Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua ei miehenä kukaan kyllä rakasta

Vierailija
16.08.2022 |

Jos olisin nainen, minulla olisi aina läheisyyttä ja joku, joka todella välittää. Koska minulla olisi kehoni takia itseisarvo.

Kommentit (90)

Vierailija
41/90 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin samoin itsestäni, ennen kuin tapasin miehen, jonka kehon ja mielen kanssa minulla synkkaa melko täydellisesti yhteen. Miehen kehollakin voi olla itseisarvoa.  Miehen  pään vain täytyy olla täysjärkinen ja sydämen kohdallaan.

Tämä mies on pituiseni, mutta luustoltaan vankempi, lihaksikkaampi ja miehinen. Käsitykset siitä, millainen mies saa naisen, eivät myöskään pidä paikkaansa.  Mies tuoksuu juuri oikealta minulle, vaikuttaa terveeltä ja saisimme varmasti kauniita ja terveitä lapsia yhdessä (tuntuu siltä).

nainen

"Vankempi, lihaksikkaampi ja miehinen." Eiköhän tuollainen mies saakin naisen.

Vierailija
42/90 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai. No ei oo semmosta rakastajaa näkynyt.

Minä voin rakastaa sinua, mutta en kelpaa, koska miehenä pitää olla saavutuksia, statusta ja/tai komea, että kelpaa. AP

Joo annetaan olla. Minulla on ollut tarpeeksi monta rumaa miestä, että tiedän niidenkin puhuvan sujuvaa paskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/90 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä voin rakastaa sinua, mutta en kelpaa, koska miehenä pitää olla saavutuksia, statusta ja/tai komea, että kelpaa. AP

Tuleekin tosi erityinen olo, kun olet valmis rakastamaan täysin tuntematonta ihmistä. Tässä lieneekin juurisyy sinkkuuteesi. Pitää olla jotain tasoa! Enkä nyt puhu niistä tasoista, joista täällä jankataan.

Rakkaus on ystävyyttä.

T. Eri

Minulle kelpaisi, kun joku vain suostuisi edes koskettamaan. Ja edes esittäisi hetken, että välittäisi. Tätä saa kaikki naiset. Minä en ole saanut kosketuksesta saatavaa oksitosiinia kymmeniin vuosiin.

No minä sain tuota kaltaiseltasi (?) mieheltä. Esitti rakastavansa. Puoli vuotta tarttin terapiaa tuollaisen esineellistävän kosketuksen jälkeen eikä oksitosiinia erittynyt yhtään. 

Vierailija
44/90 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, on maksullisia naisia, jotka tarjoavat tyttöystäväkokemuksen. Ehkä kosketus-halailu sessio on myös edullisempi, jos siihen ei sisälly yhdyntää.

Vierailija
45/90 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun täytyy ensin rakastaa itseäsi. Tarkoittaa hyvin montaa asiaa. Itseluottamus, tunnet itsesi. Tunnetko häpeää, katkeruutta, vihaa. Ne kertovat paljon..

Opiskele sisäisiä ongelmakohtia ja korjaa ne, ajan kanssa vain onnistuu. Koska ne täytyy ensin hoksata.

Typerä sanonta. Tuo itsensä rakastaminen on nimenomaan seurausta siitä, että on saanut rakkautta ja hyväksyntää.

Vierailija
46/90 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin otsikon väärin, "Minua ei esimiehenä kukaan kyllä rakasta" ja tulin kirjoittamaan että ei kannata alkaa esihenkilöksi jos haluaa rakkautta töissä.

Vierailija
47/90 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun täytyy ensin rakastaa itseäsi. Tarkoittaa hyvin montaa asiaa. Itseluottamus, tunnet itsesi. Tunnetko häpeää, katkeruutta, vihaa. Ne kertovat paljon..

Opiskele sisäisiä ongelmakohtia ja korjaa ne, ajan kanssa vain onnistuu. Koska ne täytyy ensin hoksata.

Typerä sanonta. Tuo itsensä rakastaminen on nimenomaan seurausta siitä, että on saanut rakkautta ja hyväksyntää.

Ei ole typerä. Rakkautta ei osaa ottaa vastaan, vaikka sitä olisi tarjolla, jos ei koe olevansa sen arvoinen. Ja sitten usein vielä seuraa kaikenlaista sekoilua tai ikävää/ päätöntä käytöstä, joka rikkoo myös vastapuolta, joka olisi ihan kykenevä rakastamaan ja rakkauden arvoinen. 

Vaikka jumalasuhteella, terapialla tai meditaatiolla voi rakentaa omaa sisintään. 

Vierailija
48/90 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua eivät rakasta edes omat vanhempani, koska olen syrjäytynyt epäonnistuja.

Se, että olen miehille pelkkä kävelevä reikä, johon he tyhjentäisivät pussinsa ihan samalla innolla olin sitten elävä tai kuollut, ei ole rakkautta.

Vierailija
49/90 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua rakastaa. Hommasin koiran.

N53

(Ja jos haluan joskus seksiä, baarista sitä löytyy.)

Vierailija
50/90 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua rakastaa. Hommasin koiran.

N53

(Ja jos haluan joskus seksiä, baarista sitä löytyy.)

No mulle ei löydy seksiä edes baarista, mutta ei haittaa. Joskus elämässä sitä vielä saan tai sitten en. 

Vierailija
51/90 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minuakaan naisena, 6 v ollut ilman seksiäkään.

