Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pienet ja edulliset elämän ilot

Vierailija
15.08.2022 |

Mitkä pienet asiat tekevät päivästäsi paremman?

Minusta on ihanaa esim näin loppukesästä ja alkusyksystä kökötellä metsässä ja kerätä ihan hissukseen marjoja. Nautin siitä kun ei ole kiire ja on ihan hiljaista. Marjastan ihan mökkimme takana, joten ei tarvitse pelätä eksyvänsä.

Nautin myös huuhteluaineiden tuoksusta. Tämä varmasti jakaa mielipiteitä, mutta minusta on ihanaa laittaa pieni loraus huuhteluainetta pyykin joukkoon. Ihanaa on myös se kun purkki on tyhjä ja saa valkata uuden ihanan tuoksun.

Nautin myös siitä kun saa laittaa leivonnaisen uuniin ja itse voi mennä paistumisajaksi vaikka pihahommiin. Mikä ihana tunne ja tuoksu tulla sitten sisälle nostamaan piirakka/kakku uunista.

Iloa elämään tuo myös se kun nurmikko on leikattu ja ihana nurmen tuoksu leijailee sisälle asti.

Rakastan myös fiilistellä joulua loka-marraskuussa. Etsin kuvia pinterestistä ja silmät ummistamalla kuvittelen kuvan hetken tapahtuvan myös meidän perheen joulussa. Jouluiset diy-ideat ovat ahkerassa käytössä ja lasten kanssa niiden kokeileminen tuo ihanaa joulumieltä.

Talvisin narskuva lumi ja aurinko ovat jotain maagista. Mikä sen ihanampaa kuin kävely metsässä tai jäällä puhtaalla lumella. Kotiin tullessa takkaan tuli ja villasukat jalkaan.

Paljon olisi sanottavaa. Olen lapsesta asti ollut onnellinen pienistä jutuista. Vielä aikuisenakin kivat asiat saavat vatsan pohjan kutiamaan.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania juttuja. Minä tulen onnelliseksi siitä kun saan kodin siivottua ja ulkona tuuletetut matot ja petivaatteet paikoilleen. Yleensä palkitsen itseni jotenkin urakasta esim suklaalla ja kahvilla. Niiden nauttiminen tuntuu hyvältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla