Olen 44 ja kukaan ei koskaan ole sanonut minulle, että rakastaa minua
Tajusinpa vain yhtäkkiä tämänkin asian. Ei edes äitini. Olen ollut kahdessa pitkässä liitossa, joista toinen yhä jatkuu. Ja muutama lyhempikin parisuhde ollut. Mutta silti, kukaan näistä miehistä ei ole koskaan sanonut rakastavansa. Eipä siinä. Mietinpä tässä onko tämä tavallista vai ei.
Kommentit (34)
Oletko ikinä itse rakastanut ketään? Rakastatko itseäsi? Jos vastaus on "ei" tai "en tiedä" niin siinä se syy on.
Kaverini kanssa tultiin siihen tulokseen, että teot ratkaisevar.
Hänen entinen miehensä puhui ummet ja lammet kaikkea, mutta se oli valetta. Mies osoittautui kokonaan tunnekylmäksi. Erosivat.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ikinä itse rakastanut ketään? Rakastatko itseäsi? Jos vastaus on "ei" tai "en tiedä" niin siinä se syy on.
Olen rakastanut. Kyllä itseänikin rakastan. Ap
Ei ole kukaan minullekkaan niin sanonut. Mutta olenkin ruma joten ei kukaan trumaa voi rakastaa.
Ikävää. Toivon, että joskus vielä koet tämän sellaisen ihmisen suunnalta, joka sitä oikeasti tarkoittaa.
Itsekään en ole tuota kokenut, mutta minun kohdallani se ei ole niin ihmeellistä, koska olen koko aikuiselämäni ollut yksin enkä ole koskaan ollut toisen ihmisen kanssa edes hetkeä, jonka aikana joku olisi tuon voinut todeta. Aikuiselämäni mukavin asia, jonka toinen on minusta todennut taitaa olla 20:n vuoden takaa lääkärin kirjoittamasta potilaskertomuksesta, jossa hän katsoi minun olevan "normaali nuori mies".
Vierailija kirjoitti:
Olen 51 vuotias, ja muutaman kerran kuullut "rakastan sinua," kaikki ovat valehdelleet. Nautitaan siitä!
Tämä. Nautitaan nyt siitä illuusion kokemuksesta mitä on ollut.
Vierailija kirjoitti:
Aika monetkaan ei rakasta itseään ja heitä silti rakastetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen rakastanut. Kyllä itseänikin rakastan. Ap
Oletko itse kertonut nykyiselle puolisolle rakastavasi häntä? Mitä hän on siihen sanonut?
Itsellä on täysin sama tilanne, ap. Olen sinua vanhempi, ollut naimisissa 42 vuotta, mutta koskaan en ole kuullut näitä sanoja. Eikä minulla kyse ole pelkistä sanoista. Olen vain ihminen, jota kukaan ei rakasta.
Voi olla, että sinua ap silti rakastetaan, mutta rakkauden näyttäminen tapahtuu muilla tavoin.
Katso peiliin. Sieltä se vika löytyy.
Hyvä että havahduit asiaan nyt. Olet vielä nuori ja toimintakykyinen. Vaikutat myös epaattiselle ja fiksulle. Ala toimia, ja etsi elämäsi rakkaus.
Monet ei olisi edes eronneet vaan kärsisivät hiljaa häveten.
Mä oon 48 eikä mullekaan ole sanonut mutta se ei haittaa mua ollenkaan, koska tiedän eleistä ja teoista että monikin ihminen on minua rakastanut. Vanhempani, pikkuveljeni, seurustelukumppaneista moni, lemmikkieläimetkin. En mä niitä sanoja kaipaa ollenkaan, enkä kyllä ole tainnut kellekään itsekään sanoa että rakastan.
Ei mullekaan.
25 saman puolison kanssa elänyt.
N46
Ohis. Erikoista Kirjoitus melkein kuin suoraan omalta näppäimistöltäni . Ikä ja parisuhde kokemus "vain" itsellä toiset.