Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua ei miehenä kukaan kyllä rakasta

Vierailija
16.08.2022 |

Jos olisin nainen, minulla olisi aina läheisyyttä ja joku, joka todella välittää. Koska minulla olisi kehoni takia itseisarvo.

Kommentit (90)

Vierailija
1/90 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai. No ei oo semmosta rakastajaa näkynyt.

Vierailija
2/90 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voin rakastaa sinua, mutta en kelpaa, koska miehenä pitää olla saavutuksia, statusta ja/tai komea, että kelpaa. AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/90 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joku joskus välittää sinusta vain kehosi takia. Sittenpähän tiedät, miten paskamaiselta se tuntuu. Yksinäisyys koskettaa molempia sukupuolia.

Vierailija
4/90 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minuakaan naisena, 6 v ollut ilman seksiäkään.

Vierailija
5/90 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet hoikka ja alle 36v niin voin olla vapaaehtoinen.

Vierailija
6/90 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä voin rakastaa sinua, mutta en kelpaa, koska miehenä pitää olla saavutuksia, statusta ja/tai komea, että kelpaa. AP

Tuleekin tosi erityinen olo, kun olet valmis rakastamaan täysin tuntematonta ihmistä. Tässä lieneekin juurisyy sinkkuuteesi. Pitää olla jotain tasoa! Enkä nyt puhu niistä tasoista, joista täällä jankataan.

Rakkaus on ystävyyttä.

T. Eri

Vierailija
7/90 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin alkaa sinun poikaystäväksesi ja tehdä kaiken mitä haluat. AP

Vierailija
8/90 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuleekin tosi erityinen olo, kun olet valmis rakastamaan täysin tuntematonta ihmistä. Tässä lieneekin juurisyy sinkkuuteesi. Pitää olla jotain tasoa! Enkä nyt puhu niistä tasoista, joista täällä jankataan.

Rakkaus on ystävyyttä.

T. Eri

Minulle kelpaisi, kun joku vain suostuisi edes koskettamaan. Ja edes esittäisi hetken, että välittäisi. Tätä saa kaikki naiset. Minä en ole saanut kosketuksesta saatavaa oksitosiinia kymmeniin vuosiin.

Vierailija
9/90 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja. Naiset sentään rakastavat miestä itseään sillon kun rakastuvat. Miehet vain naisen kehoa. Ja kun pantavuus loppuu niin loppuu miehen "rakkauskin".

Vierailija
10/90 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole alle 36 v. See, ei kaikki naisetkaan saa seksiä vaikka miehet aina niin väittää.

Vierailija
11/90 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun täytyy ensin rakastaa itseäsi. Tarkoittaa hyvin montaa asiaa. Itseluottamus, tunnet itsesi. Tunnetko häpeää, katkeruutta, vihaa. Ne kertovat paljon..

Opiskele sisäisiä ongelmakohtia ja korjaa ne, ajan kanssa vain onnistuu. Koska ne täytyy ensin hoksata.

Vierailija
12/90 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ap kelpaat miehelle läheisyyteen ja kehollasi on miehille itseisarvo. Älä ole niin ronkeli vaan tyydy itseäsi epätyydyttävään seksiin kuten nämä kehonsa vuoksi miehen "saavat" naiset.

Toinen asia on, ovatko nämä suhteet rakkautta nähneetkään.

Vierailija
13/90 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja. Naiset sentään rakastavat miestä itseään sillon kun rakastuvat. Miehet vain naisen kehoa. Ja kun pantavuus loppuu niin loppuu miehen "rakkauskin".

Naiset rakastavat komeaa miestä ja miehen resursseja. Ihan yhtä pinnallisia olentoja kuin miehet. Tutkimuksetkin osoittavat, että avioero tulee naisen aloitteesta heti, kun mies ei tienaa enempää kuin nainen.

Vierailija
14/90 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin alkaa sinun poikaystäväksesi ja tehdä kaiken mitä haluat. AP

Kiva!

Vierailija
15/90 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole alle 36 v. See, ei kaikki naisetkaan saa seksiä vaikka miehet aina niin väittää.

Saat kyllä, oman ikäisesi miehen kanssa......................

Vierailija
16/90 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat aina olleet tykinruokaa, joita voi huoletta tapattaa joukoittain.

Yhteiskunta ja naiset eivät ole koskaan miehiä rakastaneet samoin kuin miehet rakastavat naisia.

Vierailija
17/90 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus on ystävyyttä.

T. Eri

Minulle kelpaisi, kun joku vain suostuisi edes koskettamaan. Ja edes esittäisi hetken, että välittäisi. Tätä saa kaikki naiset. Minä en ole saanut kosketuksesta saatavaa oksitosiinia kymmeniin vuosiin.

Ja naisia ovat sinulle vain kauniit, nuoret ja hoikat naiset?

Mistä monisairaalle 85-vuotiaalle leskinaiselle löytyy koskettaja?

Vierailija
18/90 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saat kyllä, oman ikäisesi miehen kanssa......................

Enhän saa. Kuten sanoin, ei ole ollut 6 vuoteen seksiä minkäänikäisten kanssa.

Vierailija
19/90 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus on ystävyyttä.

T. Eri

Ei saa, sinä vain luulet. Miespuoleinen työkaverini tykkää kovasti kun häntä halaan, ei saa vaimoltaan kosketusta. Nyt ei puhuta sex vaan halauksesta, silittelystä.

Perustarve jokaiselle.

Vierailija
20/90 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset rakastavat komeaa miestä ja miehen resursseja. Ihan yhtä pinnallisia olentoja kuin miehet. Tutkimuksetkin osoittavat, että avioero tulee naisen aloitteesta heti, kun mies ei tienaa enempää kuin nainen.

Laitatko linkin tähän eroautomaattifaktaan? Yli neljäsosa naisista tienaa merkittävästi enemmän kuin puolisonsa Suomessa.