Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko S-pankki hyvä?

Vierailija
16.08.2022 |

Osuuspankki nosti jälleen palvelumaksujaan ja olen harkinnut vaihtoa S-pankkiin. Siellä ei tarvitsisi maksella turhista palvelumaksuja, eli tavallisesta käytöstä. En tarvitse pankilta mitään erityistä. Valitin Osuuspankille että taas nostitte palvelumaksua niin kehoittivat siirtymään omistaja-asiakkaaksi, joka maksaisi 100€. Ihan hullua! Eikö tuo ala olla pankilta pelkkää ahneutta. Eli nyt kokemuksia S-pankista, kiitos. Oikeita ja todellisia.

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppp

Vierailija
62/78 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska pankki...ei sen suurempia perusteluita! (Niitä kyllä riittää.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tekivät muutoksen, että rahaa pystyy nostamaan vain klo 9-12 Prisman pankkitiskiltä. Todella tekee asioinnista vaikeaa kun pitää olla siihen aikaan tiskillä.

(Tähän ei tarvitse tulla huutelemaan, että käteistä saa kassalta. Ei saa, koska minulla ei ole mitään maksukorttia. Enkä maksukorttia hanki, koska sen käyttäminen ei onnistu.)

Miksi ei onnistu? Kaikilka muilla asiakkailla onnistuu ihan hyvin🤯

Vierailija
64/78 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

S-pankin Visa debit/credit -kortti on maksuton.

Juu, kortti on maksuton, mutta kortin credit-puolen käytöstä peritään maksu.

Jos maksaa luottolaskun kuun lopuksi, mitään kulua sen käytöstä ei tule.

Vierailija
65/78 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paska pankki...ei sen suurempia perusteluita! (Niitä kyllä riittää.)

Nordeastako puhut?

Vierailija
66/78 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

S pankin palvelupisteissä palvelu todella ala arvoista.vaikewta ja kaikesta.ei enään kiitos.ylimielisiä koko s ryhmä

Vierailija
67/78 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piilorosvoja koko s ryhmä

Vierailija
68/78 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä jos ei tarvitse mitään erityistä. Helppo pankki. Suuria rahoja en sinne laittaisi. Mulla s-pankki ja Nordea.

Nordeassa ost ja säästötili eli siellä kuitenkin ne the rahat. S-pankkiin menee bonukset ja vähän jotain muutakin mitä sitten käytän. Mobiili on myös käytössä.

Nordea onkin mulla sitten turvatumpi eli ei löydy kännykältä.

Vierailija
69/78 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoin ässän sisäänpääsymaksusta 20€ ja loput on kertynyt bonuksista.

Toistaiseksi kuukausimaksuton.

Vierailija
70/78 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

S-pankin virkailijoilla ei ole minkään näköistä asiantuntemusta pankkiasioissa. Jos on pankkiasioita pitää varata aika pankkiin jos ei halua tuntitolkulla odottaa. 

en suosittele koko pankkia. 

mobiili on todella monimutkainen käyttää. 

ainoastaan s-kortti on hyvä jos jotai positiivista voi sanoa. 

Olet kyllä sitten tyhmä. Todella helppo se mobiili.

Vierailija
71/78 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvempi kuin muut. Varjopuolena S-ryhmä leikkii pankkia vaikkei sillä ole kokemusta siitä. Uutisiahan tästä on ollut ettei tietoturva yms. asiat ole ihan kunnossa. Ihmiset näkevät toistensa tilejä yms. Ja jos käytät bonuskorttia, niin kaikki ostokset näkyvät myös pankin puolella. Onko se hyvä vai huono asia riippuu ihmisestä.

Vierailija
72/78 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli karvalakkipankki kelpaa ja on valmis tekemään yksinkertaisetkin asiat vaikeamman kautta niin mikäs siinä.

Vierailija
73/78 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka huonosti raha-asiat voivat olla jos 100€ on liian iso summa maksaa omistaja-asiakkuudesta? Sen rahan saa takaisin jos haluaa. 

No sillä saa 9 Nordean osaketta ja hyvät osingot. Kuinka tyhmä pitää olla että hasaa rahansa. Köyhillä se aina onkin noin.

Vierailija
74/78 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka huonosti raha-asiat voivat olla jos 100€ on liian iso summa maksaa omistaja-asiakkuudesta? Sen rahan saa takaisin jos haluaa. 

No sillä saa 9 Nordean osaketta ja hyvät osingot. Kuinka tyhmä pitää olla että hasaa rahansa. Köyhillä se aina onkin noin.

Mihin sinä säästät rahaa? Arkussa maatessa ei ole väliä onko rahaa ollut miljoonia vai velkaa. Minä nautin siitä että käytän rahaa.

Vierailija
75/78 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin sinä säästät rahaa? Arkussa maatessa ei ole väliä onko rahaa ollut miljoonia vai velkaa. Minä nautin siitä että käytän rahaa.

Ei kyse ole VAIN säästämisestä vaan TULOJEN nostamisesta, jolloin voi käyttää enemmän rahaa. Minä olen sijoitusteni avulla maksanut jo 2 uutta autoa, asunnon ja valtaosan arjen menoistani katan pääomatuloilla.

Vierailija
76/78 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat känniseltä, joten ei ihme. Mitenkähän meni noin niin kuin oikeasti se tilanne?

Vierailija
77/78 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan hyödytön kommentti kun et perustele!

Vierailija
78/78 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhä jos sairastuu niin sillä ei välttämättä ole sitä satasta mihinkään laittaa. Lue enemmän kirjoja, niistä oppii empatiaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi