Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 44 ja kukaan ei koskaan ole sanonut minulle, että rakastaa minua

Vierailija
15.08.2022 |

Tajusinpa vain yhtäkkiä tämänkin asian. Ei edes äitini. Olen ollut kahdessa pitkässä liitossa, joista toinen yhä jatkuu. Ja muutama lyhempikin parisuhde ollut. Mutta silti, kukaan näistä miehistä ei ole koskaan sanonut rakastavansa. Eipä siinä. Mietinpä tässä onko tämä tavallista vai ei.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä vuorostani en ole 40 vuotiaana eläessäni ollut parisuhteessa. En tiedä onko "miehinen itsetuntoni" pysynyt kuitenkin (melko) hyvänä siksi, koska olen saanut lapsuuden perheessäni sekä saanut useamman kerran kuulla, että minua rakastetaan ja pidetään sellaisena kuin olen  (,eikä asialle ole ollut esteenä se, että olen mm. kaikkia muita perheenjäseniäni selvästi lyhyempi ja ainoa, jonka kuontalo on kaljuuntumassa)  mutta ei vain ne sanat vaan myös ne teot ja toimet joilla on osoitettu sitä rakkautta; välittämsitä ja kiintymystä (jne).

Toki omaa itse tuntoani on saattanut joskus heilauttaa ja jopa järkyttää joidenkin ulkopuolisten tölväisyt tai utelut tyyliin, että ottivatko vanhempni synnäriltä väärän käärön matkaan kun olen niin eri kaliperia muiden kanssa vai oelnko kenties adoptoitu, vai kaapattu sirkukseta tai vapuettu eläitarhan häkistä.   

Ohis. Erikoista Kirjoitus melkein kuin suoraan omalta näppäimistöltäni . Ikä ja parisuhde kokemus "vain" itsellä toiset.

Vierailija
22/34 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ikinä itse rakastanut ketään? Rakastatko itseäsi? Jos vastaus on "ei" tai "en tiedä" niin siinä se syy on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini kanssa tultiin siihen tulokseen, että teot ratkaisevar.

Hänen entinen miehensä puhui ummet ja lammet kaikkea, mutta se oli valetta. Mies osoittautui kokonaan tunnekylmäksi. Erosivat.

Vierailija
24/34 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ikinä itse rakastanut ketään? Rakastatko itseäsi? Jos vastaus on "ei" tai "en tiedä" niin siinä se syy on.

Olen rakastanut. Kyllä itseänikin rakastan. Ap

Vierailija
25/34 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kukaan minullekkaan niin sanonut. Mutta olenkin ruma joten ei kukaan trumaa voi rakastaa.

Vierailija
26/34 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää. Toivon, että joskus vielä koet tämän sellaisen ihmisen suunnalta, joka sitä oikeasti tarkoittaa.

Itsekään en ole tuota kokenut, mutta minun kohdallani se ei ole niin ihmeellistä, koska olen koko aikuiselämäni ollut yksin enkä ole koskaan ollut toisen ihmisen kanssa edes hetkeä, jonka aikana joku olisi tuon voinut todeta. Aikuiselämäni mukavin asia, jonka toinen on minusta todennut taitaa olla 20:n vuoden takaa lääkärin kirjoittamasta potilaskertomuksesta, jossa hän katsoi minun olevan "normaali nuori mies". 

Vierailija
27/34 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 51 vuotias, ja muutaman kerran kuullut "rakastan sinua," kaikki ovat valehdelleet. Nautitaan siitä!

Tämä. Nautitaan nyt siitä illuusion kokemuksesta mitä on ollut.

Vierailija
28/34 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monetkaan ei rakasta itseään ja heitä silti rakastetaan.

Vierailija
29/34 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen rakastanut. Kyllä itseänikin rakastan. Ap

Oletko itse kertonut nykyiselle puolisolle rakastavasi häntä? Mitä hän on siihen sanonut?

Vierailija
30/34 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on täysin sama tilanne, ap. Olen sinua vanhempi, ollut naimisissa 42 vuotta, mutta koskaan en ole kuullut näitä sanoja. Eikä minulla kyse ole pelkistä sanoista. Olen vain ihminen, jota kukaan ei rakasta.

Voi olla, että sinua ap silti rakastetaan, mutta rakkauden näyttäminen tapahtuu muilla tavoin.

Vierailija
31/34 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso peiliin. Sieltä se vika löytyy.

Vierailija
32/34 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että havahduit asiaan nyt. Olet vielä nuori ja toimintakykyinen. Vaikutat myös epaattiselle ja fiksulle. Ala toimia, ja etsi elämäsi rakkaus.

Monet ei olisi edes eronneet vaan kärsisivät hiljaa häveten.

Vierailija
33/34 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 48 eikä mullekaan ole sanonut mutta se ei haittaa mua ollenkaan, koska tiedän eleistä ja teoista että monikin ihminen on minua rakastanut. Vanhempani, pikkuveljeni, seurustelukumppaneista moni, lemmikkieläimetkin. En mä niitä sanoja kaipaa ollenkaan, enkä kyllä ole tainnut kellekään itsekään sanoa että rakastan.

Vierailija
34/34 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullekaan.

25 saman puolison kanssa elänyt.

N46

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme