Miten teillä on sujunut deittailu ja seurustelu, kun takana yli 20 vuoden avioliitto?
Luulin, että näin aikuisena seurustelu ja suhteet olis jotenkin aikuismaisia. Melkoista teinimeininkiä tuntuu olevan, no eipähän käy elämä tylsäksi
N52
Kommentit (10)
Deittailin itse nelisen vuotta,voin todellakin allekirjoittaa tuon teinimeiningin. Ihme pelailua ja säätämistä. Luovutin ja nyt sitten elelen ihan itsekseni ja toivon että jossain livenä joskus tapaisin jonkun. N50
Ihmiset ei yleensä aikuistu iän myötä päinvastoin
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat teinimeiningillä?
Meillä tapaillaan yleensä rauhallisissa merkeissä. Käydään urheilemassa tai vietetään vaan rauhallista iltaa (/yötä) jomman kumman luona tms.
Mulla siis takana pitkä liitto (18 v naimisissa, 28 v yhdessä), mies ollut 9 v sinkkuna ennen kuin tavattiin, erosi exästä kun tytär oli n. 10 v.
Ja miten tapasitte?
Puolisollani oli takana yli 20 vuoden parisuhde ja 4-5 yksinasuttua vuotta, kun tapasimme. Itselläni oli silloin seitsemän vuotta edellisestä parisuhteesta ja yli 20 yksin asuttua vuotta. Tottakai kummallakin oli joitakin omia piintyneitä tapoja ja edelleen olemme erilaisia joissakin suhteissa (esim. puoliso tykkäisi, että meillä kävisi vieraita ja toivoisi että minä lähtisin vierailemaan hänen sukulaisilleen ja ystävilleen). Eniten meitä ehkä erottaa temperamentti; minä olen nopea tekemisissäni ja päätöksissäni, puoliso jahkailee ja liikkuu ja toimii verkkaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä tapaillaan yleensä rauhallisissa merkeissä. Käydään urheilemassa tai vietetään vaan rauhallista iltaa (/yötä) jomman kumman luona tms.
Mulla siis takana pitkä liitto (18 v naimisissa, 28 v yhdessä), mies ollut 9 v sinkkuna ennen kuin tavattiin, erosi exästä kun tytär oli n. 10 v.
Ja miten tapasitte?
FB datinging kautta.
En halua seurustelulta mitään teinimeininkiä, siksi en deittaile. Aloin seurustelemaan pitkän liiton päätyttyä jo ennestään pintapuolisesti tutun miehen kanssa. Ei tässä olla enää tyhjiä tauluja, siinä on hyviä ja huonoja puolia, enimmäkseen hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Millaista se teinimeininki oli?
Ensin oli aikaa ja mahdollisuudet vaikka mihin. Sitten olikin pieniä lapsia kun paremmin tutustuttiin,ei voi siis olla rehellinen edes alkuun. Halutaan vain kevyttä tapailua mutta mieluiten kun itselle sopii.esim vain lapsivapailla. Lopulta ollaankin vaan panoseuraa vailla kun sen lopulta sai kakistettua ulos muutaman viikon kuluttua. Ja koko ajan haku päällä vaikka muuta väitetään. N50