Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua ei miehenä kukaan kyllä rakasta

Vierailija
16.08.2022 |

Jos olisin nainen, minulla olisi aina läheisyyttä ja joku, joka todella välittää. Koska minulla olisi kehoni takia itseisarvo.

Kommentit (90)

Vierailija
61/90 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun täytyy ensin rakastaa itseäsi. Tarkoittaa hyvin montaa asiaa. Itseluottamus, tunnet itsesi. Tunnetko häpeää, katkeruutta, vihaa. Ne kertovat paljon..

Opiskele sisäisiä ongelmakohtia ja korjaa ne, ajan kanssa vain onnistuu. Koska ne täytyy ensin hoksata.

Typerä sanonta. Tuo itsensä rakastaminen on nimenomaan seurausta siitä, että on saanut rakkautta ja hyväksyntää.

Eri täällä:

Ei todellakaan ole tuo itsensä rakastamista, että se rakkaus tulee toisten kautta. Se on sitä hyväksyntää, mitä saadaan toisilta ja siitä tulee hyvä mieli. Ihan eri asia itsensä rakastamisen kanssa.

Itsensä rakastamiseen tarvitaan kyky ymmärtää itseäänsä ja hyväksymään oma itsensä. Kumppani joka ei osaa rakastaa itseään ilman muiden rakkautta on usein huono kumppani. 

Juuri sanoi psykologi lehdessä että itsensä hyväksymiseen tarvitaan hyväksyvä katse toiselta. Jos ei ole sitä lapsena saanut niin sitten aikuisena. Että yksinäisyydessä on vaikea tätä taitoa oppia koska se syntyy vuorovaikutuksessa.

Arvaan että sinulla on ollut hyväksyvät ja rakastavat vanhemmat..

Vierailija
62/90 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muakaan kukaan rakasta eikä oo koskaan rakastanutkaan ja ihan nainen olen. N33

Lataa Tinder ja huomenna on 500 matchia. Kaikki haluavat nähdä sinut, antavat huomiota, pyrkivät pääsemään suosioosi.

Naisena kommentoin, että nyt s@@tana se turpa kiinni ennenkuin alat tosissaan uskomaan tuohon katkeraan ulinaasi. Minä olen 41 vuotias nainen ja niin älyttömän haluttu miesten keskuudessa että olen yhä edelleen neitsyt. Päinvastoin, minua on kiusattu koko kouluaikani, joka aiheutti mielenterveysongelmia ja ulkonäkökin on ruma kuin mikä. Mutta, eihän minua lasketa naiseksi kun teille naisia ovat vain ne kaunottaret ja suositut.

Tsemppaa kuitenkin itseäsi, eteenpäin.

Noilla vuosilla, jos ei tärppää, siirtää suoraan huomion vanhempiin miehiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/90 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muakaan kukaan rakasta eikä oo koskaan rakastanutkaan ja ihan nainen olen. N33

Lataa Tinder ja huomenna on 500 matchia. Kaikki haluavat nähdä sinut, antavat huomiota, pyrkivät pääsemään suosioosi.

Naisena kommentoin, että nyt s@@tana se turpa kiinni ennenkuin alat tosissaan uskomaan tuohon katkeraan ulinaasi. Minä olen 41 vuotias nainen ja niin älyttömän haluttu miesten keskuudessa että olen yhä edelleen neitsyt. Päinvastoin, minua on kiusattu koko kouluaikani, joka aiheutti mielenterveysongelmia ja ulkonäkökin on ruma kuin mikä. Mutta, eihän minua lasketa naiseksi kun teille naisia ovat vain ne kaunottaret ja suositut.

Tsemppaa kuitenkin itseäsi, eteenpäin.

Noilla vuosilla, jos ei tärppää, siirtää suoraan huomion vanhempiin miehiin.

Mitä iloa vanhemmasta miehestä on, ellei tuo kirjoittaja koe heitä puoleensavetäviksi? Edelleenkään ei olisi läheisyyttä, kosketusta ja seksiä, eikä siis rakkautta, vain jonkinlainen järkisuhde.

Vierailija
64/90 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on useimpien miesten kohtalo. edes naimisissa olevia miehiä ei useimmiten kukaan rakasta. naisen rakkaus kohdistuu aviomiehen rahapussiin.

Vierailija
65/90 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä maaliskuusta lähtien, tällä hetkellä 0 matchia sillä poistan matchit jotka eivät puhu, en nimittäin tee pelkällä matchilla yhtään mitään. Aina kun aloitan miehelle keskustelut, he eivät vastaa. Minulle on aloittanut yksi mies keskustelun ja aloitti sen sanalla "bitch"=blokkasin.

Vierailija
66/90 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä maaliskuusta lähtien, tällä hetkellä 0 matchia sillä poistan matchit jotka eivät puhu, en nimittäin tee pelkällä matchilla yhtään mitään. Aina kun aloitan miehelle keskustelut, he eivät vastaa. Minulle on aloittanut yksi mies keskustelun ja aloitti sen sanalla "bitch"=blokkasin.

mutta miehenä ei saa ees niitä mätsejä eikä se oo oma valinta

Vierailija
67/90 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kitty tuodaan ovelle arvon AP. Tiedän ettet luovu kriteereistä (👍) ja mehän luvattiin järkätä teille häät.

