Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minua ei miehenä kukaan kyllä rakasta

Vierailija
16.08.2022 |

Jos olisin nainen, minulla olisi aina läheisyyttä ja joku, joka todella välittää. Koska minulla olisi kehoni takia itseisarvo.

Kommentit (90)

Vierailija
21/90 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitenkäs sinä urwelo rakasta naisia? Kuten J K sanoi I am a berliner!

Vierailija
22/90 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin pitää osata antaa, jotta voi saada

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/90 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai. No ei oo semmosta rakastajaa näkynyt.

Minä voin rakastaa sinua, mutta en kelpaa, koska miehenä pitää olla saavutuksia, statusta ja/tai komea, että kelpaa. AP

Tuleekin tosi erityinen olo, kun olet valmis rakastamaan täysin tuntematonta ihmistä. Tässä lieneekin juurisyy sinkkuuteesi. Pitää olla jotain tasoa! Enkä nyt puhu niistä tasoista, joista täällä jankataan.

Rakkaus on ystävyyttä.

T. Eri

Minulle kelpaisi, kun joku vain suostuisi edes koskettamaan. Ja edes esittäisi hetken, että välittäisi. Tätä saa kaikki naiset. Minä en ole saanut kosketuksesta saatavaa oksitosiinia kymmeniin vuosiin.

Ja naisia ovat sinulle vain kauniit, nuoret ja hoikat naiset?

Mistä monisairaalle 85-vuotiaalle leskinaiselle löytyy koskettaja?

Minä voin koskettaa. Minulle kelpaa kuka tahansa, joka haluaa pitää minua kädestä, halata minua. Mutta minulla ei ole mitään arvoa, koska olen ruma mies.

Vierailija
24/90 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

That jewish family katso vähän miehen mallia siitä!

Vierailija
25/90 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muakaan kukaan rakasta eikä oo koskaan rakastanutkaan ja ihan nainen olen. N33

Vierailija
26/90 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai. No ei oo semmosta rakastajaa näkynyt.

Minä voin rakastaa sinua, mutta en kelpaa, koska miehenä pitää olla saavutuksia, statusta ja/tai komea, että kelpaa. AP

Tuleekin tosi erityinen olo, kun olet valmis rakastamaan täysin tuntematonta ihmistä. Tässä lieneekin juurisyy sinkkuuteesi. Pitää olla jotain tasoa! Enkä nyt puhu niistä tasoista, joista täällä jankataan.

Rakkaus on ystävyyttä.

T. Eri

Minulle kelpaisi, kun joku vain suostuisi edes koskettamaan. Ja edes esittäisi hetken, että välittäisi. Tätä saa kaikki naiset. Minä en ole saanut kosketuksesta saatavaa oksitosiinia kymmeniin vuosiin.

Ja naisia ovat sinulle vain kauniit, nuoret ja hoikat naiset?

Mistä monisairaalle 85-vuotiaalle leskinaiselle löytyy koskettaja?

Minä voin koskettaa. Minulle kelpaa kuka tahansa, joka haluaa pitää minua kädestä, halata minua. Mutta minulla ei ole mitään arvoa, koska olen ruma mies.

Oletko jo ilmoittautunut palvelutaloon kaveriksi, vai kotoako sinut pitäisi vanhan naisen löytää?

Vierailija
27/90 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan VL aika ruma mieheksiz mutta naisia riitti. Eli ei se ulkonäöstä kiinni ole. Persoonasta kylläkin. Ruikuttajista ei kukaan tykkää eikä perässävedettävistä.

Vierailija
28/90 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että joku haluaa vain runkata sinuun ei ole niin kadehdittavaa kuin luulisi. Prostituoidut varmaan voisivat kertoa kuinka rakastetuiksi he itsensä tuntevat.

Vierailija
29/90 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muakaan kukaan rakasta eikä oo koskaan rakastanutkaan ja ihan nainen olen. N33

Lataa Tinder ja huomenna on 500 matchia. Kaikki haluavat nähdä sinut, antavat huomiota, pyrkivät pääsemään suosioosi.

Vierailija
30/90 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän sen täytyy olla, kun mieheksi syntyy, ei edes oma äiti sinua rakasta. Kaikki rakkaudettomuus johtuu miehellä vain sukupuolesta. Jokaista naista sen sijaan rakastavat ihan kaikki pyyteettä.

Vierailija
31/90 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin samoin itsestäni, ennen kuin tapasin miehen, jonka kehon ja mielen kanssa minulla synkkaa melko täydellisesti yhteen. Miehen kehollakin voi olla itseisarvoa.  Miehen  pään vain täytyy olla täysjärkinen ja sydämen kohdallaan.

Tämä mies on pituiseni, mutta luustoltaan vankempi, lihaksikkaampi ja miehinen. Käsitykset siitä, millainen mies saa naisen, eivät myöskään pidä paikkaansa.  Mies tuoksuu juuri oikealta minulle, vaikuttaa terveeltä ja saisimme varmasti kauniita ja terveitä lapsia yhdessä (tuntuu siltä).

nainen

Vierailija
32/90 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olihan VL aika ruma mieheksiz mutta naisia riitti. Eli ei se ulkonäöstä kiinni ole. Persoonasta kylläkin. Ruikuttajista ei kukaan tykkää eikä perässävedettävistä.

Todella moni siis todella moni nainen on perässävedettävä ruikuttaja. Eipä ole heidän parielämäänsä haitannut.

Vierailija
33/90 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella moni siis todella moni nainen on perässävedettävä ruikuttaja. Eipä ole heidän parielämäänsä haitannut.

Moni mies haluaa naisen, joka ei ole itsenäinen eikä vahva. Toisaalta nainen, joka ei elämässä yksin pärjää on valmis menemään pitkälle saadakseen miehen.

Vierailija
34/90 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni mies haluaa naisen, joka ei ole itsenäinen eikä vahva. Toisaalta nainen, joka ei elämässä yksin pärjää on valmis menemään pitkälle saadakseen miehen.

Tämähän on täydellinen kombo, ainoastaan sitten jos miehelle käy jotain ja on lapsia heidän elämänlaatunsa laskee merkittävästi kun äiti ei pysty huolehtimaan edes itsestään.

Vierailija
35/90 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi lapsi sentään rakastaa minua, ihan sitä liikuttui kun sanoi sen yhtäkkiä.

36/90 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei tarvitse miestä mihinkään. Ihan jokaisella on se nussiminen pääasia naisessa ja minä pidän housut jalassa.

Vierailija
37/90 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulen, että suomessa naisilla on paremmat olot kuin miehillä. Tutkimukset viittaisivat tähän suuntaan mm keskimääräinen elinikä, alkoholin kulutus, itsemurhatilastot, syrjäytyneisyys, yksinäisyystilastot yms yms.

Todennäköisesti elämä naisena olisi aplle helpompaa suomessa. Miehet ovat heitteille jätettyjä.

Vierailija
38/90 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nössö

Vierailija
39/90 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä luulen, että suomessa naisilla on paremmat olot kuin miehillä. Tutkimukset viittaisivat tähän suuntaan mm keskimääräinen elinikä, alkoholin kulutus, itsemurhatilastot, syrjäytyneisyys, yksinäisyystilastot yms yms.

Todennäköisesti elämä naisena olisi aplle helpompaa suomessa. Miehet ovat heitteille jätettyjä.

Miehet kaipaavat siis holhousta ja yksilönvapauksien rajoittamista, jotta olisivat onnellisempia? Loppuu sitten se holtiton itsetuhoinen meno.

Vierailija
40/90 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Awww voe pikkast