ei pysty nukkumaan.

Jos näitä ei olisi niin nauttisin varmaan viimeisistä kesäpäivistä.

Tämä on jo toinen flunssa tälle kesälle. Kesäkuussa sairastin koronan ja sekin oli silloin helleviikkolla.

Sulla voi olla hyvinkin jo toisen kerran korona. Itsellä osui korona ja menkat samaan aikaan alkukesästä ja seuraavat menkat tuli jo puolivälissä kiertoa. Sitten tuli yhdet ajallaan eli oli kolmet menkat n. kuukaudessa ja nyt sitten näemmä jää jo toisetkin väliin. Ja kahdet noista menkoista osui tietty just sille +30 asteen hellejaksolle..

Ja raskaana en voi olla enkä ole edes esivaihtari-iässä.

Vierailija
39/72 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmastointilaitteen automatiikka pitää lämmön tasaisessa 23 asteessa. On oikein mukavaa.

Vierailija
40/72 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhät hikoilevat siellä neukkukuutioissa! Tästä minä nautin!