Minua ei miehenä kukaan kyllä rakasta
Jos olisin nainen, minulla olisi aina läheisyyttä ja joku, joka todella välittää. Koska minulla olisi kehoni takia itseisarvo.
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Ai. No ei oo semmosta rakastajaa näkynyt.
Minä voin rakastaa sinua, mutta en kelpaa, koska miehenä pitää olla saavutuksia, statusta ja/tai komea, että kelpaa. AP
Ehkä joku joskus välittää sinusta vain kehosi takia. Sittenpähän tiedät, miten paskamaiselta se tuntuu. Yksinäisyys koskettaa molempia sukupuolia.
Vierailija kirjoitti:
Ei minuakaan naisena, 6 v ollut ilman seksiäkään.
Jos olet hoikka ja alle 36v niin voin olla vapaaehtoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä voin rakastaa sinua, mutta en kelpaa, koska miehenä pitää olla saavutuksia, statusta ja/tai komea, että kelpaa. AP
Tuleekin tosi erityinen olo, kun olet valmis rakastamaan täysin tuntematonta ihmistä. Tässä lieneekin juurisyy sinkkuuteesi. Pitää olla jotain tasoa! Enkä nyt puhu niistä tasoista, joista täällä jankataan.
Rakkaus on ystävyyttä.
T. Eri
Vierailija kirjoitti:
Voin alkaa sinun poikaystäväksesi ja tehdä kaiken mitä haluat. AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleekin tosi erityinen olo, kun olet valmis rakastamaan täysin tuntematonta ihmistä. Tässä lieneekin juurisyy sinkkuuteesi. Pitää olla jotain tasoa! Enkä nyt puhu niistä tasoista, joista täällä jankataan.
Rakkaus on ystävyyttä.
T. Eri
Minulle kelpaisi, kun joku vain suostuisi edes koskettamaan. Ja edes esittäisi hetken, että välittäisi. Tätä saa kaikki naiset. Minä en ole saanut kosketuksesta saatavaa oksitosiinia kymmeniin vuosiin.
Voi luoja. Naiset sentään rakastavat miestä itseään sillon kun rakastuvat. Miehet vain naisen kehoa. Ja kun pantavuus loppuu niin loppuu miehen "rakkauskin".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole alle 36 v. See, ei kaikki naisetkaan saa seksiä vaikka miehet aina niin väittää.
Sinun täytyy ensin rakastaa itseäsi. Tarkoittaa hyvin montaa asiaa. Itseluottamus, tunnet itsesi. Tunnetko häpeää, katkeruutta, vihaa. Ne kertovat paljon..
Opiskele sisäisiä ongelmakohtia ja korjaa ne, ajan kanssa vain onnistuu. Koska ne täytyy ensin hoksata.
Kyllä ap kelpaat miehelle läheisyyteen ja kehollasi on miehille itseisarvo. Älä ole niin ronkeli vaan tyydy itseäsi epätyydyttävään seksiin kuten nämä kehonsa vuoksi miehen "saavat" naiset.
Toinen asia on, ovatko nämä suhteet rakkautta nähneetkään.
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja. Naiset sentään rakastavat miestä itseään sillon kun rakastuvat. Miehet vain naisen kehoa. Ja kun pantavuus loppuu niin loppuu miehen "rakkauskin".
Naiset rakastavat komeaa miestä ja miehen resursseja. Ihan yhtä pinnallisia olentoja kuin miehet. Tutkimuksetkin osoittavat, että avioero tulee naisen aloitteesta heti, kun mies ei tienaa enempää kuin nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin alkaa sinun poikaystäväksesi ja tehdä kaiken mitä haluat. AP
Kiva!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole alle 36 v. See, ei kaikki naisetkaan saa seksiä vaikka miehet aina niin väittää.
Saat kyllä, oman ikäisesi miehen kanssa......................
Miehet ovat aina olleet tykinruokaa, joita voi huoletta tapattaa joukoittain.
Yhteiskunta ja naiset eivät ole koskaan miehiä rakastaneet samoin kuin miehet rakastavat naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus on ystävyyttä.
T. Eri
Minulle kelpaisi, kun joku vain suostuisi edes koskettamaan. Ja edes esittäisi hetken, että välittäisi. Tätä saa kaikki naiset. Minä en ole saanut kosketuksesta saatavaa oksitosiinia kymmeniin vuosiin.
Ja naisia ovat sinulle vain kauniit, nuoret ja hoikat naiset?
Mistä monisairaalle 85-vuotiaalle leskinaiselle löytyy koskettaja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saat kyllä, oman ikäisesi miehen kanssa......................
Enhän saa. Kuten sanoin, ei ole ollut 6 vuoteen seksiä minkäänikäisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus on ystävyyttä.
T. Eri
Ei saa, sinä vain luulet. Miespuoleinen työkaverini tykkää kovasti kun häntä halaan, ei saa vaimoltaan kosketusta. Nyt ei puhuta sex vaan halauksesta, silittelystä.
Perustarve jokaiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset rakastavat komeaa miestä ja miehen resursseja. Ihan yhtä pinnallisia olentoja kuin miehet. Tutkimuksetkin osoittavat, että avioero tulee naisen aloitteesta heti, kun mies ei tienaa enempää kuin nainen.
Laitatko linkin tähän eroautomaattifaktaan? Yli neljäsosa naisista tienaa merkittävästi enemmän kuin puolisonsa Suomessa.