Sama juttu, paitsi olen ollut koko ikäni ilman. Naisena minulla pitäisi olla miehiä jonossa, mutta eipä ole semmoista vielä oven takana näkynyt..

Vierailija
52/90 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin samoin itsestäni, ennen kuin tapasin miehen, jonka kehon ja mielen kanssa minulla synkkaa melko täydellisesti yhteen. Miehen kehollakin voi olla itseisarvoa.  Miehen  pään vain täytyy olla täysjärkinen ja sydämen kohdallaan.

Tämä mies on pituiseni, mutta luustoltaan vankempi, lihaksikkaampi ja miehinen. Käsitykset siitä, millainen mies saa naisen, eivät myöskään pidä paikkaansa.  Mies tuoksuu juuri oikealta minulle, vaikuttaa terveeltä ja saisimme varmasti kauniita ja terveitä lapsia yhdessä (tuntuu siltä).

nainen

Onko todella noin kummallinen ajatus, että mies on NAISTA vankempi ja lihaksikkaampi?

Eri

Vierailija
53/90 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nainen

Onko todella noin kummallinen ajatus, että mies on NAISTA vankempi ja lihaksikkaampi?

Eri

Jos hän viittasi hintelään mieheen.

Eri

Vierailija
54/90 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelkkä läheisyys tai seksi vielä tarkoita että mies välittäisi muusta kuin omista haluistaan.

Vierailija
55/90 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä rakastavan kumppanin löytäminen on niin stanan helppoa.

Sun ei tarvitse olla kuin normaali, toisista huolehtiva ja naisia arvostava mies, joka osaa olla sosiaalinen, huolehtii itsestä ja jolla on suunnitelma elämässä. Löydät 100% kumppanin, pitkäaikaisen, rakastavan.

Naisena saat huomiota, mutta niin usein vastaan tulee keskenkasvuisia kakaroita, hyväksikäyttäjiä, pettäjiä, väkivaltaisia, kykenemättömiä käsitellä tunteita tai paineita, pettäjiä, omista haluistaan välittäviä pettäjiä.. Ainiin sanoinko vielä, että pettäjiä?

Vierailija
56/90 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä rakastavan kumppanin löytäminen on niin stanan helppoa.

Sun ei tarvitse olla kuin normaali, toisista huolehtiva ja naisia arvostava mies, joka osaa olla sosiaalinen, huolehtii itsestä ja jolla on suunnitelma elämässä. Löydät 100% kumppanin, pitkäaikaisen, rakastavan.

Naisena saat huomiota, mutta niin usein vastaan tulee keskenkasvuisia kakaroita, hyväksikäyttäjiä, pettäjiä, väkivaltaisia, kykenemättömiä käsitellä tunteita tai paineita, pettäjiä, omista haluistaan välittäviä pettäjiä.. Ainiin sanoinko vielä, että pettäjiä?

Ei se nyt helppoa ole kenellekään.

Vierailija
57/90 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri täällä:

Ei todellakaan ole tuo itsensä rakastamista, että se rakkaus tulee toisten kautta. Se on sitä hyväksyntää, mitä saadaan toisilta ja siitä tulee hyvä mieli. Ihan eri asia itsensä rakastamisen kanssa.

Itsensä rakastamiseen tarvitaan kyky ymmärtää itseäänsä ja hyväksymään oma itsensä. Kumppani joka ei osaa rakastaa itseään ilman muiden rakkautta on usein huono kumppani. 

Vierailija
58/90 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuleekin tosi erityinen olo, kun olet valmis rakastamaan täysin tuntematonta ihmistä. Tässä lieneekin juurisyy sinkkuuteesi. Pitää olla jotain tasoa! Enkä nyt puhu niistä tasoista, joista täällä jankataan.

Rakkaus on ystävyyttä.

T. Eri

Minulle kelpaisi, kun joku vain suostuisi edes koskettamaan. Ja edes esittäisi hetken, että välittäisi. Tätä saa kaikki naiset. Minä en ole saanut kosketuksesta saatavaa oksitosiinia kymmeniin vuosiin.

Ja naisia ovat sinulle vain kauniit, nuoret ja hoikat naiset?

Mistä monisairaalle 85-vuotiaalle leskinaiselle löytyy koskettaja?

Eiköhän häntä ole tuohon ikään päästyään kosketeltu jo ihan riittävästi - ainakin jos vertaa miehiin, joita ei ole koskaan kosketeltu.

Vierailija
59/90 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pelkkä läheisyys tai seksi vielä tarkoita että mies välittäisi muusta kuin omista haluistaan.

...tai nainen.

Vierailija
60/90 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muakaan kukaan rakasta eikä oo koskaan rakastanutkaan ja ihan nainen olen. N33

Lataa Tinder ja huomenna on 500 matchia. Kaikki haluavat nähdä sinut, antavat huomiota, pyrkivät pääsemään suosioosi.

Naisena kommentoin, että nyt s@@tana se turpa kiinni ennenkuin alat tosissaan uskomaan tuohon katkeraan ulinaasi. Minä olen 41 vuotias nainen ja niin älyttömän haluttu miesten keskuudessa että olen yhä edelleen neitsyt. Päinvastoin, minua on kiusattu koko kouluaikani, joka aiheutti mielenterveysongelmia ja ulkonäkökin on ruma kuin mikä. Mutta, eihän minua lasketa naiseksi kun teille naisia ovat vain ne kaunottaret ja suositut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän