Saan viikonlopuksi vieraita, jotka eivät syö lihaa
Kommentit (73)
Jos e itse heitä kutsunut sanot ruokanne tuotte itse. Jos taas olet itse heidät kutsunut? Suoran heiltä kysyt, Ei täältä: Mitä ruokaa laitan?
Feta-kirsikkatomaattipiirakka tai savukalaa perunoilla. Kummankin kaveriksi vihersalaattia.
Ilmoita, että tuovat ruokansa mukanaan ja kokkaavat itse. Talon väki syö omalla tyylillään. Reilu peli.
Vaikkapa Kasvispullia ja jugurttikastiketta, tomaattipiirasta, kasviscurrya, täytteyjä paprikoita, sitruunapasta, pinaatti-fetapasta
Vierailija kirjoitti:
Jos e itse heitä kutsunut sanot ruokanne tuotte itse. Jos taas olet itse heidät kutsunut? Suoran heiltä kysyt, Ei täältä: Mitä ruokaa laitan?
Kysyin EHDOTUKSIA. Turhaan mussutat.
Ehdottaisin lihavartaita, grillattua kanaa, lohta, kebabia, makkaraa, leikkeleitä jne.
Spaghettia ihan normaalilla pastakastikkeella, jätä vain liha pois. Ei se monimutkaista ole.
Vegaanien kutsut katoavat matkalla - tiedäthän sinä Suomen Postin...
Tee jotain ihan helvetin pahaa härkäpapukastiketta
Kasvissosekeittoa
Salaattia
Perunaa ja uunijuureksia
Teet mitä teet ja jos ei vieraille kelpaa niin se on voi, voi.
Spagettia tomaattikastikkeella ja Muu-pyöryköitä kaupasta. Falafel-pyöryköitä ja pita-taskuja. Kasvismakkaroita ja salattia, jos grillaatte. Jos eivät ole vegaaneja, niin pitäisi olla tosi helppoa.
Tarjoa sitä mitä normaalistikin tarjoaisit, mutta jätä liha pois ja korvaa se jollain kasvisproteiinilla. Ei ole vaikeaa ollenkaan.
Tortilloja ja erilaisia täytevaihtoehtoja. Talon väelle myös lihatuotteita halutessanne.
Mietit mitä haluat tarjota ja korvasta siitä ruuasta lihat jollainen kasvis vaihtoehdolla. Inhoan tofua , mutta sain just hyvin valmistettua tofukeittoa. Tofu oli kuin kanaa olis syönyt. Kanakeitto tofulla.
Sano että pihalla on nurmikkoa. Syököön sitä
Syöväkö kalaa tai maitotuotteita jne?