Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 44 ja kukaan ei koskaan ole sanonut minulle, että rakastaa minua

Vierailija
15.08.2022 |

Tajusinpa vain yhtäkkiä tämänkin asian. Ei edes äitini. Olen ollut kahdessa pitkässä liitossa, joista toinen yhä jatkuu. Ja muutama lyhempikin parisuhde ollut. Mutta silti, kukaan näistä miehistä ei ole koskaan sanonut rakastavansa. Eipä siinä. Mietinpä tässä onko tämä tavallista vai ei.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sitten ylipäätään avioidut?

Vierailija
2/34 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei oo tavallista ja ihmettelempä, että miksi et ole kyseenalaistanut tuota aikaisemmin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole naimisissa. Kaksi pitkää avoliittoa. Ap

Vierailija
4/34 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei oo tavallista ja ihmettelempä, että miksi et ole kyseenalaistanut tuota aikaisemmin?

En tiedä. Havahduin asiaan vasta nyt. Ap

Vierailija
5/34 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se mitään. Miehet ainakin sanoo sitä ihan lämpimikseen, mutta ei tarkoita mitään.

Vierailija
6/34 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä et ole ansainnut sitä.

Vierailija
7/34 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sinua🤗

Vierailija
8/34 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et edes itse itsellesi? Kannattaa aloittaa itsestä.

Vierailija
9/34 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko, että avioliittoon mennään yleensä rakkaudesta?

Vierailija
10/34 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten päädyin yhteen miestesi kanssa? Onko suhteissasi ollut nonverbaalisia rakkauden osoituksia ja hellyyttä?

Vierailija
11/34 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiseen kulttuuriin ei kauheasti kuulu tunteista puhuminen, se on sellainen asia mistä alettiin neuvolassa kertoa kun 2006 sain lapsen, että lapselle on tärkeää sanoittaa tunteita ja kertoa että häntä rakastetaan, en muista omasta lapsuudesta että sellaista ois kauheasti esille tuotu siihen aikaan..

Vierailija
12/34 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko sinun keskustella nykyisen puolisosi kanssa? Voisit kysyä häneltä, miksi te olette yhdessä? (minäkään en ymmärrä parisuhdetta, missä ei puhuta lähes päivittäin, miten rakas ja tärkeä toinen ihminen on)

Vierailija
13/34 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain teoilla on merkitystä. Sanat on usein turhia.

Vierailija
14/34 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 51 vuotias, ja muutaman kerran kuullut "rakastan sinua," kaikki ovat valehdelleet. Nautitaan siitä!

Vierailija
15/34 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan sinua🤗

Kiitos. Olipa kiva, että edes joku sanoi näin, tuntematon vaikka sitten.

Ap

Vierailija
16/34 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen 44v, en ole koskaan ollut naimisissa koska en ole halunnut mutta minulle on sanottu että rakastan sinua.

Mutta ei siitä sen enempää, koko elämä on vain sanahelinää.

Vierailija
17/34 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten päädyin yhteen miestesi kanssa? Onko suhteissasi ollut nonverbaalisia rakkauden osoituksia ja hellyyttä?

On kyllä ollut molemmissa liitoissa huomiointia ja hellyyttä. Ihan normaalisti alkaneita parisuhteita ovat olleet, joissa alussa ihastuneena halutaan olla kaikki aika toisen kainalossa jne. Ap

Vierailija
18/34 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan sua. T. Rami

Vierailija
19/34 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vuorostani en ole 40 vuotiaana eläessäni ollut parisuhteessa. En tiedä onko "miehinen itsetuntoni" pysynyt kuitenkin (melko) hyvänä siksi, koska olen saanut lapsuuden perheessäni sekä saanut useamman kerran kuulla, että minua rakastetaan ja pidetään sellaisena kuin olen  (,eikä asialle ole ollut esteenä se, että olen mm. kaikkia muita perheenjäseniäni selvästi lyhyempi ja ainoa, jonka kuontalo on kaljuuntumassa)  mutta ei vain ne sanat vaan myös ne teot ja toimet joilla on osoitettu sitä rakkautta; välittämsitä ja kiintymystä (jne).

Toki omaa itse tuntoani on saattanut joskus heilauttaa ja jopa järkyttää joidenkin ulkopuolisten tölväisyt tai utelut tyyliin, että ottivatko vanhempni synnäriltä väärän käärön matkaan kun olen niin eri kaliperia muiden kanssa vai oelnko kenties adoptoitu, vai kaapattu sirkukseta tai vapuettu eläitarhan häkistä.   

Vierailija
20/34 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tyypillisempi on esim. "oot rakas" tai "oot ihana". Jotkut ei osaa noitakaan sanoa ääneen kun ei vaan ole sellaiseen oppineet, (lapsuudenkodissa tuollaista pidetty ylitunteellisena lässyttämisenä.)