Minua ei miehenä kukaan kyllä rakasta
Jos olisin nainen, minulla olisi aina läheisyyttä ja joku, joka todella välittää. Koska minulla olisi kehoni takia itseisarvo.
Kommentit (90)
Ensin pitää osata antaa, jotta voi saada
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai. No ei oo semmosta rakastajaa näkynyt.
Minä voin rakastaa sinua, mutta en kelpaa, koska miehenä pitää olla saavutuksia, statusta ja/tai komea, että kelpaa. AP
Tuleekin tosi erityinen olo, kun olet valmis rakastamaan täysin tuntematonta ihmistä. Tässä lieneekin juurisyy sinkkuuteesi. Pitää olla jotain tasoa! Enkä nyt puhu niistä tasoista, joista täällä jankataan.
Rakkaus on ystävyyttä.
T. Eri
Minulle kelpaisi, kun joku vain suostuisi edes koskettamaan. Ja edes esittäisi hetken, että välittäisi. Tätä saa kaikki naiset. Minä en ole saanut kosketuksesta saatavaa oksitosiinia kymmeniin vuosiin.
Ja naisia ovat sinulle vain kauniit, nuoret ja hoikat naiset?
Mistä monisairaalle 85-vuotiaalle leskinaiselle löytyy koskettaja?
Minä voin koskettaa. Minulle kelpaa kuka tahansa, joka haluaa pitää minua kädestä, halata minua. Mutta minulla ei ole mitään arvoa, koska olen ruma mies.
That jewish family katso vähän miehen mallia siitä!
Ei muakaan kukaan rakasta eikä oo koskaan rakastanutkaan ja ihan nainen olen. N33
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai. No ei oo semmosta rakastajaa näkynyt.
Minä voin rakastaa sinua, mutta en kelpaa, koska miehenä pitää olla saavutuksia, statusta ja/tai komea, että kelpaa. AP
Tuleekin tosi erityinen olo, kun olet valmis rakastamaan täysin tuntematonta ihmistä. Tässä lieneekin juurisyy sinkkuuteesi. Pitää olla jotain tasoa! Enkä nyt puhu niistä tasoista, joista täällä jankataan.
Rakkaus on ystävyyttä.
T. Eri
Minulle kelpaisi, kun joku vain suostuisi edes koskettamaan. Ja edes esittäisi hetken, että välittäisi. Tätä saa kaikki naiset. Minä en ole saanut kosketuksesta saatavaa oksitosiinia kymmeniin vuosiin.
Ja naisia ovat sinulle vain kauniit, nuoret ja hoikat naiset?
Mistä monisairaalle 85-vuotiaalle leskinaiselle löytyy koskettaja?
Minä voin koskettaa. Minulle kelpaa kuka tahansa, joka haluaa pitää minua kädestä, halata minua. Mutta minulla ei ole mitään arvoa, koska olen ruma mies.
Oletko jo ilmoittautunut palvelutaloon kaveriksi, vai kotoako sinut pitäisi vanhan naisen löytää?
Olihan VL aika ruma mieheksiz mutta naisia riitti. Eli ei se ulkonäöstä kiinni ole. Persoonasta kylläkin. Ruikuttajista ei kukaan tykkää eikä perässävedettävistä.
Se että joku haluaa vain runkata sinuun ei ole niin kadehdittavaa kuin luulisi. Prostituoidut varmaan voisivat kertoa kuinka rakastetuiksi he itsensä tuntevat.
Vierailija kirjoitti:
Ei muakaan kukaan rakasta eikä oo koskaan rakastanutkaan ja ihan nainen olen. N33
Lataa Tinder ja huomenna on 500 matchia. Kaikki haluavat nähdä sinut, antavat huomiota, pyrkivät pääsemään suosioosi.
Näinhän sen täytyy olla, kun mieheksi syntyy, ei edes oma äiti sinua rakasta. Kaikki rakkaudettomuus johtuu miehellä vain sukupuolesta. Jokaista naista sen sijaan rakastavat ihan kaikki pyyteettä.
Ajattelin samoin itsestäni, ennen kuin tapasin miehen, jonka kehon ja mielen kanssa minulla synkkaa melko täydellisesti yhteen. Miehen kehollakin voi olla itseisarvoa. Miehen pään vain täytyy olla täysjärkinen ja sydämen kohdallaan.
Tämä mies on pituiseni, mutta luustoltaan vankempi, lihaksikkaampi ja miehinen. Käsitykset siitä, millainen mies saa naisen, eivät myöskään pidä paikkaansa. Mies tuoksuu juuri oikealta minulle, vaikuttaa terveeltä ja saisimme varmasti kauniita ja terveitä lapsia yhdessä (tuntuu siltä).
nainen
Vierailija kirjoitti:
Olihan VL aika ruma mieheksiz mutta naisia riitti. Eli ei se ulkonäöstä kiinni ole. Persoonasta kylläkin. Ruikuttajista ei kukaan tykkää eikä perässävedettävistä.
Todella moni siis todella moni nainen on perässävedettävä ruikuttaja. Eipä ole heidän parielämäänsä haitannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella moni siis todella moni nainen on perässävedettävä ruikuttaja. Eipä ole heidän parielämäänsä haitannut.
Moni mies haluaa naisen, joka ei ole itsenäinen eikä vahva. Toisaalta nainen, joka ei elämässä yksin pärjää on valmis menemään pitkälle saadakseen miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni mies haluaa naisen, joka ei ole itsenäinen eikä vahva. Toisaalta nainen, joka ei elämässä yksin pärjää on valmis menemään pitkälle saadakseen miehen.
Tämähän on täydellinen kombo, ainoastaan sitten jos miehelle käy jotain ja on lapsia heidän elämänlaatunsa laskee merkittävästi kun äiti ei pysty huolehtimaan edes itsestään.
Onneksi lapsi sentään rakastaa minua, ihan sitä liikuttui kun sanoi sen yhtäkkiä.
Onneksi ei tarvitse miestä mihinkään. Ihan jokaisella on se nussiminen pääasia naisessa ja minä pidän housut jalassa.
Minä luulen, että suomessa naisilla on paremmat olot kuin miehillä. Tutkimukset viittaisivat tähän suuntaan mm keskimääräinen elinikä, alkoholin kulutus, itsemurhatilastot, syrjäytyneisyys, yksinäisyystilastot yms yms.
Todennäköisesti elämä naisena olisi aplle helpompaa suomessa. Miehet ovat heitteille jätettyjä.
Vierailija kirjoitti:
Minä luulen, että suomessa naisilla on paremmat olot kuin miehillä. Tutkimukset viittaisivat tähän suuntaan mm keskimääräinen elinikä, alkoholin kulutus, itsemurhatilastot, syrjäytyneisyys, yksinäisyystilastot yms yms.
Todennäköisesti elämä naisena olisi aplle helpompaa suomessa. Miehet ovat heitteille jätettyjä.
Miehet kaipaavat siis holhousta ja yksilönvapauksien rajoittamista, jotta olisivat onnellisempia? Loppuu sitten se holtiton itsetuhoinen meno.
Ja mitenkäs sinä urwelo rakasta naisia? Kuten J K sanoi I am a berliner!