Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikkien kodit ovat nykyään pelkkää Marimekkoa?

Vierailija
16.08.2022 |

Miksi ihmeessä nykyään suurimmalla osalla ihmisistä koti on pelkkää Marimekkoa? Mukeja on joka ikisessä värissä ja kuosissa. Jokainen tyynynpäällinen on Marimerkon. Unohtamatta tietenkään urna maljakkoa, Marimekon pyyhkeitä, purkkeja ja purnukoita, sekä nykyään mielellään myös tapetteja. Unohtumatta mustaa Marimerkon grathalaukkua, joka roikkuu joka toisen olalla.

Sama ihmiset haluavat muumimukeistaan eroon, koska ovat niin vanhanaikaisia ja itse hamstraavat joka ikisen Marimekon kupin, koska ihq söpö uutuus Marimekolta.

Kommentit (165)

Vierailija
161/165 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kodeissa seurataan nyt Marinin mekkoa, siitä se johtuu!

Vierailija
162/165 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun ysärillä äitini käytti paljon Marimekon vaatteita ja laukkuja, ja mielestäni se oli todella nolo mummo merkki :D tästä syystä en vieläkään ole osannut innostua kyseisestä uus-trendistä. Ihan Ok näköisiä mutta ei..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/165 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien kodit eivät ole pelkkää Marimekkoa.

Ei omanikaan. En omista (enkä todellakaan halua omistaa) yhtään Marimekon krääsää. Hyi olkoon.

Vierailija
164/165 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja käytti asiakeskustelun sijasta sanoja KAIKKIEN ja PELKKÄÄ. En viitsi tuhlata tätä enempää aikaa tuon tason ajattelijoiden parissa.

Vierailija
165/165 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksipä ei! Eksyin tänne kun googlasin uutta mattomallistoa, joka on aivan upea! Osataanko me suomalaiset muuta tehdä, kun ruikuttaa ja potkia itseämme nilkkaan. Minä olen ylpeä Marimekosta ja suomalaisesta designista! :)