Kukaan ei vastaa terveysasemalle soittaessa, eikä takaisinsoittoa tule vaikka otin jo eilen yhteyttä. Kuinka tämä on mennyt tähän jamaan?
Miksi täällä ei saa enää hoitoa, tai edes hoito-ohjeita, saati pääse lääkäriin??!!
Kommentit (71)
Sairaiden hyysääminen pitäisi lopettaa.
Niinpä. Hyvä terveydenhoito on historiaa.
KOKDEEPEE politiikkaa kesKUSTA puolueeen avustuksella.
Minä osotin Hus-alueella takaisinsoittoa kolme viikkoa. Soitti ne sitten mutta aikaa ei voinut varata koska järjestelmä.
Mene päivystykseen ja lisää vähän teatteria mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Hyvä terveydenhoito on historiaa.
Palstamammojen mukaan turhia, taukohuoneessa pullaa mussuttavia hoitsuja ei tarvita yhtään mihinkään. No nyt niitä hoitsuja ei sitten enää ole.
Jos akuutti asia, on erillinen päivystysnumero. Muissa asioissa pitää vaan odottaa takaisin soittoa.
32 ooo sotealan työntekijää ,jotka eivät ole ottaneet k-rokotetta ,estetään tekemästä työtään.
Mikä siinä entisessä systeemissä oli vikana, että hoitaja vastasi aamulla? Ja lääkäriinkin pääsi jopa seuraavana päivänä jos oli aikoja.
Vierailija kirjoitti:
32 ooo sotealan työntekijää ,jotka eivät ole ottaneet k-rokotetta ,estetään tekemästä työtään.
Tuohan on hullua! Rokote piti olla vapaaehtoinen!
Jokainen vastaa kohta itsestään, joten kouluttaudu,kuntoile ja valmistaudu rytinään.
Mulle on soitettu muutaman tunnin sisään. 2 kertaa olen soittanut sinne tämän kesän aikana. Helsinki.
Kiitos Helsinki!
Ei minunkaan tytär saa lähteä hoitamaan potilasta, koska ei ole rokotettu. Hullua.
Jos olisin itse apua vailla, en välittäisi onko hoitajalla/auttajalla rokote vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on hullua! Rokote piti olla vapaaehtoinen!
Arkadianmäen psykoosi.Nämä on päättäjinä.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet Helsingistä, ota yhteys Maisan kautta. Nopeasti vastaavat.
Vantaalla sain muutama päivä sitten Maisan kautta ajan lääkärile vartin päästä siitä kun olin laittanut viestiä. Ja viestin laitoin vähän jälkeen kello 16. Meinasin saada slaagin pelkästä yllätyksestä. No aika tosin menikin sitten syyskuun lopulle mutta kuitenkin.
Ap, ajanvaraus puhelimitse lopetettiin jo pari vuotta sitten; akuuttitapsuksisss sinulle soitetaan, jos niin soittaessasi valitset.
Jo vuosia sitten kaikesta tärkeästä, kuten terveydenhuollosta, alettiin tinkimään. Tulos on nykyään nähtävillä. Säästynyt raha käytetään kaikenlaiseen turhaan.
On ollut "kokeiluna" vähäinen, nopea ajansaanti ei-akuuteissa asioissa. Eli riippuu ihmisestä.
Jos olet Helsingistä, ota yhteys Maisan kautta. Nopeasti vastaavat.