Jonain päivänä seksinukeille pidetään epävirallisia hääseremonioita. Saat sieltä sertifikaatin.

Vierailija
68/90 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa. Menee Bulgariaan, Serbiaan ja Turkkiin. Lupaa kotirouvan paikkaa (housewife)

Vierailija
69/90 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Farmers Only. Keskustelu kulttuuri on täysin erilainen. Sivustolla haetaan VAIN parisuhteita. Mekko olisi hyvä pukea ylle ja esitellä Frödingen kakkua.

Vierailija
70/90 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minuakaan naisena, 6 v ollut ilman seksiäkään.

Jos olet hoikka ja alle 36v niin voin olla vapaaehtoinen.

Ei sitten näy naisellakaan olevan "itseisarvoa kehonsa takia" (kuten ap väitti).

Koettakaa incelit koordinoida tuota hulluuttanne, epäloogisuutenne sattuu aivoon.

N 57

Vierailija
71/90 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa. Menee Bulgariaan, Serbiaan ja Turkkiin. Lupaa kotirouvan paikkaa (housewife)

Turkkihan on islam

Vierailija
72/90 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene väninä-äijä lenkille, kouluun ja lääkäriin hankkimaan itseisarvo. Ja ehkä vyötärö.

Lähtökohtaisesti työtön, kouluttamaton, kotona itsesäälissä hautuva ihminen sukupuoleen ja suuntautumiseen katsomatta ei kelpaa kellekään, koska hänen olemassaolostaan ei tiedä kuin DVV.

Vierailija
73/90 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

se on useimpien miesten kohtalo. edes naimisissa olevia miehiä ei useimmiten kukaan rakasta. naisen rakkaus kohdistuu aviomiehen rahapussiin.

Tällä siis tarkoitat sitä niesten vakiouikutusta, kun ei osallistu omien lastensa hotoon ja oman kotinsa kotitöihin, joutuu silti maksamaan puolet kotinsa ja lastensa menoista. Kun pitäisi saada olla täysi vapaamatkustaja.

Nyt ainoa hyöty muille perheenjäsenille miehestä on se lompakko. Missä tässä kuviossaon se miehen rakkaus perhettään kohtaan?

Vierailija
74/90 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turkkihan on islam

Ei ole. Fiksut hmiset on sekulaareja kaikkialla. Toisaalta sulla tuskin on mahkuja fiksuihin.

Vierailija
75/90 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskäs oli miljonääriadonis kun äidiltäs sai.

Vierailija
76/90 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi tuo vaimo ansaitsee selvästi minua enemmän niin ei tarvitse pelätä että näin olisi.

Terveisin hyvätuloisen naisen mies.

Vierailija
77/90 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua eivät rakasta edes omat vanhempani, koska olen syrjäytynyt epäonnistuja.

Se, että olen miehille pelkkä kävelevä reikä, johon he tyhjentäisivät pussinsa ihan samalla innolla olin sitten elävä tai kuollut, ei ole rakkautta.

Se kertoo sitten enemmän miesmaustasi, jos kerta toisensa jälkeen törmäät vain tuollaisiin miehiin.

Vierailija
78/90 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että olen miehille pelkkä kävelevä reikä, johon he tyhjentäisivät pussinsa ihan samalla innolla olin sitten elävä tai kuollut, ei ole rakkautta.

Se kertoo sitten enemmän miesmaustasi, jos kerta toisensa jälkeen törmäät vain tuollaisiin miehiin.

Kyllä se ihan kertoo jotain miehistä, että nainen on heistä monelle reikä. Vai luuletko naisen voivan valitamiehen jostain katalogista, johon on rehellisesti ilmoitettumiehen ominaisuudet?

Vierailija
79/90 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene väninä-äijä lenkille, kouluun ja lääkäriin hankkimaan itseisarvo. Ja ehkä vyötärö.

Lähtökohtaisesti työtön, kouluttamaton, kotona itsesäälissä hautuva ihminen sukupuoleen ja suuntautumiseen katsomatta ei kelpaa kellekään, koska hänen olemassaolostaan ei tiedä kuin DVV.

Aivan, vain hyvä koulutus tekee ihmisestä haluttavan, koska se enteilee menetystystä ja hyviä ansioita .

Muut ovat luusereita jotka ovat itse valinneet ja ansainneet sen oman  menestymättömyytensä ja surkeutensa.

He tosiaankaan eivät ole kenenkään  kunnon ihmisen ihmisen silmissä minkään arvoisia. 

Vierailija
80/90 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se ihan kertoo jotain miehistä, että nainen on heistä monelle reikä. Vai luuletko naisen voivan valitamiehen jostain katalogista, johon on rehellisesti ilmoitettumiehen ominaisuudet?

Naisethan itsekin puhuvat, kuinka valitsivat juuri tietyn miehen, vaikka muitakin ehdokkaita olisi ollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä